مرسدس AMG GT63 Pro از همین حالا یک سفینه موشکی است. اما بیشتر افراد موافق‌اند که این خودرو بیشتر یک گرند تورر است تا یک خودروی کامل پیستی. اینجاست که مدل جدید GT63 پرو وارد می‌شود. این خودرو قدرت بیشتر، آیرودینامیک بهبود یافته و از همه مهم‌تر، سیستم خنک‌کنندگی اضافی برای موتور و سیستم چهار چرخ متحرک خود دریافت می‌کند.

مرسدس AMG GT63 Pro مدل 2025 از 26 اسب بخار اضافی و 37 پوند-فوت گشتاور بیشتر نسبت به مدل استاندارد بهره می‌برد. موتور 4.0 لیتری توئین-توربو V-8 اکنون 603 اسب بخار و 627 پوند-فوت گشتاور تولید می‌کند که امکان شتاب‌گیری 0 تا 60 مایل بر ساعت در 3.1 ثانیه و شتاب‌گیری 0 تا 124 مایل بر ساعت در تنها 10.9 ثانیه را فراهم می‌کند. این مقدار نیم ثانیه سریع‌تر از GT63 معمولی است و حداکثر سرعت عظیم 197 مایل بر ساعت دارد.

اما قدرت بیشتر آن چیزی نیست که GT63 را به یک خودروی پیستی بهتر تبدیل می‌کند. آیرودینامیک و سیستم خنک‌کنندگی اهمیت بیشتری دارند و مدل پرو از هر دو بهره‌مند است. موتور دو رادیاتور جدید و تقویت‌شده در قوس چرخ‌های جلو دارد تا کارایی آن افزایش یابد. دو دیفرانسیل و جعبه انتقال نیز رادیاتورهای خود با پمپ‌های آب دارند تا عملکرد سیستم چهار چرخ متحرک در طول جلسات پیستی طولانی حفظ شود.

جلوی GT63 پرو بازطراحی شده و دارای دفلیکترهای هوای بیشتر و ورودی‌های بزرگ‌تر است. همچنین یک پانل هوای فعال در جلو وجود دارد که هوای عبوری را بر اساس سرعت و نیازهای خنک‌کنندگی کنترل می‌کند. در مجموع، مرسدس می‌گوید که 66 پوند از لیفت محور جلوی خودرو حذف شده است. دفلیکترها و باله‌های هوای بیشتر نصب شده در زیر خودرو، و همچنین یک بال ثابت بزرگ در عقب، 33 پوند نیروی رو به پایین اضافی بر محور عقب اضافه می‌کنند.

Mercedes-AMG GT63 Pro

Mercedes-AMG GT63 Pro

مدل پرو دارای ترمزهای کربن-سرامیکی استاندارد است. با دیسک‌های 16.5 اینچی و کالیپرهای شش پیستونی، این بزرگ‌ترین مجموعه سرامیکی استاندارد از آام‌گ است که هم‌اکنون به فروش می‌رسد. پشت دیسک‌ها از تیتانیوم ساخته شده که جرم غیر فنری را کاهش می‌دهد (چیزی که این خودرو شدیداً نیاز دارد). همچنین چرخ‌های 21 اینچی فورج سبک‌وزن با لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپورت 5 وجود دارد. لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپورت کاپ 2 آرز نیز به‌صورت گزینه بدون هزینه در دسترس هستند.

تعلیق هیدرولیکی متصل ترفند آام‌گ نیز در مدل پرو استاندارد است. همچنین فرمان چهار چرخ، صندلی‌های باکت آام‌گ پرفورمنس و تعداد زیادی از فیبر کربن در تمام نمای بیرونی و داخلی وجود دارد. ما حدس می‌زنیم تنها گزینه اختیاری رنگ خودرو باشد، اگر رنگ زرق و برق داری را انتخاب کنید.

مرسدس-آام‌گ GT63 پرو مدل 2025 این آخر هفته در فستیوال سرعت گودوود رونمایی خواهد شد و تحویل‌ها از سال آینده آغاز می‌شود. مرسدس قیمتی ذکر نکرده، اما انتظار داریم کمی گران‌تر از مدل پایه باشد که از 136,050 دلار شروع می‌شود.

source

توسط elmikhabari.ir