کارگردان Baldur’s Gate 3 اعتراف کرد کسب جوایز متعدد روی توسعه محتوای پس از انتشار این بازی تاثیر داشته است.
سوئن وینک، مدیرعامل استودیو لارین و کارگردان بازی تحسین شده Baldur’s Gate 3 در گفتگوی تازه خود با مجله EDGE به تاثیر کسب جوایز متعدد در روند توسعه بازی اشاره کرد. بهگفته این کارگردان، لارین باید اعضای تیم سازندگان را بهصورت چرخشی تغییر میداد تا بتواند آنها را برای دریافت جوایز متعدد در رویدادهای گوناگون بفرستد.
وینک در ادامه گفت این موضوع روی توسعه بازی تاثیر گذاشته است؛ چراکه جوایز متعددی در رویدادهای مختلف برای Baldur’s Gate 3 در نظر گرفته شده بودند که درنهایت برای تیم سازنده به یک مشکل واقعی تبدیل شد. کارگردان بازی توضیح داد زمانیکه مشخص شد Baldur’s Gate 3 قرار است جوایز زیادی کسب کند، تیم لارین شروع به تشکیل تیمهای چرخشی برای جمعآوری جوایز کرد تا بتواند توسعهدهندگان مختلف را به رویدادهای متفاوت بفرستد.
جدیدترین بازی نقشآفرینی نوبتی استودیو لارین بهتازگی دو جایزه جدید را به ویترین افتخارات خود اضافه کرد. این دو جایزه برای بهترین بازی و بهترین روایت داستان در مراسم Develop Star Awards هفته گذشته شهر برایتون انگلیس به Baldur’s Gate 3 اختصاص یافته بودند.
source