متاسفانه هامبل گیمز نیز به جمع شرکت‌هایی پیوست که با اخراج کارکنان خود دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

هامبل گیمز جدیدترین شرکتی است که نیروهای خود را تعدیل می‌کند. نیکولا کوان، مدیر توسعه کسب‌وکار در بخش انتشارات شرکت، این خبر را در لینکدین تأیید کرد و گفت که تمام ۳۶ کارمند این بخش اخراج شده‌اند. نیکولا کوان در پست خود اظهار داشت که به کارمندان گفته شده است این شرکت در آینده نزدیک تعطیل خواهد شد؛ اما هامبل گیمز در بیانیه‌ای ادعا کرد که اخراج‌ها بخشی از برنامه «تجدید ساختار» شرکت هستند.

هامبل گیمز می‌گوید برنامه تجدید ساختار شامل مشورت و تفکر دقیق است و با هدفِ اطمینان از ثبات و حمایت از توسعه‌دهندگان و پروژه‌های در حال انجام صورت می‌گیرد. این شرکت در بیانیه خود اظهار داشت: «ما کاملاً از تأثیر عمیق این تصمیم بر اعضای تیممان در هامبل گیمز آگاه هستیم و عمیقا با همه افراد آسیب‌دیده همدردی می‌کنیم.»

هامبل گیمز یک برند انتشاراتی است که به پلتفرم هامبل باندل تعلق دارد. این شرکت در سال ۲۰۱۷ تأسیس شد و A Hat in Time را به‌عنوان اولین پروژه خود منتشر کرد. از آن زمان تاکنون چندین بازی دیگر از جمله Slay the Spire ،Unpacking ،Temtem ،Signalis و Stray Gods: The Roleplaying Musical توسط این شرکت روانه بازار شده‌اند.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

source

توسط elmikhabari.ir