اقتباس سینمایی ساخته شده از بازی «بوردرلندز» توانسته هیجان و هایپ در بین مخاطبان بسیار زیادی را برانگیزد و از همین رو، بسیاری از افراد مشتاقانه منتظر این اثر سینمایی هستند. با این حال، تاکنون تنها یک تریلر برای آن منتشر شده و حالا نیز تریلر جدیدی برای این اثر سینمایی منتشر شده که نیم نگاهی از درون آن را به نمایش در می‌آورد. تنها چند هفته دیگر تا اکران این فیلم روی پرده سینماها باقی مانده و حالا کمپانی لاینزگیت تصمیم گرفته تا تریلر جدیدی برای این فیلم منتشر کند که پویایی جذاب میان بازیگران و کاراکترها را نشان می‌دهد.

تریلر جدید منتشر شده برای فیلم «بوردرلندز» تأکید می‌کند که آثار اقتباسی از بازی‌های ویدیویی مطمئناً به دوران جدیدی رسیده‌اند. با برخی جلوه‌های بصری درجه یک و بازیگران ستاره، این اثر سینمایی یک ماجراجویی بسیار سرگرم‌کننده و مهیج به نظر می‌رسد که احتمالاً با حضور شخصیت‌های اصلی جذاب با بازیگران برجسته و یک ربات می‌تواند برجسته باشد. با اینکه شاید زیاد به چشم نیاید اما ظاهراً تیم سرگرمی بسیار زیادی داشتند و راهی برای همکاری با هم به هنگام سفر در چندین سیاره از جمله پاندورا پیدا کرده‌اند، جایی که بی‌نظم‌ترین سیاره در کهکشان است.

همچنین به نظر می‌رسد که فیلم «بوردرلندز» تعادل بسیار خوبی بین محیط اکشن کمدی و ماجراجویی پرمخاطره پیدا کرده که باعث شده تا ما درگیر شخصیت‌های اصلی آن شویم. در عین حال نیز کارگردانی الی راث که به خاطر ساخت فیلم‌های خونین و با رده سنی R همچون فیلم Hostel شناخته می‌شود، توانسته دیوانگی این اثر سینمایی را رده سنی PG-13 ارائه کند.

این بدان معنا است که تنش‌ها بسیار زیاد خواهند بود اما نه آن‌قدر زیاد و بیشتر قتل‌عام‌ها نیز خارج از صفحه نمایش رخ خواهند داد. در این تریلر دیده می‌شود که شخصیت رولند با بازی کوین هارت ماشینی را از داخل دهان یک هیولا عبور می‌کند و این واقعاً سرگرم‌کننده و تماشایی به نظر می‌رسد.

طرفداران و گیمرهای سری «بوردرلندز» تقریباً یک دهه است که منتظر ساخت اقتباسی سینمایی از این بازی هستند. از آن زمان نیز چیزهای بسیار زیادی تغییر کرده و محبوبیت فیلم‌های اقتباسی بر اساس بازی‌های ویدیویی در سال‌های اخیر بسیار زیاد شده و همین نیز سبب شده تا کمپانی لاینزگیت تصمیم بگیرد تا بی‌خیال ساخت فیلم با رده سنی R شود تا با کاهش رده سنی آن بتواند توجه مخاطبان بیشتر و جوان‌تر را به این اثر سینمایی جلب کند.

از جمله بازیگرانی که در این اثر سینمایی در کنار کوین هارت نقش‌آفرینی می‌کنند نیز می‌توان به ستاره فیلم Tár یعنی کیت بلانشت، هیلی بنت بازیگر فیلم The Girl on the Train، فلورین مونتینو بازیگر فیلم Creed III، بازیگر فیلم Barbie یعنی آریانا گرینبلات، جینا گرشون،‌ چینی جکسون، جانینا گاوانکار، ادگار رامیرز، جیمی لی کرتیس و جک بلک در نقش رباتی به نام کلپ‌ترپ اشاره کرد. فیلم «بوردرلندز» در تاریخ ۹ اوت سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه 19 مرداد 1403) روی پرده سینماها اکران خواهد شد.

منبع collider

source

توسط elmikhabari.ir