بی‌ام‌و سه‌شنبه اعلام کرد که قصد دارد اولین نسخه ۲۰۲۵ M5 برای آمریکای شمالی را در ماه اوت در پبل بیچ به مزایده بگذارد. این خودرو، که به عنوان یک نسخه خاص در همکاری با پبل بیچ کنکورس الگانس ساخته شده، دارای رنگ نارنجی مات زیبا و بیش از ۵۷,۰۰۰ دلار آپشن است.

این خودرو که به طور رسمی با نام “۲۰۲۵ بی‌ام‌و M5 پبل بیچ کنکورس الگانس #1/1” شناخته می‌شود، پروژه‌ای مشترک بین بی‌ام‌و M، بی‌ام‌و ایندیویژوال و پبل بیچ کنکورس است. به گفته بی‌ام‌و، این تنها نسخه جدید M5 خواهد بود که با رنگ فروزن اورنج متالیک رنگ‌آمیزی شده، زیرا این رنگ پس از تولید این خودرو دیگر در دسترس نخواهد بود.

تغییرات ظاهری منحصر به فرد دیگری برای #1/1 شامل چرخ‌های با لبه‌های نارنجی و کالیپرهای ترمزهای کربن سرامیکی با رنگ طلایی مات است. در داخل، صندلی‌ها با چرم نارنجی کیالامی و سیلورستون پوشانده شده‌اند و تکیه‌گاه‌های سر با لوگوی پبل بیچ کنکورس برجسته شده‌اند. آن لوگو، همراه با نماد “#1/1” نیز بر روی داشبورد و آستانه درب‌های جلو چاپ شده است.

به عنوان یک نسخه بسیار ویژه، #1/1 دارای تعدادی آپشن‌های اضافی است، از جمله بسته حرفه‌ای کمک رانندگی که شامل امکاناتی مانند کمک به حفظ خط، کنترل فاصله و کمک به رانندگی بدون دست تا سرعت ۴۰ مایل در ساعت است. همچنین بسته اجرایی وجود دارد که شامل امکاناتی مانند جلوپنجره روشن، صندلی‌های دارای تهویه و سایه‌بانی برای پنجره‌های عقب است. یک بسته کربنی نیز شامل سقف کربنی، کلاهک‌های آینه کربنی و اسپویلر کربنی است.

2025 BMW M5

2025 BMW M5

هرچند که ما مطمئنیم هر کسی که این خودرو را بخرد آن را برای همیشه در گاراژ خواهد گذاشت، اما برای استفاده در پیست آماده خواهد بود. بسته حرفه‌ای M Drive دو حالت خاص پیست – داینامیک و داینامیک پلاس – را اضافه می‌کند که برای بهره‌برداری حداکثری از سیستم هیبریدی و بهینه‌سازی سیستم خنک‌کننده برای کار در پیست طراحی شده‌اند. همچنین بسته راننده M وجود دارد که سرعت محدود شده الکترونیکی را به ۱۹۰ مایل در ساعت افزایش می‌دهد و یک روز مدرسه رانندگی در مرکز عملکرد بی‌ام‌و را شامل می‌شود.

#1/1 در غرفه Gooding & Company در پبل بیچ در طی هفته خودرو مونتری در ماه آینده، از روز چهارشنبه، ۱۴ اوت به نمایش گذاشته خواهد شد. خانه مزایده این خودرو را روز جمعه ۱۶ اوت به فروش خواهد رساند و تمام درآمد حاصل از فروش بالاتر از قیمت پایه خودرو به خیریه پبل بیچ اختصاص خواهد یافت. هنوز تخمین قیمت فروش در دسترس نیست، اما با توجه به انحصاری بودن خودرو، انتظار نداریم که ارزان به فروش برسد.

source

توسط elmikhabari.ir