هوندا اوایل امسال از مدل فیس‌لیفت شده سیویک رونمایی کرد، اما سی در آن اعلان غایب بود. اکنون جزئیات کامل درباره تریم عملکردی برای سال ۲۰۲۵ داریم. این شامل قیمت‌گذاری می‌شود که کمی بیش از سال گذشته است.

هرچند فقط کمی. قیمت پایه ۳۱,۰۴۵ دلار است که شامل هزینه مقصد ۱,۰۹۵ دلاری هوندا می‌شود. این افزایش ۸۵۰ دلاری است و شما طراحی جدیدی که شامل یک جلوپنجره با الگوی شش ضلعی است را دریافت می‌کنید. سی دارای چراغ‌های عقب جدیدی است که در مقایسه با سیویک استاندارد ظاهر تیره‌تری دارند و بر روی چرخ‌های ۱۸ اینچی خاص سی سوار می‌شود. همچنین برای سال ۲۰۲۵، یک مجموعه تایر تابستانی اختیاری از کارخانه وجود دارد، هرچند برای داشتن آن باید ۳۰۰ دلار اضافی پرداخت کنید.

داخل خودرو عمدتاً همان است، هرچند هوندا به نمایشگر دیجیتال جدید ۱۰.۲ اینچی اشاره می‌کند. این نمایشگر دارای نور تعویض دنده یکپارچه است و گوگل بیلت این اکنون بخشی از مجموعه نرم‌افزاری استاندارد سی است. صندلی‌های گرم شونده نیز استاندارد هستند، اما خبر بزرگ‌تر آن چیزی است که نمی‌توانید ببینید. پشتیبانی‌های جدید برای ستون بی پایینی و لبه درب عقب سختی خودرو را افزایش می‌دهند و سیستم تعلیق برای بهره‌برداری بیشتر از آن مجدداً تنظیم شده است. هوندا آن را سخت‌ترین سی تاریخ می‌نامد، با دینامیک رانندگی بهتر و راحتی سفر بهبود یافته.

سی همچنین تنها راه برای دستیابی به سیویک با دنده دستی است، به غیر از تایپ آر که به مراتب گران‌تر است. پیشرانه همچنان با ۲۰۰ اسب بخار و ۱۹۲ پوند فوت گشتاور از موتور توربوشارژ ۱.۵ لیتری ادامه می‌دهد، که اکنون با ورود سیویک هیبرید منحصراً به سی تعلق دارد.

جسیکا لادرمیلک، معاون مدیر فروش خودروی هوندا گفت:

«بهترین‌ها تنها در هوندا بهتر می‌شوند و امسال ما سیویک را به سطح بالاتری با سیویک هیبرید جدید ۲۰۲۵ و اکنون سیویک سی حتی مطلوب‌تر می‌بریم»، «سیویک سی یک آیکون عملکرد در بخش اسپرت کامپکت است و سیویک سی ۲۰۲۵ به عنوان لذت‌بخش‌ترین سی که تا به حال به مشتریانمان ارائه کرده‌ایم به آن میراث ادامه می‌دهد.»

منتظر باشید که سیویک سی ۲۰۲۵ در ماه اوت به نمایندگی‌ها برسد.

source

توسط elmikhabari.ir