اسم روی انرژی دنیوی و در حیطه‌های امور معنوی، امور مالی و نتایج زندگی بسیار موثر است. درواقع نام هر شخص اولین و مهمترین رمز و مشخصه هویت وجودی آن فرد است که در واقع نشان دهنده مراتب تعالی و معرف تکامل هر موجود در جهان مادی قلمداد می‌شود. در این مطلب به بررسی انرژی اسم زیبای “الهه” برای دختران می‌پردازیم. اما باید توجه داشته باشید که نام مادر تاثیر مهمی بر ارتعاش اسم دارد و ممکن است اسم الهه به خودی خود ارتعاش بالایی داشته باشد اما تحت تاثیر نام مادر قرار بگیرد و حتما باید تاثیر نام مادر بر انرژی اسم الهه نیز بررسی شود.

اسم الهه

انرژی اسم الهه

نام الهه نام دخترانه‌ای است ایرانی و به معنای «مثل الهه، مظهر پرستش، ماه نو، آفتاب، مونث «اله» به معنی رب النوع». الهه نام کوتاهی است که دارای ۴ حرف است و جذابیت قابل توجهی دارد و دارای صفات آسمانی و مثبت است. در مجموع الهه به کسی که معبود یا معشوق است و دیگران به وجود او وابسته‌اند معنا می‌شود. الهه نامی کوتاه، خوش‌آهنگ، و ملیح است که در عین ملاحت و ظرافت، قدرتمند و باوقار است/

از نظر محبوبیت، الهه در رتبه ۸۸۹۲ بین اسامی جهانی قرار دارد و همچنین عدد خوش شانس برای این نام عدد ۷ است. برخی افراد بر این باورند که انتخاب نام مرتبط با یک عدد خوش شانس می‌تواند انرژی مثبت و خوش شانسی را به همراه داشته باشد.

نوع اسم دخترانه
ریشه اسم عربی
قابلیت ثبت در اداره ثبت احوال این نام در فهرست نام‌های سازمان ثبت احوال وجود دارد.
فراوانی  ۱۷۱,۹۴۵ نفر

خصوصیات اسم الهه

اگر اسم شما الهه است، به این معنا است که شما در لحظه زندگی می‌کنید. زندگی خود را تلف نمی‌کنید و در کنار بهره بردن از توانایی‌های ناب خود در صدد خوشحال کردن دیگران نیز هستید. بسیاری از اطرافیان شما به دلیل این خلق و خوی صبور و ملایم شما عاشق در کنار شما بودن هستند و قدر بودن در کنار شما را می‌دانند و عاشق این هستند که صحبت‌های جذاب شما را در مورد خود بشنوند و از این رو همواره شما را به عنوان فردی قابل اعتماد و خودمانی و صمیمی می شناسند.

بر اساس علم اعداد شناسی، الهه با عدد سه همراه است و نام را با صفات عشق، خرد و خوش شانسی مرتبط می‌کند. همچنین بیانگر شخصیتی ماجراجو، هدف گرا، سخاوتمند، معنوی، خوش بین، برون گرا و بازیگوش است.

عدد ۳ در علم اعداد معرف افرادی با روحیه‌ای شاد و خندان است. همچنین این افراد در همه چیز خوشبین هستند. آن‌ها دارای استعداد‌های فراوانی هستند که می‌توانند جهان را تغییر دهند. البته باید گفت: افراد این گروه یک سازمان ذهنی بسیار ظریف دارند که باعث می‌شود اغلب آن‌ها بسیار احساسی باشند و نیاز به یک شریک قوی دارند.

این افراد ذاتا افرادی هستند که خدمت به مردم را بر دیگر کار‌ها ترجیح داده و دوست دارند اولین فردی باشند که جرعه‌ای آب به تشنه‌ای می‌رسانند. همچنین آنان علاقه‌ی بسیاری به ورزش کردن دارند. ارتعاشات رنگ‌های گرم و روشن برای افراد این گروه مناسب بوده و باعث آرامش و موفقیت در کار‌ها و عادی بودن ضربات قلب آنان می‌گردد.

فرمول تعیین وضعیت درآمد و معیشت

ابجد اسم الهه عدد “۴۱”، ابجد وسیط اسم الهه عدد “۱۷” و ابجد صغیر اسم الهه “۱۴” است. با مشخص شدن عدد ابجد اسم می‌توانید در مورد فاکتورهای طبقات اجتماعی همچون اشرافی ، عرفانی ، کم درآمد و حادثه ساز محاسباتی را انجام دهید.

B/۳ = نام خانوادگی + نام فرد
– باقیمانده = ۱ = حادثه آفرین
– باقیمانده = ۲ = کم درآمد
– باقیمانده = ۳ = عرفانی
– باقیمانده = ۴ یا ۰ = اشرافی

فرمول تعیین پایگاه اجتماعی

A/۴ = نام مادر + نام فرد
– باقیمانده = ۱ = نزولی
– باقیمانده = ۲ = صعودی
– باقیمانده = ۳ یا ۰ = راکد
((خارج قسمت این فرمول عدد باطن فرد است.))

 

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما و کاربران محترم سایت ستاره به اشتراک بگذارید.

source

توسط elmikhabari.ir