بسته الحاقی جدید بازی Path of Exile به نام Settlers of Kalguur با ویژگی‌های جدید روز جمعه برای بازیکنان عرضه شد.

جدیدترین بسته الحاقی استودیو Grinding Gear Games برای بازی Path of Exile با نام Settlers of Kalguur روز جمعه منتشر شد. مقدار عظیم محتوا و افزوده شدن ویژگی‌هایی برای بهبود کیفیت زندگی مانند بازار مبادله ارز، منجر به ثبت بالاترین رکورد تعداد بازیکن همزمان در استیم از زمان انتشار تاکنون برای این عنوان رایگان شد که در زمان نگارش این مطلب به ۲۲۹۳۳۷ نفر رسیده است.

بسته الحاقی Settlers of Kalguur یک سیستم شهرسازی جدید را معرفی می‌کند که در آن بازیکنان به ساخت Kingsmarch (مکانی که قرار است در نسخه دوم این بازی از آن استفاده شود) کمک می‌کنند. بازیکنان باید منابع مورد نیاز برای ساخت این مکان را پیدا کنند و کارگران خود را برای جمع‌آوری آن‌ها به کار بگیرند، مسیرهای تجاری را باز کنند و از این شهر در برابر حملات دفاع کنند.

مبارزه در ساحل در بازی Path of Exile

اتفاقات جدید دیگری هم در این بسته الحاقی رخ داده که شامل بازنگری در مبارزات تن به تن، بازسازی عملکرد گلادیاتور و تغییراتی در بخش Warden Ascendancy می‌شود. این بسته الحاقی علاوه‌بر این بهبودها، برای بازیکنان پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و اس برخوردهای جدیدتر و بیشتری با دیگر بازیکنان و کوئست‌ها در نقشه‌های سطح ۱۶ و ۱۷ بازی در نظر گرفته است.

متاسفانه استفاده از بازار مبادله ارز جدید منحصر به به‌روزرسانی Settlers of Kalguur است اما توسعه‌دهنده به نحوه عملکرد و پتانسیل آن برای آینده علاقه‌مند است بنابراین ممکن است بعدا شاهد اضافه شدن این بخش به بازی اصلی نیز باشیم.

source

توسط elmikhabari.ir