استودیو کپکام اعلام کرد که در مسیر دستیابی به درآمد سالانه پیش‌بینی شده خود قرار دارد و همه بخش‌های تجاری آن در سه ماهه اخیر از برنامه خود پیشی گرفته‌اند.

ناشر بازی «مانستر هانتر» گزارش مالی خود را برای سه ماهه منتهی به ۱۰ تیر ۱۴۰۳ منتشر و اعلام کرد که علیرغم کاهش قابل توجه ۳۲/۵ درصدی فروش خالص و ۴۶/۴ درصدی درآمد عملیاتی نسبت به سال قبل، در مسیر درست قرار دارد. این شرکت کاهش سالانه درآمد خود را به انتشار «استریت فایتر ۶» در تیرماه سال گذشته نسبت داد و خاطرنشان کرد که انتشار بازی‌های بعدی آن برای عرضه در نیمه دوم سال مالی خود که در اسفند پایان می‌یابد، انباشته شده است.

در حال حاضر این استودیو انتشار نسخه دلوکس ریمستر بازی Dead Rising را برای شهریور ماه تایید کرده است. بازی «مانستر هانتر وایلدز» نیز قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۵ عرضه شود. درآمد بخش‌های آرکید (شامل فروشگاه‌ها)، تجهیزات سرگرمی و سایر کسب‌وکارها (شامل رویدادها و ورزش‌های الکترونیکی) استودیو کپکام در طول این سه ماهه افزایش یافتند.

پوستر بازی Street Fighter 6

این شرکت در بیانیه‌ای رسمی گفت:«در طول سه ماهه منتهی به ۱۰ تیر ۱۴۰۳، فروش در بخش اصلی و محتوای دیجیتال کپکام بر روی انتشار عناوین موجود روی پلتفرم‌های بیشتر و فروش کاتالوگ عناوین اصلی منتشر شده در سال‌های مالی قبلی متمرکز بود چون تمرکز مجموعه در نیمه دوم سال مالی جاری روی عرضه محتواهای جدید می‌رود. حجم فروش ما در این مدت ۹/۵۳ میلیون عدد [بازی فیزیکی و دیجیتال و دیگر محصولات جانبی] بود که پیشرفت چشمگیری در جهت دستیابی به هدف سالانه به‌حساب می‌آید و اگرچه مقدار آن نسبت به دوره مشابه در سال مالی قبلی که «استریت فایتر ۶» در آن منتشر شد، کاهش یافته است اما مطابق با برنامه‌هایمان بود.»

آخرین عنوان بزرگ کپکام، بازی نقش‌آفرینی تحسین‌شده Dragon’s Dogma 2 بود که از زمان انتشار در اسفند ماه تاکنون ۳ میلیون نسخه فروش داشته است و فروش کلی فرنچایز «دراگونر دوگما» را به بیش از ۱۲ میلیون نسخه رسانده است. نسخه دوم این مجموعه، اولین عنوان ۷۰ دلاری کپکام بود که به بازار عرضه شد.

source

توسط elmikhabari.ir