با توجه به احساس نیاز طیف گسترده‌ای از کاربران به ابزاری هوشمند همچون گوش موبایل، خرید قسطی گوشی همواره مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. شاید وقتی به خرید گوشی به صورت قسطی فکر می کنید، این سوال ذهنتان را درگیر می‌کند که آیا خرید قسطی برایتان مناسب است یا بهتر است پول خود را ذره ذره جمع کنید و برای خرید نقدی به بازار بروید. برای رسیدن به جواب این سوال باید شرایط خود را در نظر بگیرید، این که در ماه توانایی پرداخت چقدر قسط را دارید؟ یا این که فروشنده چقدر قرار است بابت اقساط باقی‌مانده از شما سود دریافت کند.

امروزه، بنگاه‌ها و فروشندگان زیادی زمینه‌ای را فراهم کرده‌اند تا مشتریان بتوانند با خرید قسطی، نیاز خود را مرتفع سازند. با آگاهی از مزایای خرید اقساطی موبایل و نکاتی که باید قبل از اقدام به خرید در نظر بگیرید، مطمئناً می‌توانید بین دو گزینه پیش رویتان یعنی خرید اقساطی و خرید نقدی یکی را به عنوان مناسب‌ترین انتخاب کنید.

نحوه خرید قسطی گوشی با چک

گوشی موبایل یکی از ابزار‌هایی است که در دنیای کنونی به شدت مورد نیاز افراد و اقشار مختلف بوده و کارایی بسیار زیادی دارد. افراد زیادی در اطراف ما با استفاده از این ابزار، کار‌های خود را انجام می‌دهند و حتی کسب درآمد می‌کنند. در حال حاضر، گوشی موبایل از قیمت بالایی برخوردار بوده و اکثر افراد ترجیح می‌دهند از مزایای خرید قسطی آن بهره‌مند شوند.

شاید این سوال در ذهن شما باشد که خرید قسطی گوشی با چک چگونه است؟ لازم به ذکر است که باید قبل از هر چیزی یک مجموعه معتبر برای این کار پیدا کنید و سپس مراحل را جویا شوید؛ چراکه هر شرکت اصول خاصی برای این امر دارد. در ادامه مراحل خرید قسطی موبایل از مجموعه کارت آنلاین را برای شما لیست می‌کنیم.

مرحله اول-انتخاب گوشی مورد نظر و تعیین تعداد اقساط

در مرحله اول، فقط کافیست گوشی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و از فروشنده بخواهید تا تعداد ماه‌هایی را که باید اقساط پرداخت کنید، برایتان مشخص کند. در این مرحله می‌توانید شرایط خود را سنجیده و در صورت تمایل دیگر مراحل را دنبال کنید.

مرحله دوم- واریز مبلغ پیش پرداخت

در این مرحله، باید مبلغی را که به‌عنوان پیش پرداخت برایتان در نظر گرفته شده، پرداخت کنید. این مبلغ براساس قیمت کلی گوشی که انتخاب کرده‌اید، محاسبه می‌شود. به طور مثال، برای خرید قسطی گوشی به مبلغ ۱۲ میلیون باید مبلغی حدود سه میلیون تومان را به‌عنوان پیش پرداخت واریز نمایید.

مرحله سوم- ارسال تصویر کارت ملی و برگه ثنا

در این مرحله از شما خواسته می‌شود که تصویر کارت ملی و برگه ثنای خود را ارسال کنید.

مرحله چهارم- تکمیل چک و ثبت سامانه صیادی

در این مرحله باید به‌ازای تعداد ماه‌هایی که برای پرداخت اقساط انتخاب کرده‌اید، چک پر کنید. چک‌ها باید در سامانه صیادی ثبت شده باشند. منظور از چک‌های سامانه صیادی، دسته چک‌های بنفش رنگ هستند. البته، لازم است که دسته چک به نام فردی باشد که متقاضی خرید گوشی شده است.

مرحله پنجم- امضای قرارداد و ارسال مدارک به شرکت

متقاضی باید قراردادی که توسط شرکت در نظر گرفته شده را تکمیل کرده و به شرکت ارسال کند.

مرحله ششم- ارسال کالا

در این مرحله می‌توانید گوشی همراه خود را در اختیار داشته باشید و با خیالی آسوده از آن استفاده کنید.

نکات مهم قبل از خرید قسطی گوشی هوشمند

از آن جایی که قیمت گوشی هوشمند هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود، خرید این کالا برای بسیاری از افراد به یک چالش بسیار بزرگ تبدیل شده است. در چنین شرایطی، بهترین گزینه‌ای که پیش روی ما قرار دارد مسلماً خرید اقساطی گوشی است. اما نکات مهمی که برای خرید قسطی گوشی باید در نظر گرفته شود، کدامند؟ این نکات عبارتند از:

فروشگاهی معتبر و باسابقه انتخاب کنید

برای خرید گوشی قسطی حتماً به یک فروشگاه معتبر و باسابقه مراجعه کنید. قبل از خرید از سابقه و اعتبار فروشنده و فروشگاه در بازار مطمئن شده و سپس نسبت به خرید اقدام نمایید.

قوانین و شرایط خرید را درک کنید

بهتر است قبل از اقدام به خرید قسطی، از شرایط و قوانینی که توسط فروشنده وضع شده مطمئن شوید. کسب اطلاعات کافی در مورد نرخ بهره، شرایط پرداخت و دیگر جزئیات به شما کمک می‌کند تا تصمیمی عاقلانه و هوشمندانه بگیرید.

هزینه‌ها را محاسبه کنید

قبل از این که خرید قسطی را انتخاب کنید، باید مبلغی که قرار است به‌صورت ماهیانه پرداخت کنید و قیمت کل گوشی را با دقت محاسبه کنید. با برآورد هزینه‌ها مطمئن می‌شوید که خرید قسطی به نفعتان است یا خیر.

قیمت گوشی را تجزیه و تحلیل کنید

قبل از اقدام به خرید قسطی، قیمت گوشی مورد علاقه خود را در چندین منبع و مرجع بررسی و تحلیل کنید. مقایسه و تجریه و تحلیل قیمت‌ها به شما کمک می‌کند تا تصمیم بهتری را اتخاذ کنید.

مدت زمان پرداخت اقساط گوشی را پرس و جو کنید

هنگام تصمیم به خرید قسطی گوشی، باید مدت زمانی که برای پرداخت اقساط توسط فروشنده برای شما در نظر گرفته را بدانید؛ میزان اقساط می‌توانند طولانی یا کوتاه باشند. این نکته به شما کمک می‌کند تا خریدی به‌صرفه را تجربه کنید.

قرارداد را به دقت مطالعه کنید

قبل از این که قرارداد خرید اقساطی را امضا کنید، می‌بایست تمامی بندها را با دقت کامل بررسی و مطالعه کنید. اگر در مورد هر یک از بندهای قرارداد سوال یا شکی دارید، بهتر است از فروشنده بخواهید که توضیحات بیشتری در اختیارتان قرار دهد.

خرید گوشی هوشمند به صورت قسطی روشی ایده‌آل برای خرید یک گوشی جدید و پیشرفته است، بدون این که نیاز باشد به‌صورت یکجا مبلغ کل را پرداخت کنید. مطمئنا با رعایت نکات فوق‌الذکر، خریدی مطمئن و مناسب را تجربه خواهید کرد.

خرید گوشی

مزایای خرید اقساطی موبایل

امروزه شاهد هستیم که افراد زیادی برای خرید قسطی موبایل به مراکز و فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنند؛ اما چرا این همه تقاضا؟ چه مزایای در خرید اقساطی موبایل نهفته است که باعث شده چنین افزایشی را در خرید اقساطی شاه باشیم؟

اکنون بخرید و ماه دیگر پرداخت کنید

به علت، قیمت بالای گوشی تلفن هوشمند همه افراد استطاعت مالی برای پرداخت یکباره هزینه این ابزار را ندارند. خرید قسطی گوشی این فرصت را به متقاضیان می‌دهد تا با پرداخت مبلغی به‌عنوان پیش پرداخت گوشی خود را در اختیار داشته باشند و به مرور زمان اقساط را پرداخت کنند.

خریدی زودتر و اقتصادی‌تر

قیمت محصولات هوشمند و دیجیتالی همچون گوشی هر روز در حال افزایش است. بنابراین، منطقی نیست که بخواهید ذره ذره پول خود را جمع کرده و سپس خریدتان را تکمیل کنید. خرید قسطی فرصتی را برایتان مهیا کرده تا زودتر خرید کنید و دیگر متضرر پرداخت هزینه بیشتر به دنبال افزایش روزافزون قیمت نشوید.

خلاص شدن از فشار پرداخت نقدی

خرید یک کالای گران قیمت مسلماً باعث می‌شود که فشار اقتصادی و مالی زیادی بر خانواده تحمیل شود. با خرید اقساطی می‌توانید خود را از شر فشار پرداخت نقدی برهانید.

شما در مجموعه کارت آنلاین می‌توانید به‌راحتی گوشی مد نظر خود را با بهترین شرایط تهیه کنید. تنها کافی است وارد سایت شوید و با مشاورین در ارتباط باشید.

خرید اقساطی موبایل در سایت کارت

خرید قسطی گوشی فرصتی بی‌نظیر بری افرادی است که توان پرداخت نقدی این ابزار هوشمند را ندارند. بسیاری از فروشندگان این فرصت را در اختیار مشتریان قرار داده‌اند تا از مزایای خرید قسطی کالا بهره‌مند شوند. قبل از خرید لازم است که قوانین و شرایط فروشنده گوشی هوشمند را بررسی کنید و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

فروشگاه کارت یکی از باسابقه‌ترین و معتبرترین مراجع تخصصی فروش گوشی هوشمند است که شرایط بسیار آسان و مناسبی را در مقایسه با دیگر فروشگاه‌ها برای علاقمندان به خرید قسطی موبایل در نظر گرفته است. همچنین قیمت گوشی سامسونگ و دیگر برند های معتبر را به صورت آنلاین می توانید در وبسایت کارت مشاهده کنید.  نکته دیگر در خصوص خرید قسطی این است که امکان خرید قسطی تنها با در اختیار داشتن دسته چک صیادی به نام فرد متقاضی امکان‌پذیر است. در صورتی که مدارک خود را به موقع ارسال نمایید، سفارش شما در عرض یک ساعت مورد تأیید قرار می‌گیرد.

سلب مسئولیت رپورتاژ: این مقاله به عنوان رپورتاژ آگهی تبلیغاتی در وبسایت گویا آی تی منتشر شده و وبسایت گویا آی تی در مورد تایید یا رد صحت محتوای آن مسئولیتی ندارد

source

توسط elmikhabari.ir