یکی از عناصری که در استخدام شدن شما نقش اساسی دارد رزومه ای است که به شرکت هایی که قصد استخدام در آن ها دارید ارائه می کنید. علاوه بر اینکه باید محتوای رزومه شما حکایت از حرفه ای بودن شما داشته باشد اما قبول کنید که ظاهر رزومه تان نیز نشان می دهد که شما یک فرد حرفه ای هستید یا نه. در ادامه این مطلب قصد داریم ۱۱ قالب روزمه حرفه ای را به شما نشان دهیم تا بتوانید عناصر گرافیکی و اطلاعاتی که باید به روزمه اضافه کنید را شناسایی کنید تا یا با استفاده از این قالب ها و یا با الهام گرفتن از قالب های پیشنهادی گویا آی تی از کنوا حرفه ای تر خود را جلوه دهید.

دقت کنید که تمامی قالب های پیشنهاد شده رایگان است و می توانید با باز کردن یک حساب رایگان در سایت کنوا به راحتی روزمه ها را به هر حالتی که می خواهید ویرایش و سپس دانلود کنید.

بیشتر بخوانید: روش هایی برای ساخت رایگان رزومه

قالب رزومه ورد و کاور نامه حرفه ای سفید و خاکستری

این گزینه ساده ترین قالب رزومه ای است که می توانید با خیال راحت آن را پر کنید و در قالب پی دی اف دانلود کنید. در این قالب روزمه می توانید هدر را ویرایش کنید و در بخش امضا به راحتی امضا کنید. دقت کنید که رنگ هدر به تناسب طرح صفحه تغییر می کند. اگر بتوانید آن را در قالب docx دانلود کنید می توانید رنگ بندی ها را با تنوع بیشتری در ورد تغییر دهید.

قالب رزومه ورد و کاور نامه حرفه ای سفید و خاکستری

برای دسترسی به این قالب و ویرایش آن اینجا را کلیک کنید.

 

قالب روزمه انگلیسی به رنگ آبی و حرفه ای

اگر قصد دارید در شرکت های خارجی استخدام شوید کافی است که رنگ آبی و یک قالب روزمه انگلیسی را انتخاب کنید. گفته شده که رنگ آبی می تواند تاثیر مثبت در بهترین انتخاب داشته باشد. به هر حال قالب روزمه انگلیسی کمترین ویرایش را برای تبدیل شدن به یک رزومه با زبان انگلیسی نیاز دارد.

در این قالب روزمه انگلیسی می توانید به راحتی عکس خود را جایگذاری کنید و سایر اطلاعات مهارتی و ارتباطی خود را وارد کنید.

قالب رزومه انگلیسی

دقت کنید که طیف رنگ آبی تا سرمه ای می تواند بهترین انتخاب برای طراحی یک روزمه باشد. هر چه رنگ به سمت تیره تر شدن پیش رود، حالت رسمی تر و اصولی تر به طراحی می بخشد. برای دسترسی به این قالب رزومه انگلیسی و ویرایش آن کلیک کنید.

 

قالب رزومه شرکت رایگان به رنگ قهوه ای و کرم

بعد از رنگ آبی و طیف آبی تا سرمه ای، انتخاب بعدی به رنگ کرم و قهوه ای و ترکیبی از رنگ قهوه ای می رسد. گفته شده که این طرح و طراحی و رنگ و تجمیع المان ها برای متقاضیانی مفید است که تازه فارغ التحصیل شده اند و یا دانشجو هستند و هنوز تجربه و مهارت کاری چندانی ندارند.

در این طرح روزمه رایگان می توانید معرفی خوبی از خود داشته باشید و مهارت های تان را در بخش مورد نظر بنویسید.

قالب رزومه شرکت رایگان به رنگ قهوه ای و کرم

برای دسترسی به این طرح و ویرایش آن کلیک کنید.

 

قالب رزومه ساده آبی و سفید شرکتی

یکی دیگر از قالب های روزمه ساده که برای تازه کار ها و دانشجویان توصیه می شود قالبی است که در این قسمت معرفی می کنیم. در این حالت شما جا برای نوشتن مهارت ها به صورت گسترده ندارید بنابراین نگران پر نشدن صفحه یا استفاده از فونت بزرگ نباشید.

طرح این قالب روزمه ساده نیز آبی و سفید است که کمک می کند اندک مهارت شما به چشم آید. همچنین می توانید عکس خود را به محل مورد نظر بچسبانید و اینگونه اعتماد بنفس بیشتری داشته باشید.

قالب رزومه ساده آبی و سفید شرکتی

برای ورود به صفحه ویرایش و دانلود این قالب روزمه کلیک کنید.

 

قالب روزمه حرفه ای مینیمالیستی

قالب روزمه حرفه ای قالبی است که در یک صفحه در یک نگاه تمام اطلاعات جامع را در مورد شما و حرفه و تسلط تان و حتی اطلاعات تماسی را منعکس کند. در این قالب کمک شده که ضمن بهره گیری از رنگ مناسب همه چیز به نحو احسن کنار هم چیده شده باشد. البته این صفحه می تواند کاور یا صفحه اول از یک رزومه حرفه ای چند صفحه ای باشد.

قالب روزمه حرفه ای مینیمالیستی

این قالب به گونه ای است که می توانید پاراگراف ها را به هر نحوی که می خواهید دست کاری کنید و به حذف و اضافه آن ها بپردازید و حتی جایگاه آن ها را با سایدبار تغییر دهید.

برای دانلود و ویرایش این رزومه کلیک کنید.

 

قالب روزمه حرفه ای برای شرکت های سخت گیر

اگر می خواهید پیشنهاد استخدام برای شرکتی ارسال کنید که به اعتماد بنفس و جرات و جسارت توجه زیادی دارند بهترین پیشنهاد می تواند این قالب روزمه ای حرفه ای باشد. ترکیب رنگ سیاه و زرد پر رنگ می تواند در همه جا زیباترین هارمونی را ایجاد کند. به طور کلی رنگ مشکی همیشه حسی از اعتماد بنفس را تقویت می کند.

قالب روزمه حرفه ای برای شرکت های سخت گیر

در این قالب رزومه حرفه ای می توانید هر اطلاعات مهمی که نیاز است را وارد کنید. بهتر است که این روزمه را هنگام چاپ به صورت گلاسه یا مات چاپ کنید چرا که ترکیب این رنگ جلوه خاصی پیدا می کند و می توانیم قول دهیم که روزمه ای متفاوت از دیگران ارائه خواهید دارد. به جایگاه عکس توجه کنید ولی نیازی نیست که عکسی که می گیرید هنری باشد یا گل در دست داشته باشید! لطفا به جایگاه شرکتی که قصد استخدام در آ‌ن دارید توجه کنید و بر اساس هویت و فرهنگ حاکم بر آن متن خود را بنویسید و روزمه را طراحی و تکمیل کنید.

برای ویرایش و دانلود این روزمه حرفه ای کلیک کنید.

 

قالب رزومه حرفه ای رایگان به رنگ بژ و قهوه ای

اگر یک فرد حرفه ای هستید که تجربه کاری بسیاری دارید اما می خواهید همه چیز را در یک صفحه جای دهید این ترکیب روزمه با رنگ بژ و قهوه ای کمک می کند که روزمه تان را حرفه ای بنویسید. دقت کنید که ترکیب این رنگ فضاسازی بیشتری می کند و خواندن محتوای در روزمه را حتی اگر بسیار ریز و بدون فاصله نوشته شده باشد را آسانتر می کند.

می توانید عکس خود را وارد کنید و سپس سایر جزییات را بنویسید و در آخر عکسی از امضای خود را به آن الصاق کنید.

قالب رزومه حرفه ای رایگان به رنگ بژ و قهوه ای

برای استفاده از این قالب حرفه ای رزومه کلیک کنید.

 

قالب رزومه A4 به رنگ سیاه و سفید و طراحی مدرن

اگر در یک صنعت خلاقانه نظیر عکاسی کار می کنید این قالب روزمه حرفه ای می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. می توانید تصاویر روی این روزمه را با تصاویر شخصی خود عوض کنید و یک طرح حرفه ای سیاه و سفید با اطلاعات مهارتی خوب از خود ارائه کنید.

در پایین صفحه نیز می توانید پیوندی از نمونه کارهای خود ارائه کنید. اگر روزمه را چاپ می کنید می توانید از کد کیو آر برای دسترسی به نمونه کارهای خود استفاده کنید.

قالب رزومه A4 به رنگ سیاه و سفید و طراحی مدرن

برای طراحی و شخصی سازی و دانلود این روزمه کلیک کنید.

 

قالب روزمه حرفه ای چند رنگ برای موزیسین ها

اگر در هر حیطه ای که مربوط به موسیقی است در حال فعالیت هستید این روزمه که اختصاصا برای موسیقی دان ها با نوت های موسیقی تزیین و طراحی شده است می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد.

قالب روزمه حرفه ای چند رنگ برای موزیسین ها

دقت کنید که برای هر قسمت یک رنگ خاص تعبیه شده است و این می تواند حس و حال خوب تری را منتقل کند.

برای استفاده از این طرح کلیک کنید.

 

قالب روزمه پیچیده و حرفه ای با رنگ خاکستری و سفید

اگر می خواهید بیشترین توجه را به سمت حرفه ای و یا مهارت خاصی از خود ببرید می توانید از این قالب استفاده کنید. دقت کنید که در این قالب حیطه و زمینه خاصی در نظر گرفته نشده و می توانید برای هر نوع درخواست استخدام در هر نوع سمت و یا تخصص یا صنعت از آن استفاده کنید. نحوه طراحی به گونه ای است که توجه گزینشگر را به سمت پایین و مهارت های اختصاصی شما جلب می کند.

قالب روزمه پیچیده و حرفه ای با رنگ خاکستری و سفید

برای استفاده و دانلود این روزمه کلیک کنید.

 

قالب روزمه برای استخدام در حوزه فناوری و شرکت های تکنولوژی

هر چند از این مدل روزمه می توانید در هر جا استفاده کنید اما زمینه اختصاصی ارائه آن برای کسانی است که قصد استخدام در شرکت های فناوری و تکنولوژی دارند. دقت کنید که اگر حرفه شما نیاز به مهارت خاصی دارد که دائما یا اقلا در زمان طولانی نیاز به آموزش دارد می توانید درصد آموزش و حرفه ای بودن خود را در نمودار های میله ای نمایش دهید.

قالب روزمه برای استخدام در حوزه فناوری و شرکت های تکنولوژی

طراحی این روزمه به گونه ای است که می توانید هر چیز لازم و مورد نیاز را به راحتی در یک صفحه بگنجانید و با ترکیب رنگی حرفه ای و رسمی آن، خود را بیشتر لایق سمت مورد نظر نشان دهید.

برای استفاده از این طرح کلیک کنید.

 

نکات تکمیلی در زمینه طراحی قالب روزمه

همانطور که مشاهده می کنید شما می توانید اصول طراحی روزمه را از این قالب های حرفه ای یاد بگیرید. این اصول می تواند شامل موارد زیر باشد:

  1. ترجیحا تنها از دو رنگ در ترکیب رنگی روزمه استفاده کنید
  2. استفاده از رنگ های رسمی نظیر مشکی، آبی تیره و قهوه ای بهترین پیشنهاد ها برای طراحی روزمه است.
  3. می توانید رنگ های دوم را به صورت سفید یا مشکی در نظر بگیرید.
  4. بهتر است که در روزمه جای عکس نیز وجود داشته باشد.
  5. در انتهای روزمه امضای خود را قرار دهید.
  6. در روزمه انواع روش های ارتباطی نظیر تماس با موبایل، تلفن ثابت و حتی ایمیل و اکانت های فضای رسانه ای و پیام رسان ها را قرار دهید.
  7. به طور خلاصه از کمیت و کیفیت مهارت خود بنویسید.

آیا در زمینه طراحی قالب روزمه تجربه ای دارید؟ آن را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

منبع کمکی:  resumekraft | OTT

source

توسط elmikhabari.ir