انیمه سینمایی Make A Girl اثری اورجینال و سینمایی از هنرمند جنشو یاسودا به شمار می‌رود که به تازگی تریلری برای آن به نمایش گذاشته شده است. این تریلر تازه منتشر شده، نیم نگاهی از درون این اثر سینمایی را به نمایش در می‌آورد. علاوه بر این تریلر، پوستری برای این انیمه سینمایی منتشر شده که شخصیت اصلی آن را نشان می‌دهد.

به تازگی همچنین اعلام شده که سه صداپیشه جدید به این انیمه سینمایی اضافه شدند و قرار است در آن صداپیشگی کنند. کانا هانازاوا در این اثر سینمایی در نقش اری اومیناکا صداپیشگی می‌کند، یک دانشجوی دکترا که در دانشگاهی تحصیل می‌کند که پدر شخصیت اصلی داستان به نام آکیرا حضور دارد.

نقش پدر شخصیت اصلی داستان یعنی شویچی تاکامین را نیز یوجی اوئدا صداپیشگی خواهد کرد و این در حالی است که نقش خود شخصیت آکیرا در دوران کودکی‌اش را نیز مینامی هیناتا صداپیشگی می‌کند.

این انیمه سینمایی بر اساس فیلم کوتاه مستقلی به نام Make Love از خود جنشو یاسودا است که در فوریه سال 2020 میلادی اکران شده بود. این فیلم کوتاه دو و نیم دقیقه‌ای در بیستمین مسابقه CG Animation Contest که یکی از قدیمی‌ترین مسابقه‌های انیمه‌ای ژاپن است، توانست برنده جایزه شود. جنشو یاسودا نویسنده و کارگردان این انیمه سینمایی است و استودیو Yasuda Gensho Studio by Xenotoon نیز مسئولیت ساخت انیمیشن آن را برعهده دارد، استودیویی که به صورت مشترک توسط خود جنشو یاسودا و زنوتون تأسیس شده است.

تریلر و تاریخ پخش انیمه Make A Girlداستان این اثر در آینده‌ای نزدیک جریان دارد و داستان یک نابغه علمی به نام آکیرا میزوتاماری را دنبال می‌کند که موفق به توسعه و تجاری سازی رباتی به نام SALT می‌شود که از زندگی مردم حمایت می‌کند. آکیرا خودش را درگیر وضعیتی می‌بیند که در آن، تمام اختراعات جدیدش شکست می‌خورند.

او پس از ایده گرفتن از دوست خودش، تصمیم گرفت تا از نظر علمی یک نامزد مصنوعی به نام No. Zero بسازد. ربات No. Zero بین احساسات برنامه‌ریزی شده خودش و همچنین احساساتی که به دست می‌آورد، گرفتار شده و شروع به تزلزل می‌کند. آیا این عشق است که بین او و آکیرا وجود دارد یا چیز دیگری است؟

از جمله دیگر صداپیشه‌های حاضر در این انیمه سینمایی می‌توان به آتسومی تانزاکی در نقش No. 0، شون هوری در نقش آکیرا، توشیکی ماسودا در نقش کونیهیتو اوبایاشی و سورا آمامیا در نقش آکین ساچیمورا اشاره کرد.

این انیمه سینمایی قرار است در تاریخ ۳۱ ژانویه سال ۲۰۲۵ میلادی (جمعه ۱۱ بهمن ۱۴۰۳) اکران شود.


منبع crunchyroll

source

توسط elmikhabari.ir