شرکت اکتیویژن ظرف یک هفته ۶۵ هزار کاربر متقلب در نسخه‌های جدید سری Call of Duty را بن کرده است.

تیم RICOCHET (ریکوشه) اکتیویژن اعلام کرده است ۶۵ هزار کاربر دو بازی Call of Duty: Warzone 2 و Call of Duty: Modern Warfare 3 را به‌خاطر تقلب بن کرده است. این عدد خیره‌کننده نمایش‌گر مشکل گسترده در اکوسیستم این سری است که مدت زیادی است با برخی گیمرهایی روبرو است که از تقلب و هک برای دستکاری در بازی استفاده می‌کنند.

تیم ریکوشه درواقع تیم ضدتقلب متمرکزبر سری Call of Duty است. این تیم در شبکه مجازی ایکس نوشت اقدامات علیه فروشندگان تقلب را تسریع کرده است که درنتیجه آن تنها طی چند روز، اکانت ۶۵ هزار کاربر مسدود شده است. این اکانت‌ها در حال قانون‌شکنی و استفاده‌از چیت در حالت‌های رنک و غیر رنک بودند؛ پس یعنی متقلبان حالت‌های عمومی‌تر هم با همان سرنوشتی روبرو شدند که چیترهای حالت رقابتی‌تر رنک دچارش شدند.

چندین سال است مجموعه Call of Duty با مشکل متقلبان روبرو شده است و با گذشت زمان اوضاع بدتر هم شده است. با اینکه اکتیویژن به‌شدت با فروشندگان تقلب در سراسر جهان برخورد می‌کند، اما همچنان برتعداد آن‌ها افزوده می‌شود. در برخی موارد، با حذف یک چیت، همان ارائه‌دهندگان با نام دیگری محصول خود را ارائه می‌کنند. با اینکه طرفداران قدردان تیم ریکوشه هستند، اما همچنان کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارند.

source

توسط elmikhabari.ir