سلفون opp و bopp یکی از پرمصرف‌ترین متریال بسته بندی مواد غذایی، دارویی و صنعتی در دنیا شناخته می‌شود. کیفیت تولید این محصول به مقدار بالایی به متریال و ماشین آلات تولید آن وابسته است. تولید سلفون opp و bopp با برترین ماشین آلات، کیفیت و ماندگاری محصولاتی که با آن بسته بندی می‌شود را تضمین می‌کند. اگر قصد خرید سلفون بسته بندی با کیفیت از تامین‌کننده معتبر را دارید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

فیلم opp و Bopp‌ چیست؟

پیش از اینکه به بررسی تولید سلفون opp و bopp با برترین ماشین آلات بپردازیم بهتر است این متریال و ویژگی‌ها و کاربرد آن را معرفی کنیم.

سلفون opp و bopp‌ یکی فیلم پلاستیکی ساخته شده از پلی پروپیلن می‌باشند که با توجه به ویژگی‌های ذاتی خود به یک طرف یا دو طرف کشیده می‌شوند. این محصول که در ضخامت‌های مختلف تولید می‌شود بسیار انعطاف‌پذیر می‌باشد و دارای استحکام کششی بالایی می‌باشد و دارای انواع مختلفی می‌باشد.

انواع فیلم opp‌ و ‌Bopp

سلفون‌های بسته بندی opp و bopp بر حسب شکل و ماهیت به سه گروه طبقه بندی می شوند:

سلفون opp و bopp شفاف

این نوع فیلم bopp بسیار شفاف می‌باشد به طوری که تمامی محتویات بسته بندی در آن مشاهده می‌شود. ملموس‌ترین نوع بسته بندی از این نوع سلفون می‌توان به بسته‌های ماکارونی و حبوبات بر روی قفسه‌های فروشگاه اشاره کرد.

تولید سلفون opp و bopp شفاف در صورتی که با بهترین ماشین آلات تولید شوند سبب می‌شود که دارای براقیت و شفافیت بالایی شود و خطوط عمیق چروک بر روی آن باقی نمی‌ماند.

سلفون opp و bopp مات یا صدفی

در تولید سلفون opp‌ صدفی از افزودنی مات‌کننده استفاده می‌شود. این محصول دارای جذابیت بالایی می‌باشد و عموما برای بسته بندی مواد غذایی منجمد از قبیل گوشت و سبزیجات قابل استفاده است.

چاپ و بسته بندی سلفون OPP

سلفون opp و bopp متالایز

سلفون opp متالایز طبق فرآیند متالیزه کردن به دست می‌آید. ملموس‌ترین نوع این نوع سلفون در بسته بندی شیرینی جات می‌باشد به طوری که در بسته بندی شیرینی و کیک یک لایه سلفون opp با کاغذ یا مقوا لمینت شده است. امروزه این محصول کاربرد زیادی در بسته بندی چیپس و پفک و اسنک دارد.

ویژگی ها

فیلم bopp‌ شفاف، بی‌رنگ، بی‌بو و غیر سمی می‌باشد و قابلیت چاپ پذیری بالایی دارد و در برابر رطوبت و حرارت مقاوم می‌باشد. تاکنون محصولی مناسب‌تر و سالم‌تر از این سلفون‌های بسته بندی در دنیا پیدا نشده است. این فیلم‌های بسته بندی در صورتی که با ماشین آلات مناسبی تولید شده باشند سلامت مواد غذایی فسادپذیر، مواد دارویی و کالاهای صنعتی را برای دوره طولانی تضمین می‌کنند.

روش تولید سلفون opp و bopp

همانطور که پیش از این اشاره شد در تولید سلفون opp و bopp از پلی پروپیلن خام به عنوان ماده اولیه استفاده می‌شود. به طوری که:

این ماده اولیه در دمای بالا ذوب شده و به ماشین تزریق پلاستیک یا اکسترودر منتقل می‌شود.

لایه پلی پروپیلنی که از اکسترودر خارج می‌شود به سیستم جهت یابی منتقل و با استفاده از غلتک‌ها و سیستم‌های گرمایش هدایت می‌شود. این فرآیند قطر کریستال‌های پلی پروپیلن را کاهش می‌دهد و جهت‌گیری در ساختار مولکولی فیلم ایجاد می‌کند که در نتیجه طراحی منحصر به فرد و خواص مکانیکی بهتری ایجاد می‌کند.

پس از جهت‌گیری، فیلم OPP برای خنک شدن سریع از چیلر عبور می‌کند و در یک سیستم تثبیت‌کننده قرار می‌گیرد که فیلم را تثبیت و تقویت و در نهایت برش و به صورت رول بسته بندی به انبار و واحد فروش ارسال می‌شود.

هر چند در ظاهر فرآیند تولید فیلم کار ساده‌ای است اما کوچکترین خطا در هر یک از مراحل فوق می‌تواند کیفیت این رول‌های بسته بندی را کاهش دهد و خسارت زیادی را سبب شود. از این رو در صورتی که قصد خرید رول بسته بندی دارید بهتر است از تامین‌کننده معتبر خریداری کنید.

برای خرید سلفون opp‌ و bopp‌ با کیفیت بهتر است که به فروشنده معتبر مراجعه کنید. تولید سلفون opp و bopp با برترین ماشین آلات سبب می‌شود که در بسته بندی محصولات به ویژه مواد غذایی خللی ایجاد نشود و ماندگاری و مقاومت آنها افزایش یابد.

فیلم CPP متالایز

بهترین تامین‌کننده فیلم CPP و bopp در کشور

در سال‌های اخیر پا به پای رشد چشم گیر صنعت در جهان استفاده از سلفون‌های بسته بندی افزایش یافته است و کشور ما نیز از این تکنولوژی بی‌بهره نبوده است به طوری که ایران در تولید بسته بندی به خودکفایی رسیده و چه بسا به خارج از کشور ارسال دارد.

یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه تولید سلفون opp و Bopp‌در کشور مجموعه لفاف مهرآموز می‌باشد. این شرکت یکی از برترین شرکت‌های در حوزه تامین فیلم بسته بندی در کشور می‌باشد.

چرا لفاف مهرآموز برای خرید سلفون opp و bopp انتخاب کنیم؟

در مجموعه لفاف مهرآموز تولید سلفون opp و bopp با برترین ماشین آلات انجام می‌شود و شما مستقیما از تولیدکننده معتبر خریداری می‌کنید. همچنین سلفون‌های بسته بندی با گارانتی و ضمانت سلامت خدمت شما در بسته بندی مناسب ارسال می‌شود. از این رو برای خرید سلفون opp‌ و bopp و انواع لفاف مواد غذایی و صنعتی، دارویی و کشاورزی می‌توانید از طریق سایت به صورت غیر حضوری و به صورت حضوری در تهران و اصفهان ثبت سفارش انجام دهید.

برای خرید سلفون بسته بندی در تهران، قزوین، اصفهان، شیراز، کرمان، کرمانشاه، رشت، تبریز،آذربایجان و سایر شرکت‌های از طریق راه‌های ارتباطی که در قسمت تماس با ما ارائه شده است با این شرکت تماس بگیرید.

آدرس و شماره تماس فروشنده فیلم bopp |شرکت لفاف مهرآموز

آدرس شرکت لفاف مهرآموز در استان اصفهان در شهرستان مبارکه جنب هلال احمر می باشد. همچنین انبار های این مجموعه در اصفهان و تهران می باشد و در سریع ترین زمان ممکن بسته های فیلم opp وbopet را به همه نقاط ایران ارسال می کند. شماره تماس فروشنده فیلم بسته بندی شرکت لفاف مهر آموز به شرح زیر است:

شماره تماس مدیریت فروش: ۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

شماره تماس با کارشناسان فروش: ۰۳۱۵۲۴۰۱۳۶۱

برای صفر تا صد بسته بندی از طراحی تا خرید فیلم bopp‌ و انواع محصولات opp، Bopet‌، فیلم استرچ ، کاغذ سابلیمیشن و کاغذ سولفیت با مجموعه لفاف مهرآموز ارتباط برقرار کنید و از قیمت های مناسب و کیفت آن استفاده کنید.

منبع :

شرکت لفاف مهر آموز

source

توسط elmikhabari.ir