ویوو خود را برای عرضه گوشی جدیدش، Y300 پرو آماده می‌کند. این گوشی قرار است یک باتری هیولایی 6500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی را با خود به همراه داشته باشد.

بنچمارک لیست جدیدی منتشر کرده که برخی از مشخصات ویوو Y300 پرو را لو می‌دهد. این دستگاه با شماره مدل V2410A در این پلتفرم ظاهر شده است.

لیست جدید نشان می‌دهد که ویوو Y300 پرو از پردازنده قدیمی اسنپدراگون 6 نسل 1 قدرت می‌گیرد. به نظر می‌رسد ویوو در این بخش از سایر رقبا جا مانده باشد. به هرحال گوشی جدید ویوو موفق به کسب امتیاز چند هسته‌ای تنها 2801 و امتیاز تک هسته‌ای زیر 1000 شده است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات ویوو Y300 پرو

احتمالا این دستگاه به 12 گیگابایت رم تجهیز شده تا کاربران بتوانند از یکی از بهترین گوشی های میان رده 2024 برای انجام امور روزمره استفاده کنند. انتظار می‌رود که این گوشی از ابتدا اندروید 14 اجرا نکند و در بروزرسانی‌های بعدی آن را دریافت کند.

چندی پیش ویوو رسما جزئیات کلیدی ویوو Y300 PRO را اعلام کرد. تیزرهای رسمی نیز طراحی آن را لو داده‌اند. طبق گزارش‌های منتشر شده، پنل پشتی ویوو Y300 پرو دارای ماژول دوربین Jade Ring است؛ مشابه آنچه در ایکس 100 اولترا بود. در حالی که در فلاش حلقه را از Y200 فعلی قرض گرفته است.

ویوو Y300پرو با یک پردازنده متوسط ​​عرضه می‌شود

گوشی Y300 پرو ویوو دارای صفحه نمایش 6.77 اینچی OLED میکرو چهار خمیده با روشنایی 5000 نیت و محافظ چشم SGS خواهد بود. یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در قاب پشتی و یک دوربین 32 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه قرار دارد.

چهار رنگ تیتانیوم، یشم طلایی، سفید چربی گوسفندی و مشکی یشمی برای ویوو Y300 PRO انتخاب شده است.

این تلفن همچنین «حالت شغلی» محبوب را که اکنون در نسل دوم خود قرار دارد، با ویژگی‌هایی مانند تماس‌های هندزفری پیشرفته، بهینه‌سازی شبکه بهبود یافته و کمک هوشمند در حین انجام وظایف، بهبود می‌بخشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید ویوو یعنی ویوو وای 300 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

source

توسط elmikhabari.ir