miHoYo Games به تازگی اعلام کرده که به‌روزرسانی بعدی Zenless Zone Zero – نسخه ۱.۲ تحت عنوان Tour de Inferno – در ۲۵ سپتامبر (۴ مهر) منتشر خواهد شد. در این آپدیت بازیکنان به Outer Ring می‌روند و با دیگر اعضای Sons of Calydon، یعنی سزار و برنیس، ملاقات می‌کنند.

Outer Ring که در خارج از New Eridu واقع شده، یک سرزمین بایر است که در آن گروه‌های مختلف بر سر سوخت می‌جنگند. Phaethon با Sons برای مقابله با Overlord Pompey و The Vanquishers همکاری خواهد کرد، اگرچه باس جدید Ethereal سوار بر یک موتور سیکلت هم منتظر بازیکنان است.

سزار (Caesar) اولین شخصیت جدید است، یک S-Rank Physical Agent متخصص در زمینه دفاعی. سپس برنیس (Burnice)، یک S-Rank Fire Agent که می‌تواند آسیب ناهنجاری آتش (Fire Anomaly) را ایجاد کند.

Zenless Zone Zero

یک S-Rank Bangboo جدید هم به نام Red Moccus در دسترس خواهد بود. سایر محتوای جدید عبارتند از Bizarre Brigade، یک شوتر روگ‌لایک جدید در آرکید Godfinger و همینطور Investigator Training Course که در آن می‌توانید ماموران سایر فکشن‌ها را به صورت رایگان امتحان کنید.

بازی Zenless Zone Zero دارای یک اتمسفر پسا آخرالزمانی و محیط‌های شهری جالب است که گشت و گذار در آن به امری سرگرم‌کننده تبدیل می‌شود. داستان این بازی در دنیایی به نام New Eridu روایت می‌شود که در آن هیولاهایی به نام Ethereal از طریق پرتال‌هایی با نام Hollows، به زمین حمله کرده‌اند.

این هیولاها موفق شدند تا جمعیت بسیار زیادی از انسان‌ها را از بین ببرند. شهرها یکی پس از دیگری نابود شدند و جمعیت بازماندگان به شدت کاهش پیدا کرده است. اما با این‌حال، معدود افراد باقی مانده، پایگاه‌هایی را ساخته‌اند و تصمیم دارند تا در جنگی تمام عیار در مقابل Ethereal‌ها مقابله کنند و شما نیز یکی از این افراد به شمار می‌روید.

source

توسط elmikhabari.ir