بازی Indiana Jones and the Great Circle که قرار است در آینده‌ای نزدیک منتشر شود، به گفته سازندگانش یک بازی تیراندازی اول شخص نیست. کرگ دریک، تهیه‌کننده اجرایی لوکاس‌فیلم گیمز در مصاحبه‌ای با وب‌سایت رسمی لوکاس‌فیلم، این بازی را جانشین معنوی بازی محبوب Indiana Jones and the Fate of Atlantis معرفی کرده است.

به گزارش Gamingbolt، دریک در توضیح رویکرد بازی گفت: «از کشف و بررسی راز اصلی داستان گرفته تا مقابله با موقعیت‌های منحصر به فرد در طول مسیر و فریب دادن تله‌هایی که برای پنهان نگه داشتن رازهای جهان طراحی شده‌اند، ما می‌خواستیم تمرکز اصلی بازیکن روی استفاده از مغزشان قبل از عضلات‌شان باشد، هرچند که مشت زدن به آدم بدها هم خیلی سرگرم‌کننده است.»

او افزود: «به روش‌های مختلف، ما این بازی را به عنوان جانشین معنوی  Indiana Jones and the Fate of Atlantis و دیگر بازی‌های ماجراجویی کلاسیک در نظر گرفتیم. این بازی درباره فکر کردن، کشف کردن، دنبال کردن سرنخ‌ها و گاهی اوقات فقط کمی شانس برای عبور از تله‌ها، مقبره‌ها و تهدیدهای مختلف است.»

گفتنی است Indiana Jones and the Great Circle شامل بخش‌های باز و آزاد با سبک ایمرسیو سیم خواهد بود که به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد با خلاقیت خود چالش‌ها را حل کنند.

این بازی قرار است در تاریخ ۹ دسامبر (۱۹ آذر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر شود. نسخه پلی استیشن 5 این اثر نیز در بهار ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

به نظر شما آیا Indiana Jones and the Great Circle می‌تواند حس و حال بازی‌های ماجراجویی کلاسیک را به نسل جدید منتقل کند؟ نظر شما درباره این رویکرد سازندگان چیست؟

source

توسط elmikhabari.ir