یوشینوری کیتاسه، تهیه کننده ریمیکهای Final Fantasy 7، میگوید: «ما همیشه نسخه اصلی را در اولویت داشتهایم و فکر نمیکنم خط داستانی ریمیک به انتظارات طرفداران [بازی] اصلی خیانت کند».
درست همانطور که Final Fantasy 7 Remake موفق به انجام آن شد، داستان Final Fantasy 7 Rebirth نیز به شیوههای جذابی انتظارات را زیر و رو کرد. اگرچه از بسیاری جهات، سهگانه ریمیک، ریتم داستان اصلی را که طرفداران قدیمی به یاد دارند، حفظ میکند، در برخی جهات دیگر نیز باعث سورپرایز آنها میشود. در کنار ایجاد برخی تغییرات قابلتوجه، توسعهدهندگان میخواهند به طرفداران کهنهکار بازی اصلی نیز اطمینان دهند که زمانی که این سهگانه به پایان برسد، احساس نمیکنند که به انتظاراتشان خیانت شده است.
تهیهکننده این پروژه، یوشینوری کیتاسه، در مصاحبهای با Anime News Network، اطمینان داد که قسمت سوم از ریمیک Final Fantasy 7 (یا هر نام دیگری که در نهایت برایش انتخاب بکنند)، تغییرات اساسی زیادی در داستان ایجاد نخواهد کرد، اما در عین حال، تیم توسعهدهنده امیدوار است «نوع جدیدی از احساس رضایت را به بازیکنان ارائه دهد» که در گذشته با Final Fantasy 7 اصلی قادر به انجام آن نبودند.
ما نظرات مختلف بازیکنان زیادی را میشنویم که میگویند: «اوه، تا چقدر این داستان قرار است نسبت به نسخه اصلی تغییر کند؟» و من میخواهم بگویم که چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد. ما همیشه نسخه اصلی را در ذهن داشتهایم و فکر نمیکنم خط داستانی که ما آن را دنبال میکنیم، به طرفداران [بازی] اصلی خیانت کند. اما در عین حال، ۲۷ سال از انتشار نسخه اصلی Final Fantasy 7 میگذرد. چیزهایی وجود دارد که احساس میکنم فقط اکنون میتوانیم در پروژه ریمیک آن را انجام دهیم که میتواند نوع جدیدی از احساس رضایت را برای بازیکنانی که این بازی را پس از ۲۷ سال انجام میدهند، به ارمغان بیاورد. این دقیقاً چیزی است که ما امیدواریم بازیکنان بهزودی تجربه کنند.
در اوایل سال جاری، تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura)، کارگردان این سهگانه تأیید کرد که تیم توسعه در حال «سخت کارکردن» بر روی قسمت بعدی ریمیک است. مدتی بعد، یوشینوری کیتاسه، اظهار داشت که Square Enix امیدوار است توسعه آن را ظرف سه سال به پایان برساند که نشان میدهد این شرکت قصد دارد که حداکثر تا سال ۲۰۲۷، نسخه نهایی سهگانه ریمیک را عرضه کند.
source