تولید محتوا

نویسنده استیو همیلتون در جشن امضای کتاب.
استیو همیلتون
برای کسانی از ما که در زمینه‌هایی مانند تجارت، مهندسی، سیستم‌های اطلاعاتی، مراقبت‌های پزشکی یا آموزش امرار معاش می‌کنیم، باید هر از چند گاهی به خود یادآوری کنیم که ما خوش شانس هستیم که در صنایعی کار می‌کنیم که در آن نیروهای بازار به اکثر ما اجازه می‌دهند. مهارت های متوسط ​​برای داشتن یک زندگی خوب انتشار کتاب ls یکی از این زمینه ها نیست – حداقل برای نویسندگان. من قبلاً در مورد دشواری زندگی موسیقیدانان بسیار با استعداد در هنر خود نوشته ام، اما ممکن است وضعیت برای نویسندگان داستان بدتر باشد.
در حالی که در مورد اینکه چه تعداد از رمان نویسان می توانند تنها از طریق نوشتن امرار معاش کنند، اختلاف نظر وجود دارد، بهترین تخمین ها نشان می دهد که تنها بین 1000 تا 1500 نویسنده داستان وجود دارد که به اندازه کافی برای زندگی خود درآمد کسب می کنند. نتایج یک نظرسنجی توسط انجمن نویسندگان، یک سازمان تجاری بزرگ برای نویسندگان، اعداد به خصوص هشیار کننده را ارائه می دهد. یک نظرسنجی از نمونه بزرگی از نویسندگان، درآمد متوسط ​​6080 دلار را گزارش کرد که نشان دهنده کاهش 42 درصدی دلار واقعی نسبت به سال 2009 است. در حالی که نتایج همچنین تأیید می کند که تعداد کمی از نویسندگانی که به رتبه های اول رسیده اند قادر به کسب میلیون ها هستند، یک نویسنده معمولی معمولاً برای گذراندن زندگی خود در تلاش است. این بدان معناست که اکثر نویسندگانی که می‌خواهند فعال بمانند، یا باید شغل دیگری داشته باشند، یا توسط همسر یا پول خانواده حمایت شوند، یا در غیر این صورت در فقر زندگی کنند.
انجمن نویسنده حدس می‌زند که وضعیت رو به افول نویسندگان به دلایلی از جمله تسلط آمازون در فروش کتاب با توجه به حاشیه‌های فروش پایین‌تر، پیش‌پرداخت کمتر برای کتاب‌های سطح متوسط ​​به دلیل درآمد کمتر کتاب‌ها برای ناشران، و کاهش حق‌الامتیاز ایجاد شده است. ناشی از نرخ حق امتیاز پایین تر برای کتاب های الکترونیکی و تخفیف بیشتر کتاب های سنتی است.

مرد مرده در حال اجرا. آخرین کتاب استیو همیلتون.
گروه انتشارات پنگوئن
من با استیو همیلتون، نویسنده برجسته رازآلود، که در چند سال گذشته در تلاش‌هایش برای متزلزل کردن صنعت نشر بسیار مشهود بوده است، درباره وضعیت دلهره‌آوری که اکثر رمان‌نویسان با آن مواجه هستند صحبت کردم. همیلتون برنده دو بار جایزه ادگار و نویسنده پرفروش نیویورک تایمز دو سریال معمایی بسیار تحسین شده است – اولین سریال الکس مک نایت (11 رمان) است که شامل یک افسر پلیس سابق از دیترویت است که در شبه جزیره بالایی میشیگان زندگی می کند. . دومی سریال نیک میسون (3 رمان) است که داستان جنایتکاری را روایت می‌کند که با یک سلطان مواد مخدر معامله می‌کند تا بتواند از زندان آزاد شود و دوباره به خانواده‌اش بپیوندد.
پس از بزرگ شدن در وایت لیک، میشیگان، همیلتون به دانشگاه میشیگان رفت و در آنجا جایزه معتبر هاپوود را برای تلاش خود در یک رمان دریافت کرد. او در رشته علوم کامپیوتر تحصیل کرد تا خود را بازاری تر کند و پس از فارغ التحصیلی به عنوان یک نویسنده فنی در IBM در شمال نیویورک مشغول به کار شد. او در آنجا با همسرش جولیا آشنا شد و اکنون دو فرزند دارند.
همیلتون برای دنبال کردن رویای همیشگی خود که داستان نویسی بود، پس از یک روز کامل در IBM، شب ها روی اسرار خود کار کرد. اولین رمان او، یک روز سرد در بهشت، برنده جایزه ادگار برای بهترین رمان اول شد و یکی از پرفروش‌ترین رمان‌های USA Today بود. او شب ها به نوشتن ادامه داد و کتاب ها هم از نظر انتقادی و هم از نظر فروش به عملکرد قابل قبولی ادامه دادند. او در بسیاری از معیارها موفق بود، و با این حال درآمد او از پیش پرداخت و حق امتیاز به سادگی کافی نبود تا بتواند راحت از کار روزانه خود دست بکشد.

نویسنده استیو همیلتون
استیو همیلتون
همیلتون در توصیف سفر خود تأکید می‌کند که علی‌رغم موانع و دستمزد محدود، همیشه از اینکه توانسته است رمان‌هایش را منتشر کند، سپاسگزار بوده است. او می‌گوید: “در واقع 12 کتاب اولم را در حالی نوشتم که هنوز برای آی‌بی‌ام کار می‌کردم. زندگی دوگانه‌ای داشتم و “تعطیلات” من معمولاً وقتی کتاب جدیدی منتشر می‌شد در جاده می‌گذراندم. معمولاً حدود 4000 مایل رانندگی می‌کردم. اتومبیل‌های کرایه‌ای، در هفته اول به کتابفروشی‌های سراسر غرب میانه رفتم، و در هفته دوم، به چند فروشگاه استراتژیک در سایر نقاط کشور پرواز می‌کردم من بیش از هر چیز دیگری دوست داشتم – یا حداقل در نیمی از عمرم این کار را انجام می‌دادم، این بیشتر از آن چیزی است که اکثر مردم تا به حال این فرصت را دارند.
در حالی که همیلتون از نوشتن خوشحال بود، از عدم حمایت بازاریابی و تبلیغاتی که ناشر او پشت هر کتاب تازه منتشر شده می گذاشت، ناامید بود، زیرا می دانست که افزایش بودجه بازاریابی به افزایش فروش منجر می شود. «بعد از انتشار 12 کتاب به‌عنوان نویسنده پس از ساعت کاری، باید از خود سوالی می‌پرسیدم: آیا من وضعیت موجود را می‌پذیرم – کار نشر این‌گونه است و شما باید سپاسگزار باشید که حتی در آن جایی دارید – یا من. سعی کن چیز بهتری پیدا کنی؟”
فرصت ایجاد یک تغییر عظیم در زندگی‌اش زمانی به دست آمد که از او خواسته شد به The Story Factory بپیوندد، یک آژانس ادبی و رسانه‌ای منحصربفرد که توسط فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده هالیوود، شین سالرنو، تأسیس شد. وقتی آشکار شد که ناشر قرار نیست برای رمان بعدی همیلتون، زندگی دوم نیک میسون، حمایت کافی از بازاریابی و تبلیغات ارائه کند، سالرنو در نهایت از یک چهارم میلیون دلار از پول خود برای خرید قرارداد با او استفاده کرد. مطبوعات سنت مارتین، که همیلتون 17 سال با آن کار می کرد. این حرکت اخبار صفحه اول را در سراسر صنعت ایجاد کرد.

برنده دو بار جایزه ادگار استیو همیلتون در جوایز ادگار در سال 2011
استیو همیلتون
طی 24 ساعت پس از خرید، سالرنو یک قرارداد چند کتاب جدید با پنگوئن پاتنام مذاکره کرد. همیلتون برای سه کتاب دیگر در آنجا ماند تا اینکه بلک استون – ناشر پیشرو صوتی که اکنون در حال حرکت بزرگی به بازار چاپ بود – سالرنو و همیلتون را به یک پیشنهاد منحصر به فرد تبدیل کرد. همیلتون و دو نویسندۀ اسرارآمیز برجسته دیگر که توسط The Story Factory نمایندگی می‌شوند – مگ گاردینر و رید فارل کلمن – قراردادهای تاریخی جدیدی امضا کردند که نه تنها پیشرفت‌های بزرگ‌تری به آنها می‌دهد، بلکه بودجه‌های بازاریابی اختصاصی را نیز تضمین می‌کند که به صلاحدید نویسندگان استفاده شود.
همانطور که همیلتون می گوید، “گاهی اوقات، یک تجارت باید از درون به بیرون توسط افرادی که آنها آنها را اخلالگر می نامند تغییر شکل دهد. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که مامور اخلالگر نهایی را در شین سالرنو پیدا کردم، کسی که از بهم ریختن همه چیز نمی ترسید. چیزی کاملاً جدید را امتحان کنید، و اکنون دوباره خوش شانس هستم که در Blackstone Publishing یک شرکت مختل کننده پیدا کردم، پس چرا لعنتی نه؟
بیست سال و پانزده کتاب از زمانی که همیلتون با کتاب «یک روز سرد در بهشت» شکسته شد، می گذرد و در سن 58 سالگی بالاخره یک رمان نویس تمام وقت شد. در حالی که هنوز کسب درآمد در آن کار آسانی نیست، او می‌تواند بین پیش‌پرداخت‌هایش، حق‌الامتیاز فروش ایالات متحده، حق‌الامتیاز فروش بین‌المللی و درآمد حاصل از فروش حقوق فیلم، آن را کسب کند. حقوق فیلم سری نیک میسون توسط لاینزگیت به دست آمد، و حقوق سریال امضای او الکس مک نایت توسط The Story Factory برای مذاکره با استودیوها، اما با یک شرط منحصر به فرد: هیچ قراردادی هرگز امضا نخواهد شد مگر اینکه استودیو متعهد شود کمک به جوانسازی صنعت فیلم میشیگان با فیلمبرداری کاملاً در ایالت زادگاه استیو همیلتون و الکس مک نایت.
همیلتون اذعان می‌کند که باید در تبلیغ کتاب‌ها فعال بماند، که همچنان شامل بیرون رفتن در جاده برای امضای کتاب در زمان انتشار کتاب جدید است. او همچنین می داند، همانطور که اکثر نویسندگان امروزی می دانند، فعال ماندن در رسانه های اجتماعی و ایجاد آگاهی با خوانندگان بالقوه بسیار مهم است، حتی اگر تلاشی بسیار وقت گیر باشد. اما همیلتون شاکی نیست. او می گوید که هنوز عاشق تعامل با خوانندگان، چه به صورت حضوری و چه آنلاین است.
همیلتون به شدت آگاه است که موانع ساختاری برای امرار معاش در هنرهای خلاق (نویسندگی، بازیگری، هنر، موسیقی) همیشه دشوار بوده است. او اشاره می‌کند که این وضعیت جدید نیست – حتی افرادی مانند شکسپیر و میکل آنژ به حامیانی برای حمایت از تلاش‌های هنری‌شان نیاز داشتند. شباهت‌های قابل توجهی در نحوه مواجهه نویسندگان امروزی با مسائل مربوط به جمعیت سالخورده، کتابفروشی‌ها در حال از بین رفتن یا مجبور به فروش قهوه و شکلات برای ادامه کسب‌وکار، و افرادی که با رونق یافتن سرگرمی‌های الکترونیکی برای کتاب خرج می‌کنند، وجود دارد. همیلتون معتقد است که در طول تاریخ، هر هنرمندی تحت الحمایه شخص دیگری بوده است که قدرت نهایی را در اختیار دارد – وضعیتی که تقریباً هرگز به نفع هنرمند انباشته نشده است.
در حالی که او این پدیده را توسط نیروهای طبیعی هدایت می‌کند، اما همیلتون فکر نمی‌کند که باید به سادگی توسط کسانی که به دنبال شغل هستند پذیرفته شود و گفت:
“این یک سوال قدیمی است، و من فکر می کنم یک موضوع ساده اقتصادی است. اگر چیزی بسازید، “ارزش” آن برای دیگران به معنای واقعی کلمه بر اساس آنچه که حاضرند برای آن بپردازند تعیین می شود. وقتی برای هر چیز خلاقانه ای اعمال می شود، اما آن احساس ناراحت کننده ای که ممکن است در هنگام صحبت در مورد آن داشته باشید، در واقع بخشی از این مشکل است که یک هنرمند چیزی را خلق می کند، زیرا او عاشق انجام آن است – زیرا او مجبور به انجام آن است. این کار را انجام دهید – و البته، این درست است، اما فقط تا حدی درست است و نفروشن بیش از یک نقاشی در طول زندگی شما در فرهنگ خلاقانه ریشه دارد، اما راهی برای زندگی نیست!
از نظر توصیه به نویسندگان جوان، همیلتون روشن می کند که موانع قابل توجه هستند، اما کسانی را که عاشق نوشتن هستند تشویق می کند تا آن را دنبال کنند. او می‌گوید: «می‌دانم که بسیاری از چیزهایی که گفته‌ام بسیار دلهره‌آور به نظر می‌رسند – همیشه ورود به آن کار سختی بوده است، اما اگر استعداد دارید و مایلید هر روز سخت کار کنید، من هنوز راهی را پیدا می کنم، و هنوز هم هر سال آن را می بینم، فقط به نوشتن ادامه دهید، به کار خود ادامه دهید.
نصیحت درست از نویسنده ای که آنچه را که موعظه می کند به وضوح اجرا می کند.

من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Charles TaylorFollowingCharles R. “Ray” Taylor، استاد بازاریابی John A. Murphy در دانشکده تجارت ویلانوا و پژوهشگر ارشد در مرکز بینش بازاریابی و مصرف کننده است. او در حال حاضر به عنوان سردبیر مجله بین المللی تبلیغات فعالیت می کند. پروفسور تیلور رئیس سابق آکادمی تبلیغات آمریکا است. او برنده جایزه ایوان ال. پروفسور تیلور یک مشاور فعال است و به طور مرتب با شبکه های تلویزیونی و روزنامه های بزرگ مصاحبه های رسانه ای انجام می دهد.

توسط elmikhabari