Frostpunk 2 برای طرفداران سبک استراتژی و نسخه اول، بدون شک یکی از موردانتظار‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۴ بود. این بازی قرار است سه روز دیگر (۳۰ شهریور) به‌صورت عمومی منتشر شود اما افرادی که نسخه‌های گران‌تر این اثر را خریداری کرده باشند، از امروز قادر به تجربه آن خواهند بود.

در Frostpunk 2 گیمرها در نقش شخصیتی قرار می‌گیرند که باید از شهر New London در برابر سرما و همچنین تهدید‌های مختلف دیگر محافظت کند. بازی در مقایسه با نسخه اول جزییات بیش‌تری ارائه می‌دهد که بخشی از آن‌ها را می‌توانید در ادامه و در تریلر جدید آن تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همزمان با انتشار نمره‌های Frostpunk 2، زومجی هم در بررسی این بازی نمره ۹ را برای آن در نظر گرفته است. خلاصه‌ای از این بررسی به شرح زیر است:

به‌طور کلی، استودیو ۱۱ بیت تا حد خیلی زیادی توانسته است در فراست‌پانک ۲ دنباله بسیار لایق احترام و ارزشمندی برای نسخه اول این مجموعه بسازد. بازی تقریبا از هر نظر گسترده‌تر و پرجزییات‌تر از قبل شده است و از حیث ارائه محتوا هم سطح مطلوب‌تری دارد که باعث می‌شود بتوان برای مدت زمانی طولانی‌تر آن را تجربه کرد و لذت برد. در مجموع اگر به بازی‌های استراتژی و شهرسازی علاقه دارید یا طرفدار نسخه قبلی بودید، فراست‌پانک ۲ را به‌هیچ وجه نباید از دست بدهید

بازی Frostpunk 2 در تاریخ ۳۰ شهریور به‌صورت عمومی برای کامپیوتر منتشر می‌شود و از طریق گیم‌پس هم در دسترس خواهد بود.

source

توسط elmikhabari.ir