مایکروسافت بدون هیچ‌ تبلیغات خاصی تاریخ انتشار آپدیت ویندوز 11 را مشخص کرد. این آپدیت که یکی از بزرگترین بروزرسانی‌های ویندوزی خواهد بود که تاکنون شرکت ردموندی ارائه کرده است.

به‌گزارش techcommunity، جدیدترین نسخه‌ی ویندوز که با نام “24H2″ نامیده شده و از 3 مهر 1403 (24 سپتامبر 2024) با نسخه پیش‌نمایش اختیاری برای کامپیوترهای مدیریت شده در دسترس قرار می‌گیرد. پس از آن در تاریخ 17 مهر 1403 (8 اکتبر 2024) بروزرسانی امنیتی ماهانه ویندوز 11 رسما برای تمامی نسخه‌های پشتیبانی شده منتشر خواهد شد.

راهنمای خرید تکراتو

مایکروسافت در بیانیه‌ای که منتشر کرده با مشخص کردن تاریخ انتشار آپدیت ویندوز 11 به حفاظت پیشرفته‌ی داده‌ها با ویندوز 11 و مایکروسافت کوپایلوت نیز اشاره کرده است. به این معنی که در این نسخه مایکروسافت 365 با مایکروسافت کوپایلوت ادغام شده‌اند. البته پیش‌تر نیز طی خبری با عنوان ” آفیس 2024 منتشر شد” به تفصیل به آن پرداخته بودیم.

مایکروسافت کوپایلت که یکی از ویژگی‌های این بروزرسانی محسوب می‌شود، برای بهبود بهره‌وری کاربران خدمات هوش مصنوعی را ارائه کرده است.

این اعلامیه در حالی منتشر شد که شایعه‌ها حول محور عرضه ویندوز 12 می‌چرخد. اما به نظر می‌رسد مایکروسافت تصمیم دیگری دارد و به گسترش و بهبودی نسخه‌ی کنونی ویندوز 11 تمرکز کرده و فعلا خبری از انتشار ویندوز 12 نیست.

بیشتر بخوانید:

source

توسط elmikhabari.ir