الکترونیک آرتز در رویداد Investors Day امسال، با تاکید بر نقش کلیدی هوش مصنوعی مولد در آینده بازی‌های ویدیویی، توجه زیادی را به خود جلب کرد.

اندرو ویلسون، مدیرعامل این شرکت، در جریان این رویداد اعلام کرد که هوش مصنوعی همواره بخشی از روند خلاقانه EA بوده و امروز نیز، این فناوری در مرکز تمام پروژه‌های شرکت تبدیل شده است. 

ویلسون در این باره گفت که هوش مصنوعی برای آن‌ها فقط یک واژه محبوب نیست، بلکه اساس کسب‌وکار EA است. هوش مصنوعی همیشه در شخصیت‌پردازی‌های بازی‌های الکترونیک آرتز نقش مهمی داشته و این شرکت امروزه بیش از ۱۰۰ پروژه فعال در زمینه هوش مصنوعی دارد که در سه دسته استراتژیک کارایی، گسترش و تحول قرار می‌گیرند.

اندرو ویلسون، مدیرعامل الکترونیک آرتز،

EA از هوش مصنوعی نه فقط برای کاهش هزینه‌ها، بلکه برای افزایش سرعت، کیفیت و بهبود روندهای تولیدی خود استفاده می‌کند. به گفته ویلسون، ساخت بازی EA Sports College Football 25 بدون استفاده از هوش مصنوعی امکان‌پذیر نبود، چرا که این تکنولوژی به تیم توسعه اجازه داد تا ۱۵۰ استادیوم منحصر به‌فرد و ۱۱,۰۰۰ بازیکن را در بازی بازسازی کنند.

اما EA به آینده‌ فراتر از کارایی کنونی نگاه می‌کند. ویلسون اشاره کرد که هوش مصنوعی به توسعه‌دهندگان ابزارهایی بی‌نهایت خلاقانه می‌دهد تا دنیاهایی رنگارنگ‌تر و شخصیت‌هایی با عمق و هوش بیشتر بسازند. این فناوری به تیم‌های توسعه دهنده الکترونیک آرتز اجازه خواهد داد تا داستان‌هایی شخصی‌تر و متنوع‌تر را روایت کنند.

در کنار این تحولات، EA همچنین اشاراتی به آینده سری Battlefield داشت که بدون شک با ترکیب هوش مصنوعی، دنیایی حتی هیجان‌انگیزتر برای طرفداران این مجموعه رقم خواهد زد.

source

توسط elmikhabari.ir