در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه نتفلیکس با پخش ویدیو جدیدی از زمان پخش انیمه The Witcher: Sirens of the Deep (ویچر: سایرن‌های اقیانوس) پرده برداشته است. همان‌طور که رسانه اینسایدر-گیمینگ گزارش داد، طرفدارها باید در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ (۱۱ فوریه ۲۰۲۵) منتظر نمایش این انیمه باشند. داگ کاکل، صداپیشه گرالت در بازی‌های The Witcher استودیو سی‌دی پراجکت، وظیفه صداپیشگی گرگ سفید را در انیمه ویچر: سایرن‌های اقیانوس برعهده دارد.

در خلاصه داستان انیمه The Witcher: Sirens of the Deep می‌خوانیم: «یک شکارچی هیولا جهش‌یافته با نام گرالت از ریویا برای بررسی یک‌سری حملات در یک دهکده ساحلی استخدام می‌شود، اما ناگهان خود را درگیر یک نزاع چند صد ساله بین انسان‌ها و پریان دریایی می‌یابد. گرالت باید روی کمک دوستان، چه قدیمی و چه جدید حساب کند تا قبل از تبدیل خصومت بین دو قلمرو به جنگی همه جانبه، راهی برای حل‌وفصل ماجرا پیدا کند.» مدت زمان این انیمه یک ساعت و ۲۹ دقیقه اعلام شده است.

جوئی بیتی و آنیا چالوترا، به‌ترتیب بازیگرهای نقش جسکیر و ینیفر از ونگربرگ در سریال The Witcher (ویچر) وظیفه صداپیشگی همین کاراکترها را در انیمه The Witcher: Sirens of the Deep برعهده دارند و داگ کاکل، صداپیشه بازی The Witcher 3: Wild Hunt در نقش گرالت از ریویا و کریستینا رن در نقش اسی داون ظاهر می‌شوند. این دومین انیمه از مجموعه ویچر پس از انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf (ویچر: کابوس گرگ) به‌حساب می‌آید که در سال ۲۰۲۱ به نمایش درآمد.

دانلود ویدیو از آپارات

source

توسط elmikhabari.ir