ساعت هواوی واچ آلتیمیت گرین ادیشن معرفی شد. این نسخه جدید از حالت‌های ورزشی جدیدی مانند expedition و گلف پیشرفته پشتیبانی می‌کند.

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، شرکت هواوی، نسخه جدید هواوی واچ آلتیمیت را در رنگ سبز روانه بازار کرده است. این نسخه از ویژگی‌های پیشرفته گلف و حالت Expedition ارتقا یافته برای ماجراجویان و حرفه‌ای‌ها برخودار است. شایان ذکر است که هواوی در کنار این محصول از سری هواوی واچ جی تی 5 نیز رونمایی کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات ساعت هواوی واچ آلتیمیت گرین ادیشن

ساعت هوشمند هواوی واچ آلتیمیت که سال گذشته در رنگ‌های آبی و مشکی به بازار عرضه شد، اکنون یک رنگ جدید را در رنگبندی خود جای داده است.

ساعت هواوی واچ آلتیمیت گرین ادیشن
Huawei Watch Ultimate Green Edition

ساعت هوشمند Huawei Watch Ultimate دارای ساختاری بادوام با مواد مستحکم و یک صفحه نمایش 1.5 اینچی LTPO AMOLED با وضوح 466 در پیکسل 466 است که توسط شیشه یاقوت کبود محافظت می‌شود. این دستگاه از یک قاب فلزی zirconium برخوردار است که برای اولین بار در صنعت ساعت‌های هوشمند به کار گرفته شده و دوام و مقاومت بالایی را در برابر ضربه از خود نشان می‌دهد. این ساعت دارای یک قاب سرامیکی با فناوری نانو دو رنگ نیز است که زیبایی و جذابیت آن را دوچندان کرده است.

این ساعت هوشمند با رتبه 10ATM در برابر آب مقاوم است که به کاربران اجازه می‌دهد از آن تا عمق 100 متری زیر آب بدون هیچ نگرانی استفاده کنند. همچنین گواهینامه ضد آب ISO 22810 و استاندارد غواصی EN 13319، این گجت پوشیدنی را به یک انتخاب عالی و ایده‌آل برای غواصان تبدیل کرده است. منبع تغذیه یک باتری 530 میلی آمپر ساعتی است که شارژ آن با استفاده معمولی تا 14 روز و با استفاده سنگین تا 8 روز دوام می‌آورد. پشتیانی از شارژ سریع بی‌سیم Qi نیز امکان شارژ کامل تنها در 60 دقیقه را فراهم کرده است.

از سوی دیگر، رنگ سبز هواوی واچ آلتیمیت با یک بند شیک بافته شده از دو رنگ به بازار عرضه شده است. این بند به گونه‌ای طراحی شده است که ضد باکتری، مقاوم در برابر پاشش آب و تنفسی باشد. همچنین برای این ساعت پنج صفحه از پیش تنظیم شده در نظر گفته شده که سه مورد از آنها تم گلف دارند. با حالت زمین گلف پیشرفته هواوی، کاربران می‌توانند به بیش از 15000 زمین گلف در سراسر جهان دسترسی داشته باشند. این ویژگی از GNSS با فرکانس دوگانه دقیق استفاده می‌کند تا موقعیت‌یابی با دقت بالا و توصیه‌های هوشمند از طریق ویژگی AI Caddy را ارائه دهد.

ساعت هواوی واچ آلتیمیت گرین ادیشن

علاوه بر این، افرادی که به فضای باز و طبیعت علاقه دارند می‌توانند با حالت پیشرفته Expedition از نقشه‌های تمام رنگی در زمان آفلاین استفاده کنند و از ویژگی Expedition Route Import برای مسیرهای از پیش برنامه‌ریزی بهره بگیرند. نظارت بر وضعیت سلامت کاربران نیز با وجود ویژگی‌هایی مانند آنالیز ECG، ردیابی SpO2، ردیابی خواب و اندازه‌گیری دمای پوست، به خوبی انجام می‌شود.

قیمت ساعت هواوی واچ آلتیمیت گرین ادیشن

Huawei Watch Ultimate Green Edition حدودا 749.99 پوند قیمت دارد و از تاریخ 19 سپتامبر 2024 در سطح بین‌المللی از جمله در بریتانیا و اروپا در دسترس خواهد بود.

مشتریانی که این دستگاه را از تاریخ 19 سپتامبر تا 22 اکتبر از طریق فروشگاه Huawei یا آمازون بریتانیا سفارش دهند، یک جفت هدفون هواوی FreeBuds Pro 3 را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. این ساعت هوشمند هواوی در خرده‌فروشی‌هایی مانند Currys و Argos نیز در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ساعت هواوی واچ آلتیمیت گرین ادیشن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

source

توسط elmikhabari.ir