اپل قصد دارد در سال 2025 ویژگی‌های هوش مصنوعی‌اش را به هفت کشور جدید گسترش دهد. کاربران ایالات متحده در ابتدا ویژگی‌‌های هوش مصنوعی اپل را با نسخه‌ی ios 18 و به زمان انگلیسی دریافت خواهند کرد. قرار است در آینده پشتیبانی از زبان‌های دیگر نیز به آن اضافه شود.به‌گزارش theverge، طبق بیانیه‌ی رسمی اپل، این شرکت تصمیم دارد در سال 2025 ویژگی‌های Apple Intelligence را در کشورهای هند، سنگاپور، آلمان، ایتالیا، کره‌جنوبی، پرتغال و ویتنام با پشتیبانی از زبان‌های محلی در دسترس قرار دهد.

بعلاوه قرار است در دسامبر 2024 (آذر و دی 1403) پشتیبانی از زبان انگلیسی برای کاربران کشورهای استرالیا، کانادا، نیوزلند، آفریقای جنوبی و بریتانیا افزوده شود. طبق اعلام اپل، پشتیبانی از زبان‌های ژینی، فرانسوی، ژاپنی و اسپانیایی هم در سال 2025 اضافه می‌شوند.

راهنمای خرید تکراتو

از ویژگی‌‌های هوش مصنوعی اپل می‌توان به تصحیح متن، خلاصه‌سازی اعلانات، پاسخ‌های پیشنهادی در پیام‌رسان‌ها، امکان ضبط و رونویسی تماس‌های تلفنی و قابلیت‌های دیگر در برنامه‌ی Photos اشاره کرد. امکانات مذکور از همان ابتدا در تمامی سری آیفون 16 و مدل‌های پرو آیفون 15 فعال خواهند شد.

در حال حاضر نسخه‌ی ios 18.1 در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دارد تا ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی اپل را مورد بررسی قرار داده و آزمایش کنند. نکته اینکه به دلیل قوانین بازارهای دیجیتال  (DMA) اتحادیه اروپا، این قابلیت‌ها برای کاربران این ناحیه فعال نیست، اما کاربرانی که از مک  با تراشه M1 استفاده می‌کنند می‌توانند از این فناوری بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید:

source

توسط elmikhabari.ir