احتمالاً فکر می‌کنید که اگر می‌خواهید یک موزه را بررسی کنید، باید حتما به آنجا بروید. اما به لطف محبوبیت گوشی‌های هوشمند، دیگر این‌طور نیست. امروزه، با برنامه‌هایی مانند Bloomberg Connects شما می‌توانید موزه‌های مختلفی را در سراسر جهان مشاهده کنید و اطلاعات مختلفی را به دست بیاورید.

اپلیکیشن Bloomberg Connects چیست و چه کارایی دارد؟

اپلیکیشن Bloomberg Connects برنامه‌ای برای iOS و Android است که با موزه‌ها و سایر مؤسسات فرهنگی در سراسر کره زمین همکاری می‌کند تا راهنماهایی از مجموعه‌ها و نمایشگاه‌های مختلف آن‌ها ارائه کند. وقتی که برنامه را باز می‌کنید، فهرستی از مکان‌های نزدیک را می‌بینید که می‌توانید روی آن‌ها ضربه بزنید.

وقتی که یک از راهنماها را باز کردید، اطلاعات زیادی درباره آنچه که می‌توانید در آنجا پیدا کنید، از نمایشگاه‌های فعلی گرفته تا مجموعه‌های دائمی به شما ارائه می‌شود که به روش‌های مختلفی سازماندهی شده‌اند تا مطابق با ترجیحات هر فرد باشند.

همه موارد به صورت یکجا در اپلیکیشن Bloomberg Connects قرار دارند و این در حالی است که در رابطه با هر کدام از آن‌ها نیز عکس و مقاله‌های مرتبط وجود دارند که اطلاعات و دانش شما را بیشتر خواهند کرد.

این اپلیکیشن همچنین شامل نقشه‌های هر مکان است و بنابراین نیازی نیست که هنگام بازدید از مکان، راهنمای کاغذی در دست خود بگیرید. شما همچنین می‌توانید زوم کنید تا دید بهتری از مجموعه‌ها داشته باشید و این برنامه همچنین نقاط برجسته هر مؤسسه را علامت گذاری می‌کند تا بتوانید به راحتی به آن‎‌ها دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن Bloomberg Connects در سراسر جهان در دسترس است و شما می‌توانید ۵۵۰ مؤسسه فرهنگی را از ۲۴ کشور جهان را شاهد باشید که شامل مؤسساتی از آمریکا، کانادا، بریتانیا، مکزیک و همچنین ایتالیا می‌شود.

نوع مکان‌های در دسترس قرار گرفته در این اپلیکیشن نیز موزه‌ها، باغ‌های گیاه‌شناسی، قبرستان‌های تاریخی، باغ‌وحش‌ها، خانه‌های تاریخی، یادبودها، گالری‌ها، پیاده‌روهای هنری و حتی رویدادهای مختلف است. در میان این مکان‌ها نیز موزه‌های برجسته‌ای همچون Metropolitan Museum of Art، Art Institute of Chicago و Guggenheim وجود دارد.

با این حال، اگر به موزه‌ها علاقه‌ای نداشتید، می‌توانید از اپلیکیشن Bloomberg Connects استفاده کنید تا مجموعه‌های جالب دیگری را مشاهده کنید که شامل MTA Arts and Design می‌شود. این‌ها آثار هنری هستند که شما می‌توانید آن‌ها را در داخل سیستم مترو شهر نیویورک مشاهده کنید. این اپلیکیشن همچنین هنرهای خیابانی زیادی را پوشش می‌دهد که شما ممکن است در طول زندگی روزمره خودتان با آن‌ها برخورد داشته باشید.

source

توسط elmikhabari