پس از مدت‌ها انتظار، گلکسی رینگ سامسونگ هفته گذشته وارد بازار شد. اکنون یک منبع معتبر ادعا کرده که غول فناوری کره‌ای قصد دارد چند سایز دیگر به گجت پوشیدنی خود اضافه کند.

اوایل سال 2024 سامسونگ اعلام کرد که بر روی گجت جدیدی کار می‌کند. از آن زمان تاکنون کاربران زیادی منتظر عرضه گلکسی رینگ بودند. این محصول پس از مدت‌ها انتظار، هفته گذشته در نه سایز مختلف وارد بازار شد. به گزارش androidheadlines، یکی از افشاگران در ایکس ادعا کرده که سامسونگ قصد دارد دو سایز دیگر به مجموعه خود اضافه کند.

راهنمای خرید تکراتو

همانطور که گفته شد، گلکسی رینگ تاکنون در سایزهای 5، 6، 7، 8، 9، 10، 11، 12 و 13 تولید شده است. سایز 5 تا 11 به‌ جز اندازه، تفاوتی با یکدیگر ندارد؛ اما سایزهای بزرگتر آن یعنی 12 و 13 به باتری بزرگ‌تری مجهز شده‌اند. خبر خوب اینکه سامسونگ قصد دارد دو سایز دیگر به مجموعه خود اضافه کند. بنابراین اگر به دنبال سایز بزرگ‌تر بودید، می‌توانید از سایز 14 و 15 استفاده کنید که در هفته‌های آینده وارد بازار می‌شود. به احتمال زیاد در قسمت سخت‌افزار اعضای جدید تغییراتی ایجاد خواهد شد.

گلکسی رینگ وارد مکزیک می‌شود

این حلقه‌ها به حدی باریک و ظریف است که متوجه آن نمی‌شوید. همین قابلیت این محصول را برای افرادی که به گجت‌های سنگین مانند ساعت‌های هوشمند علاقه ندارد، به انتخاب مناسبی تبدیل کرده است.

کنترل کیفیت خواب، ضربان قلب، سطح استرس و چرخه‌ قاعدگی از جمله ویژگی‌هایی است که گلکسی رینگ ارائه می‌دهد. شما بدون خرید اشتراک می‌توانید از تمام این قابلیت‌ها استفاده کنید. گجت پوشدنی سامسونگ در حال حاضر ۳۹۹ دلار قیمت دارد.

سامسونگ همچنین اعلام کرده که قصد دارد گلکسی رینگ خود را به بازارهای بیشتری در آمریکای لاتین توزیع کند؛ بنابراین به‌زودی شاهد ورود این گجت به برزیل و مکزیک خواهیم بود.

البته توجه داشته باشید که تمامی این اطلاعات فعلا در حد حدس و گمان بوده و هیچ منبع معتبری این گفته‌ها را تایید نکرده است.

بیشتر بخوانید:

source

توسط elmikhabari.ir