عکس رسمی اوپو فایند ایکس 8 به همراه تاریخ عرضه در بازار چین منتشر شد. ظاهرا این گوشی از حاشیه‌های باریک‌تری نسبت به آیفون 16 پرو برخودار خواهد بود.

گمانه‌زنی‌ها و شایعات اخیر حاکی از آن است که سری اوپو فایند ایکس 8 به زودی در چین عرضه خواهد شد. اکنون، یکی از مقامات کلیدی این برند با انتشار تصویر رسمی اوپو فایند ایکس 8 این مسئله را تایید کرده است. علاوه بر این، یک منبع آگاه و قابل اطمینان تاریخ عرضه سری اوپو فایند X8 در چین را اعلام کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

عکس رسمی اوپو فایند ایکس 8

به گزارش وب‌سایت خبری 91mobiles، پیت لاو (Pete Lau)، مدیر ارشد بخش تولید شرکت اوپو، عکس اوپو فایند ایکس 8 را در کنار گوشی آیفون 16 پرو در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) منتشر کرده است.

عکس رسمی اوپو فایند ایکس 8

این تصویر نشان می‌دهد که OPPO Find X8 دارای یک صفحه نمایش تخت و قاب پایینی باریک‌تر نسبت به iPhone 16 Pro خواهد بود. گوشی که در بالای تصویر دیده می‌شود آیفون 16 پرو و گوشی که در زیر قرار گرفته اوپو فایند ایکس 8 است.

بنابراین، طبق ادعای این منبع داخلی، اوپو Find X8 احتمالا از حاشیه‌های باریک‌تری در مقایسه با آیفون 16 پرو برخوردار خواهد بود. شایان ذکر است که همین تصویر توسط یکی دیگر از مقامات داخلی برند اوپو با هشتگ سری اوپو Find X8 در شبکه اجتماعی Weibo با کاربران به اشتراک گذاشته شده است. بنابراین، هیچ شکی وجود ندارد که گوشی حاضر در تصویر یکی از اعضای سری اوپو فایند ایکس 8 است.

تاریخ عرضه اوپو فایند ایکس 8 در چین

بر اساس اطلاعات موجود در گزراش‌های اخیر، رابط کاربری ColorOS 15 اوپو در تاریخ 17 اکتبر عرضه خواهد شد. بر این مبنا، افشاگری به نام Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو ادعا کرده است که دو گوشی اوپو فایند ایکس 8 و اوپو فایند ایکس 8 پرو در تاریخ 21 اکتبر رسما در چین معرفی خواهند شد.

عکس رسمی اوپو فایند ایکس 8

توجه داشته باشید که این تاریخ از سوی شرکت سازنده اعلام نشده و هیچ تاییدیه رسمی در این مورد وجود ندارد. با این حال، این تاریخ بعید به نظر نمی‌رسد و خود شرکت سازنده احتمالا به زودی تاریخ رونمایی را اعلام خواهد کرد. علاوه بر این، ممکن است که در کنار این گوشی شاهد عرضه چند محصول دیگر از جمله هدفون OPPO Enco X3 TWS و OPPO Pad 3 Pro باشیم.

مشخصات اوپو فایند ایکس 8

اوپو فایند ایکس 8 هنوز به بازار عرضه نشده اما به لطف افشاگران از بیشتر مشخصات آن آگاه هستیم. مشخصات کلیدی این دستگاه به شرح زیر است:

  • صفحه نمایش: انتظار می‌رود که OPPO Find X8 دارای یک صفحه نمایش تخت 6.5 اینچی (نسبتا کوچک‌تر از اوپو Find X7) با رزولوشن 1.5K+ باشد.
  • چیپست: اوپو فایند ایکس 8 احتمالا به چیپست دایمنسیتی 9400 مدیاتک مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود که این چیپست در سری ویوو X200 نیز به کار گرفته شود.
  • رم: لیست Geekbench نشان می‌دهد که گوشی جدید اوپو از حداقل 16 گیگابایت رم برخوردار خواهد بود.
  • دوربین: پیش‌بینی می‌شود که OPPO Find X8 دارای سه سنسور 50 مگاپیکسلی در پنل پشت و یک سنسور 32 مگاپیکسلی در پنل جلو باشد.
  • باتری و قابلیت شارژ: ممکن است که این گوشی در مقایسه با نسل قبلی خود با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و فناوری شارژ سریع 80 واتی، پیشرفت و ارتقا داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره عکس رسمی اوپو فایند ایکس 8 و مشخصات این گوشی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

source

توسط elmikhabari.ir