موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت سنبله (Virgo)

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 🤑
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
پیشنهاد می‌کنیم امروز یک دست لباس خواب به تن کرده و روزتان را کلا به استراحت و آرامش اختصاص دهید. انرژی خود را متعادل کرده و کلمه “عجله” را از دایره لغات خود حذف کنید. لازم است همه چیز برای مدتی در سکون باقی بماند. شاید برایتان سخت باشد که کارها را به دیگران بسپارید اما لازم است مدتی موتور خود را خاموش کرده و خود را بازیابی کنید.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 😪
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
امروز شاید دراینترنت یا رسانه‌هایی مانند تلویزیون اطلاعات جالبی را درباره کشور دیگری دریافت کنید که باعث شود به فکر مهاجرت یا ادامه تحصیل در آن کشور بیوفتید. بدون شک دوری از دوستان و خانواده‌تان سخت خواهد بود وشما باید خودتان را برای روزهای سخت آماده کنید. امروز سعی کنید یک برنامه دقیق برای سال پیش رو تنظیم کنید.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 🥺
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
اهداف بلند پروازانه بسیاری در سر دارید. رسیدن به قله نهایی کار بسیار دشواری است ولی شما با تیمی که در پشت خود دارید می‌توانید به این اهداف برسید. کافی است علاوه بر برنامه ریزی صحیح، احتیاط را نیز در کنار ذهن خود قرار دهید. هفته بسیار پر مشغله‌ای را پشت سر گذاشته‌اید کمی به خودتان استراحت داده و به کارهایی که به آن‌ها علاقه مندید برسید. فیلم ببینید، کمی ورزش کنید و یا با دوستان به گردش بروید، روحتان نیز به غذا نیازمند است.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 😨
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
مسائل کاری امانتان را بریده است. کمی به خود بیایید و به این فکر کنید که برای چه زندگی می‌کنید. اگرچه این روزها به عقیده بسیاری پول حرف اول را می‌زند ولی بسیاری از چیزها با پول خریدنی نیستند. خانواده و دوستان خوب از جمله این موارد هستند. پس قدر داشته‌های خود را بدانید و به قول معروف کمی به جای مادیات به معنویات توجه کنید. این هم برای شما و هم برای اطرافیانتان که شما را سردرگم می‌بینند آرامش‌دهنده خواهد بود.

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😇
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
امروز به شدت فکرتان به کارهایی که باید در این روز انجام دهید،‌ مشغول است. مدتی است که به آینده کاری خود فکر می‌کنید و اینکه به ماندن در حرفه‌ای که در حال حاضر به انجام آن مشغول هستید، مردد هستید. بی گدار به آب نزنید و برای تصمیم گیری در این خصوص با دوستان با تجربه خود مشورت کنید تا اطلاعات لازم در این خصوص را بدست آورید. یکی از نزدیکانتان در فیلدی که برای شما جذاب است، مشغول به کار است و فعالیت‌های موفقیت آمیزی نیز داشته و این باعث شده است تا شما نیز بطور جدی به انجام این کار اقدام کنید. باید به شما بگوییم که شما فرد توانایی هستید و می‌توانید در انجام این کار موفق باشید، اما باید پیش از هر اقدامی تمام اطلاعات لازم را کسب کرده و مورد بررسی قرار دهید.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 😁
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
اکثر افراد دوست دارند که دیده شوند و مورد توجه قرار گیرند، اما مهم این است که بدانید از چه راهی باید این کار را انجام دهید. اگر در مورد کاری که می‌خواهید انجام دهید مطمئن نیستید، بهتر است افکار خود را متمرکز کرده و با آرامش شرایط را مورد بررسی قرار دهید. حتی اگر لازم است از اطرافیانتان کمک بگیرید. خیالپردازی بد نیست اما بهتر است اجازه ندهید غرق شدن در رویاها شما را از واقعیت دور کند. حتما در روز زمانی را به عشق‌تان اختصاص دهید. 

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 🤗
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
امروز یک روز فوق‌العاده برای شما است؛ این را می‌توانید از برخورد صمیمی دوستان و اطرافیانتان تشخیص دهید؛ آن‌ها همجوره حمایت‌شان را به شما اعلام خواهند کرد. آن‌ها جنبه‌های مثبت بیرونی و درونی شما را می‌بینند و به هر شکی که شده از شما حمایت می‌کنند؛ مراقب رفتارهای خارج از عرف خود باشید؛ هر چند این امکان وجود دارد که مطابق شرایط کیهانی موجود کمی رفتارهای عجیبی از شما سر بزند ولی شما با منطق خود بر شرایط مسلط خواهید شد و مشکلی برای شما پیش نمی‌آید. امروز حتما با عشق خود قرار ملاقاتی بگذارید و او را با رفتن به یکی از کافی شاپ‌هایی که در ابتدای رابطه‌تان به آنجا رفته‌اید غافلگیر کنید.

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 😍
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
روند کار‌های خود را عوض کنید! امور روزمره شما به یک تغییر مهم و اصولی نیاز دارد. دلیل این تغییر این است که کارهای روزمره شما با اهدافتان هماهنگ نیست. در مسیر این تغییر به حمایت اطرافیان و نزدیکان خود احتیاج زیادی دارید. این حمایت می‌تواند مالی یا معنوی باشد تا شما را در شکست دادن مشکلات یاری دهد. بعضی‌ها با شما مخالفت می‌کنند و نقشه‌هایتان را غیر منطقی می‌دانند. اجازه ندهید تا این موضوع بر پیشرفت شما تاثیر منفی بگذارد.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 🥰
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
رفتار افراد نزدیکان، باعث حساسیت فکری شما شده است. برای کسب اعتماد دیگران باید راستگویی را در اولویت قرار دهید. بنابراین از بزرگ کردن مصنوعی یک موقعیت پرهیز کنید. از طرف دیگر، اخیرا فردی نظر شما را نسبت به خود جلب کرده است. مشکل اینجاست که شما شک کرده‌اید. مثبت نگری را در اولویت قرار دهید، همه انسان‌ها دارای نقص هستند. پس از نقص‌های کوچک چشم پوشی کره و شرایط دلخواه خود را به وجود آورید.

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 🤩
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز…
امروز بازخوردهای متفاوتی که از اطرافیانتان دریافت می‌کنید هر کدام از یک طرف فکرتان را درگیر کرده و باعث آشفتگی خیالتان شده و نمی گذارند فکرتان راحت باشد. اگر این طور فکر نکنید که قصد و غرضی پشت این حرف‌ها نهفته است خواهید توانست با کمی مهارت شنیده هایتان را تجزیه و تحلیل کرده و به یک نتیجه کلی دست پیدا کنید. اگر هم نقطه ابهامی برایتان وجود دارد در رابطه با آن صحبت کنید و جواب علامت سوال هایی که بالای سرتان ایجاد شده اند را بیابید. در پایان روز سعی کنید با یکی ازدوستان نزدیکتان که می‌تواند عشق‌تان هم باشد در مورد روزتان حرف بزنید و استرس خود را تخلیه کرده و از ته دل بخندید.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 🤔
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
امروز روز درخشش شماست، پس بهتر است خودتان را نشان دهید و اطرافتان را چون خورشیدی روشن کنید. قلب شما پر از عشق است و دوست دارید به طریقی آنها را تخلیه کنید. اگر متاهل هستید، زمان آن است تا عشق‌تان را به همسرتان ثابت کنید و اگر هم مجرد هستید، امروز نشانه ای از شروع یک رابطه عاطفی را در زندگی تان مشاهده خواهید کرد. تا می‌توانید در بیان احساسات تان دست و دل باز باشید تا دیگران نیز از صداقت و عمق احساسات شما متاثر شوند.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 😕
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
اگر در روز تعطیل به سر کار خود رفته‌اید یکی از همکارانتان با کارهایشان نظم محیط کاریتان را به هم ریخته است. شما می‌توانید به کمک او بروید و اگر کاری از دستتان برمی‌آید برای او انجام دهید ولی حواستان باشد که بار مسئولیت خود را بر دوش شما نیندازد. با وجود این که به طور کلی فردی اجتماعی هستید و دوست دارید وقتتان را با دوستان و آشنایان بگذرانید، امروز احساس می‌کنید که نیاز به تنهایی دارید و این احساس در حال حاضر می‌تواند برای شما مفید باشد، پس کمی زودتر به خانه رفته و با خودتان خلوت کنید.

source

توسط elmikhabari.ir