در یک کشف جدید، طرفداران دریافتند که Rockstar Games اکنون نیازمند یک «هنرمند متخصص گرفتن اسکرین شات» برای کمپین تبلیغاتی خود است.

 این آگهی که در وب‌سایت شرکت قابل‌مشاهده است و خبر از نیاز راکستار به متخصصی می‌دهد که بتواند تصاویری از گیم پلی بازی GTA 6 برای کمپین‌های بازاریابی و احتمالاً استفاده در خود بازی، ثبت کند.

 نکته قابل‌توجه دیگری که در این آگهی به چشم می‌خورد این است که این آگهی صراحتاً از نیاز به فردی می‌گوید که بتواند در کمترین زمان ممکن کار روی یک بازی در حال توسعه را آغاز کند. به‌ احتمال زیاد منظور از بازی در حال توسعه، همان GTA 6 است که به‌تازگی شایعاتی مبنی بر تأخیر آن نیز به گوش می‌رسید.

 راکستار سابقه درخشانی در بازاریابی و تبلیغات بصری برای بازی‌های خود دارد و استخدام یک هنرمند متخصص در زمینه ثبت تصاویر درون بازی، نشان از نزدیک بودن کمپین تبلیغاتی GTA 6 می‌دهد. این توسعه‌دهنده، نه‌تنها برای Grand Theft Auto، بلکه برای سایر فرنچایزهای نمادین مانند Red Dead Redemption و Max Payne نیز توانسته است در طول دهه‌ها با کمک کمپین‌های بازاریابی مختلف، نامی برای خود دست‌وپا کند.

 از تریلرها گرفته تا تیزرهای تبلیغاتی و رونمایی جهانی، این استودیو در ایجاد شور و شوق میان طرفداران و تضمین موفقیت عناوین خود، تا کنون شکست نخورده است. همین امر در مورد GTA 6 نیز صادق بوده که در حال حاضر بدون شک قرار است بزرگ‌ترین عنوان عرضه شده در تاریخ صنعت بازی نیز باشد.

source

توسط elmikhabari.ir