شخصیت بیتل‌جوس مایکل کیتون با ۳ بار به زبان آوردن اسمش ظاهر می‌شود اما آیا فیلم Beetlejuice 3 توسط تیم برتون ساخته خواهد شد؟

فیلم Beetlejuice Beetlejuice به موفقیت باورنکردنی دست پیدا کرده است. در نظر داشته باشید که این خبر اسپویلرهایی مربوط به داستان Beetlejuice Beetlejuice در خود دارد. عجیب است که دنباله‌ی Beetlejuice قبل از صدرنشینی به مدت ۳ هفته، قرار بود به صورت مستقیم استریم شود. مخاطبان در صحنه‌ی پایانی فیلم شخصیت‌های لیدیا دیتز، با بازی وینونا رایدر، و دخترش آسترید، با بازی جنا اورتگا، از شر غول شکست‌ناپذیر خلاص نشده‌اند.

تهیه‌کننده‌ی Beetlejuice 2 و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال Wednesday، تامی هارپر، در مورد قسمت سوم مجموعه‌ی Beetlejuice اینگونه گفت که:

من فکر می‌کنم که با در نظر گرفتن عشق تیم برای این عنوان و شخصیت‌های آن، در دنباله‌ای دیگر همیشه باز است. البته باید ببینیم که در نهایت چه اتفاقی می‌افتد.

در حالی که تهیه‌کننده‌ی Beetlejuice به ساخته شدن فیلم Beetlejuice Beetlejuice Beetlejuice باور دارد، شخص برتون ساخت Beetlejuice 3 را غیرممکن می‌داند. پس از مراسم هشتاد و یکمین سالگرد جشنواره‌ی فیلم ونیز در ماه اوت، تیم برتون اینگونه گفت که:

بیاید نگاهی به معادله‌ی ریاضی رو به رو بیاندازیم. ۳۵ سال طول کشید تا این قسمت ساخته شود. اگر بخواهم قسمت دیگری از آن را بسازم، باید بیش از ۱۰۰ سال زندگی کنم. البته این موضوع به لطف پیشرفت‌های علم پزشکی، امکان‌پذیر شده است. با این وجود فکر نکنم قسمت جدیدی از این مجموعه را بسازم. در چند سال اخیر، علاقه‌ی من به صنعت سینما کامل از بین رفته و حالا در تلاشم که فقط فیلم‌هایی را بسازم و کارهایی را انجام دهم که قلبم در آنهاست. من کمی خودم را گم کرده بودم و این فیلم برایم انرژی زیادی به همراه داشت. برگشتن به چیزهایی که دوست دارم و کار کردن با اشخاصی که دوست‌شان دارم، هیجان‌انگیز بود. نتیجه‌ی اقتصادی و انتقادی این فیلم اصلاً برای من اهمیتی نداشت. فقط می‌دانم که از ساخت آن با کمک این اشخاص لذت بردم.

منبع: Comicbook

source

توسط elmikhabari.ir