بیست‌وچهارمین نمایشگاه تخصصی خودرو مشهد، با ارائه محصولات متنوع از گروه خودروسازی سایپا، در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد طی روزهای ۲۸ تا ۳۱شهریور برگزار شد. آیین افتتاح بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی خودرو مشهد روز چهارشنبه هفته گذشته، با حضور استاندار خراسان‌رضوی، شهردار مشهد، نماینده مجلس شورای اسلامی، برخی مدیران کل خراسان‌رضوی و جمعی از مدیران عامل شرکت‌های خودروسازی کشور و گروه سایپا برگزار شد. فرزین سلطانی، سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد در این مراسم گفت: «تعداد کل مشارکت‌کنندگان ۳۰ شرکت بوده است که از استان‌های تهران، اصفهان، یزد، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، البرز، قم و سمنان در این نمایشگاه حضور یافتند.»

برگزاری کارگاه مدیریت تجربه مشتریان (CEM) برای شاهین‌سواران

در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد، سایپا به‌منظور دریافت نظرات مستقیم و ثبت تجربه تمامی مشتریان این گروه که یک بازه زمانی از تحویل خودرو شاهین اتوماتیک و اطلس آن‌ها گذشته است، اقدام به برگزاری کارگاه مدیریت تجربه مشتریان کرد.

این گروه خودروسازی، براساس بررسی و شناختی که از مشتریان هر استان به دست آورده، با برگزاری کارگاه مدیریت تجربه مشتریان به دنبال ایجاد یک تجریه دلنشین برای مشتری در استفاده محصول، خدمات و انتقال اقدامات انجام‌شده به مشتریان استفاده‌کننده از محصول است.

بر همین اساس، گروه سایپا در هر نمایشگاه تخصصی خودرو با دعوت از مشتریان که از این محصولات استفاده کرده‌اند و با برگزاری فوکوس‌گروپ و پرسشگری عمیق به دنبال دریافت اطلاعاتی است که از ابتدای ورود مشتری به کسب‌وکار سایپا تا انتها یعنی از گام ‌آگاهی‌رسانی و تبلیغات، ارزیابی اقتصادی، انتخاب محصول، خرید محصول، استفاده از محصول، کیفیت محصول، استفاده از خدمات پس‌ازفروش و امداد و خدمات مشتریان را به دست آورد و به‌عبارتی تمامی نقاط تماس مشتری با مجموعه را ثبت و ضبط و سپس تحلیل کند.

در هر نمایشگاه تخصصی خودرو، بر اساس منطقه جغرافیایی، فرهنگ مردم، طبقه اجتماعی و سطح تحصیلات پرسشگری انجام شده و سپس تجزیه تحلیل می‌شود و با جلساتی که با صاحبان فرآیندها برگزار می‌شود، نتایج و تحلیل‌های انجام‌شده از خواسته‌ها و گفته‌های مردم را که ثبت شده است، مطرح و در نهایت اقدامات اصلاحی با توجه به پرسشگری انجام‌شده تعریف و انجام می‌شود.

همچنین در حین برگزاری این کارگاه با توجه به آشنایی و شناختی که مجریان برگزاری با روند فرآیندها در سازمان دارند، سعی می‌شود که با توجه به درخواست‌ها و نیازها، علاوه بر تماس تلفنی، کانال‌های ارتباطی دیگر نیز معرفی شود.

امکان تست رانندگی محصولات جدید

گروه خودروسازی سایپا در بیست‌وچهارمین نمایشگاه تخصصی خودرو مشهد، به‌منظور دریافت نظرات و سنجش افکار عمومی نسبت به محصولات جدید این گروه و همچنین خدمات ارائه‌شده به مشتریان خود اقدام به نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه سایپا کرد. مدیریت مطالعات راهبردی و رسانه گروه سایپا در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی خودرو مشهد به‌منظور دریافت نظرات بازدیدکنندگان از محصولات گروه خودروسازی سایپا اقدام به انجام نظرسنجی و رضایت‌سنجی کرد که پس از تحلیل اطلاعات جمع‌آوری‌شده، نتایج آن جهت بهره‌برداری در اختیار مدیران ارشد این گروه خودروسازی و واحدهای مرتبط قرار داده خواهد شد.

همچنین در این نمایشگاه، نظرسنجی‌های مختلفی درخصوص سبک زندگی، عادات رسانه‌ای مشتریان، مشتری‌مداری و رضایت‌سنجی از محصولاتی نظیر شاهین‌پلاس، اطلس‌پلاس، سهند گازسوز، سهند آپشنال، L۹۰ ایرانی (P۹۰)، سیتروئن C۳XR و محصولات چانگان ازجمله CS۳۵ پلاس، CS۵۵ پلاس، Q۰۵ و UNI-K و همچنین محصولات تجاری جدید زامیاد با نام واندر تک‌کابین و دوکابین و میدل‌باس انجام شد. علاوه بر این، در این نمایشگاه برای دو خودرو شاهین اتوماتیک و سهند پارس‌خودرو امکان تست رانندگی فراهم شد که با استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان همراه بود.

در بخش تست خودرو ابتدا نظرات پیش از تست رانندگی (استاتیک) مشتریان دریافت و بعد از تست خودرو نظرات نهایی مشتریان نسبت به محصول تست‌شده دریافت می‌شد. همچنین در نمایشگاه مشهد محصولات هیبرید گروه خودروسازی سایپا مانند Roewe، نیسان سیلفی هیبرید، تویوتا هیبرید و Q۰۵ چانگان در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار گرفت و نظرات آن‌ها درخصوص محصولات نامبرده نیز از طریق پرسشنامه‌های افکارسنجی مورد بررسی قرار گرفت. شایان ذکر است سالن بزرگ عطار در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد به‌طور کامل در اختیار گروه خودروسازی سایپا قرار داشت.

معرفی موبایل اپلیکیشن مشتریان گروه سایپا

مرکز امور مشتریان سایپا نیز در نمایشگاه خودرو مشهد، به معرفی و تشریح امکانات و قابلیت‌های موبایل‌اپلیکیشن مشتریان این گروه خودروسازی پرداخت. موبایل اپلیکیشن سایپا به‌عنوان یکی از مهمترین کانال‌های ارتباطی مشتریان گروه خودروسازی سایپا است که به‌منظور گسترش سطح ارائه خدمات خودرو و با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان در سال ۱۴۰۰ راه‌اندازی شد. از طریق این اپلیکیشن مشتریان می‌توانند به‌راحتی و بدون محدودیت مکانی و زمانی و بدون مراجعه حضوری، خدمات مورد نیاز خود را از گروه سایپا دریافت کنند.

ازجمله پرکاربردترین قابلیت‌ها و امکانات موبایل اپلیکیشن مشتریان گروه خودروسازی سایپا می‌توان به بخش‌های معرفی محصولات (اطلاعات کاملی از مشخصات فنی، دفترچه راهنما، کاتالوگ، تصاویر)، امکان مشاهده وضعیت ثبت نام، نوبت‌دهی اینترنتی، درخواست امدادخودرو، استعلام سند، ثبت درخواست‌های مشتریان، پیگیری سوابق بیمه‌ای، مشاهده بخشنامه‌ها و شرایط فروش و قیمت محصولات اشاره کرد.

گفتنی است؛ مشتریان و علاقه‌مندان به استفاده از اپلیکیشن موبایل سایپا می‌توانند از طریق نشانی saipacorp.com اقدام به نصب این اپلیکیشن در تلفن‌همراه خود کنند.

همچنین در این نمایشگاه، نرم‌افزار چندرسانه‌ای از طریق میز لمسی تعاملی، در دسترس بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفت که امکان آشنایی بیشتر بازدیدکنندگان با فعالیت‌های سایپا و مشخصات فنی محصولات این گروه خودروسازی را فراهم می‌کرد و بازدیدکنندگان از غرفه گروه سایپا می‌توانستند با استفاده از نرم‌افزار نصب‌شده روی میز لمسی به‌صورت الکترونیکی، تعامل لازم را درخصوص آشنایی با مشخصات فنی، کاتالوگ محصولات و بازدید از گالری تصاویر و تیزر محصولات انجام دهند و از آخرین شرایط فروش و قیمت محصولات گروه سایپا مطلع شوند.

source

توسط elmikhabari.ir