طبق گزارش رسانه Gaming Bolt، استودیو Ryu Ga Gotoku این بار با ویدیوی معرفی بازی Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii به همایش RGG Summit آمد. این دنباله از مجموعه بازی‌های «مانند اژدها» قرار است در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۳ و با هنرنمایی «ماجیما گورو» در نقش شخصیت مثبت بازی عرضه شود.

ماجیما گورو در جزیره «ریچ» که فاصله چندانی با هاوایی ندارد به‌هوش می‌آید و متوجه می‌شود که دچار فراموشی شده است. بعد از اینکه با کمک یک پسر بچه به‌نام «ریچ نوآ» سرحال می‌آید، به‌مبارزه با دزدان دریایی می‌رود تا بتواند لقب کاپیتان کشتی را کسب کند. شرایط زمانی پیچیده می‌شود که ماجیما به یک سازمان مخوف به‌نام «مدلنتیس» و رهبر آنان، «ملکه میشل» مواجه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

ماجراهایی از یک گنجینه گمشده در «اسپرانزا» نیز به‌گوش می‌رسد؛ جزیره‌ای که زباله‌های اتمی در آن انبار می‌شود و از همه جالب‌تر، شخصیت «ساموا جو» نیز در آن حضور دارد. به‌نظر می‌رسد که حتی با عدم‌حضور «ایچیبان کاسوگا» در این نسخه، هاوایی هنوز هم مکان انتخابی توسعه‌دهندگان برای یاکوزاها است. در این نسخه نیز شاهد مبارزات ماجیما و انجام کارهایی مثل موتورسواری در جزیره هستیم.

برخلاف نسخه Infinite Wealth در این بازی اکشن ماجراجویی جدید، شاهد رویکردی هستیم که در آن بازیکنان می‌توانند از این‌که دزد دریایی هستند لذت ببرند. مبارزات این بازی نیز نفس‌گیر طراحی شده‌اند و ماجیما با دو شمشیری که در دست دارد به جذابیت آن نیز افزوده است.

بازی Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه می‌شود.

source

توسط elmikhabari.ir