به تازگی تریلری برای سریال The Eternaut در رویداد Geeked Week سرویس آنلاین نتفلیکس منتشر شده که در آن، پایان جهان به تصویر کشیده می‌شود. این سریال اولین اقتباس از رمان گرافیکی و نمادینی اثر هکتور ژرمن اوسترهلد است و تصویرگری این رمان را نیز فرانسیسکو سولانور لوپز برعهده داشته است. بنا بر تریلر منتشر شده، این سریال یک اثر مهیج آخرالزمانی برای طرفداران این ژانرها به شمار می‌رود.

کتاب El Eternautais برای اولین بار در سال ۱۹۵۷ میلادی به چاپ رسید و به طور گسترده به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین آثار در تاریخ کمیک آمریکای لاتین شناخته می‌شود. این اثر داستان مردی به نام خوان سالوو را دنبال می‌کند که همراه با خانواده و دوستانش شاهد بارش برفی عجیب هستند که اکثر جمعیت بوینس آیرس را از بین می‌برد. این برف در واقع یک ماده رادیواکتیو مرگبار است که به‌عنوان بخشی از تهاجم بیگانگان آزاد می‌شود، تهاجمی که به آرامی خودش را نشان می‌دهد.

خوان در نهایت به دلیل سفر طولانی خودش در زمان و مکان در تلاش برای پیوستن به خانواده از دست رفته خودش به‌عنوان ابدیت معروف می‌شود و در این راه نیز به نوعی به یک مسافر بی‌زمان تبدیل می‌شود چراکه شاهد دوران‌های مختلف و رویدادهای آخرالزمانی است و این در حالی است که در تلاش برای زنده ماندن و پیدا کردن عزیزانش است. این سریال توسط برونو استاگنارو ساخته شده و توسط خود وی و آریل استالتاری نوشته شده است.

برونو استاگنارو درباره همکاری با سرویس آنلاین نتفلیکس در این پروژه صحبت کرده و از اهمیت این داستان برای او و همچنین ارتباطات خانوادگی آن گفته است. او بیان کرده که El Eternauta نمایانگر پدرش است که هر هفته برای او کتاب‌های کمیک می‌آورده است. او بیان کرده که این رمان گرافیکی تأثیر قابل توجهی در درک او از آثار داستانی خلق شده در کشورش داشته است.

سریال The Eternaut محصولی از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که حالا تریلری برای آن منتشر شده، تریلری که بخش‌های مختلفی از این سریال را به نمایش در می‌آورد. این سریال قرار است در سال ۲۰۲۵ میلادی از سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شود و در حال حاضر تاریخ دقیقی برای آن تعیین نشده است.

source

توسط elmikhabari