بهمن موتور، طرح فروش فوق العاده دیگنیتی پرایم و پرستیژ مهر 1403 را اعلام کرد. این طرح ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای داخلی است.

طرح فروش فوق العاده دیگنیتی پرایم و پرستیژ مهر 1403 توسط شرکت بهمن موتور اعلام شد. این طرح ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه است که پیش‌تر این برای خرید این خودرو اقدام کرده‌اند. در شرایط فروش فوق‌ العاده دیگنیتی بهمن موتور اعلام شده که متقاضیان باید قیمت قطعی دیگنیتی را در زمان ثبت‌نام پرداخت کنند. پس شرایط پیش‌فروش در این طرح وجود ندارد. برای اطلاع از جزئیات خبر همراه ما باشید.

راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش فوق العاده دیگنیتی پرایم و پرستیژ مهر 1403

متقاضیان سامانه یکپارچه از روز سه‌شنبه، 3 مهر 1403 رأس ساعت 10 صبح می‌توانند با مراجعه به سایت فروش محصولات بهمن موتور به آدرس https://bahman.iranecar.com/ نسبت به واریز وجه و تکمیل ثبت‌نام اقدام کنند.

در بخشنامه فروش بهمن موتور ، قیمت دیگنیتی پرایم 1 میلیاردو 546 میلیون و 806 هزار تومان و قیمت دیگنیتی پرستیژ 1 میلیاردو 782 میلیون و 72 هزار تومان اعلام شده است. ضمناً هردو خودرو در این طرح فروش فقط در دورنگ سفید و مشکی با دو تریم مشکی و قرمز عرضه شده‌اند. همچنین موعد تحویل دیگنیتی هفته آخر دی‌ماه 1403 است.

طرح فروش فوق العاده دیگنیتی پرایم و پرستیژ مهر 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شرایط فروش دیگنیتی پرایم و پرستیژ چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

source

توسط elmikhabari.ir