خدمات سئو سایت
تجزیه و تحلیل اینکه آیا قانون هوش مصنوعی کالیفرنیا SB 1047 قرار است توسط فرماندار امضا یا وتو شود … [+] Newsom.
getty آیا او خواهد شد، یا نه؟
در حال حاضر وقتی صحبت از این است که فرماندار نیوسام لایحه 1047 سنای کالیفرنیا را با عنوان “نوآوری ایمن و مطمئن برای مدل های هوش مصنوعی مرزی قانون” امضا خواهد کرد یا خیر، سوال بزرگی است.
SB 1047 با نام‌های مختلف قانون ایمنی هوش مصنوعی، قانون خطر وجودی هوش مصنوعی شناخته می‌شود و با نام‌های غیررسمی دیگری نیز شناخته می‌شود. نتیجه این است که این قانون کلیدی مبتنی بر هوش مصنوعی به دلیل تلاش گسترده‌اش برای در نظر گرفتن محدودیت‌های قانونی الزام آور حکمرانی هوش مصنوعی توجه زیادی را در سراسر کشور به خود جلب کرده است و اگر واقعاً وارد قانون شود، اولین مورد از نوع خود خواهد بود.
خیلی چیزها در خطر است.
در حال حاضر، موضوع این است که صورت‌حساب بحث‌برانگیز روی میز فرماندار نیوسام می‌نشیند و منتظر اقدام او است، که باید تا 30 سپتامبر 2024 انجام شود. ساعت در حال تیک‌ک کردن است. در این مقطع همه نگاه ها به اوست. او می‌تواند SB 1047 را با امضای قانون تصویب کند، یا می‌تواند آن را وتو کند یا برخی می‌گویند آن را بکش، یا کاری نمی‌تواند انجام دهد که به طور پیش‌فرض باعث می‌شود از طریق ماده‌ای که به عنوان امضای جیبی شناخته می‌شود، تصویب شود.
با توجه به پوشش مداوم ستون Forbes.com من در مورد جدیدترین موارد در هوش مصنوعی از جمله پیامدهای اخلاقی و قانونی (لینک را در اینجا ببینید)، این بحث توضیح می دهد که SB 1047 در مورد چیست و بینش هایی را در مورد معاوضه های مربوط به تصویب در مقابل وتو کردن این لایحه ارائه می دهد. من سعی خواهم کرد که مختصر باشم. لطفاً به خاطر داشته باشید که پیچیدگی‌های بی‌شماری در این میان وجود دارد، و من از صمیم قلب شما را تشویق می‌کنم در صورت علاقه بیشتر به این موضوع نگاه کنید.
آنچه در مورد SB 1047 گفته می شود، ظاهراً به همان اندازه نیروهای قدرتمند در مقابل SB 1047 صف آرایی کرده اند که به نفع این لایحه هستند. لامپ های هوش مصنوعی از همه نوع نظرات خود را کاملاً با حرارت اعلام کرده اند. شما به راحتی می توانید این یا آن پیشگام هوش مصنوعی را پیدا کنید که اعلام می کند این بهترین چیز از زمان تکه تکه شدن نان است و در عین حال پیشگامان دیگری به همان اندازه قابل توجه هوش مصنوعی را پیدا کنید که با صدای بلند این قانون را غیرقابل دفاع می دانند. بحث‌های داغ که مدام به این سو و آن سو می‌رود، می‌تواند درباره اینکه چه کسی درست می‌گوید و چه کسی اشتباه می‌کند، گیج‌کننده باشد.
بیشتر برای شما جدید Galaxy S25 Ultra Teases برنامه های جاه طلبانه سامسونگ از فصل 3، اپیزود 1 بررسی: بازگشتی وحشتناک به وحشتناک ترین نمایش در TVRaiders، آنتونیو پیرس نکاتی در مورد تغییرات فهرست پس از باخت تحقیرآمیز سعی کردم نقاط کلیدی را کاهش دهم. به مجموعه‌ای از هشت ملاحظات حیاتی هر یک از طرف‌های مربوط به موضوع مورد اختلاف.
در اینجا برخی از نکات کلیدی به نفع SB 1047 آمده است:

* به دنبال جلوگیری از آسیب فاجعه بار ناشی از هوش مصنوعی است.
* از نظر قانونی هم سازندگان هوش مصنوعی و هم توسعه دهندگان هوش مصنوعی را در قلاب هوش مصنوعی خود قرار می دهد.
* تصریح می کند که ظاهراً مراقبت منطقی در مورد هوش مصنوعی مورد نیاز است.
* مقررات برای خاموش کردن اضطراری یا سوئیچ کشتن هوش مصنوعی.
* به عنوان یک رویکرد الگو برای سایر ایالت ها و دولت فدرال عمل می کند.
* زمان بسیار مهم است و باید اکنون قبل از اینکه هوش مصنوعی از کنترل خارج شود، تصویب شود.
* منافع اجتماعی بسیار بیشتر از هزینه های اجتماعی است.
* اگر تصویب نشود، عذاب و تاریکی وجود خواهد داشت. در اینجا برخی از موقعیت های مخالف SB 1047 آورده شده است:

* تجاوز غیرمنطقی گسترده و فاحش دولت به هوش مصنوعی.
* نوآوری را مهار می کند و پیشرفت هوش مصنوعی را محدود می کند.
* با رعایت بیش از حد و بوروکراسی بیش از حد.
* در شروع کار غیرعملی و روشی نادرست برای ادامه قانونگذاری هوش مصنوعی.
* جنگ‌های حقوقی بی‌اساس و بی‌اساس را علیه شرکت‌های هوش مصنوعی و توسعه‌دهندگان هوش مصنوعی دامن خواهد زد.
* زودرس و تفنگ را بر روی آنچه در مورد AI مورد نیاز است می پرد.
* هزینه های اجتماعی بسیار بیشتر از منافع اجتماعی است.
* اگر تصویب شود، عذاب و تاریکی وجود خواهد داشت. ممکن است به دقت مشاهده کنید که هر دو طرف تمایل دارند که ادعا کنند در صورت غلبه طرف مقابل، عذاب و تاریکی وجود خواهد داشت. کسانی که موافق تصویب این قانون هستند، استدلال می کنند که اگر این لایحه به قانون تبدیل نشود، بشریت در معرض هوش مصنوعی قرار خواهد گرفت. کسانی که مخالف تصویب این قانون هستند استدلال می کنند که صنعت هوش مصنوعی در ایالات متحده از نوآوری دست خواهد کشید و این کشور برای کشورهایی که مشتاقانه در حال پیشرفت در زمینه هوش مصنوعی هستند، ضرر قابل توجهی خواهد داشت.
مطمئناً سر در حال چرخش است.
AI Bills Aplenty در کالیفرنیا در یک کنفرانس بزرگ فناوری هفته گذشته، در طی یک رویداد سالانه موسوم به Dreamforce که توسط Salesforce برگزار شد، فرماندار Newsom برخی از صورت‌حساب‌های در حال انتظار هوش مصنوعی را هنگام روی صحنه امضا کرد و این کار را در 17 سپتامبر 2024 انجام داد. SB 926 وجود داشت که باعث شد اکنون در کالیفرنیا باج‌گیری با استفاده از تصاویر برهنه تولید شده توسط هوش مصنوعی، SB 981 که رسانه‌های اجتماعی را برای گزارش‌دهی برهنه‌های عمیق ساخته شده توسط هوش مصنوعی فراهم می‌کند، و SB 942 که به سیستم‌های هوش مصنوعی برای افشای محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی نیاز دارد، جرم است. حدود سی لایحه دیگر مرتبط با هوش مصنوعی نیز در انتظار تصمیم او برای امضای یا عدم امضای آن است.
در رابطه با وضعیت SB 1047، فرماندار نیوسام در حالی که روی صحنه بود، این را گفت: «یک لایحه وجود دارد که از نظر گفتمان و آگاهی عمومی بسیار بزرگ است. این SB 1047 است. وی در ادامه اظهار داشت: خطرات قابل اثبات در هوش مصنوعی چیست و خطرات فرضی چیست؟ من نمی توانم همه چیز را حل کنم. برای چه چیزی حل کنیم؟ و بنابراین این رویکردی است که ما در سراسر طیف در این مورد اتخاذ می‌کنیم.»
در مجموع، رسانه های خبری به طور گسترده خاطرنشان کردند که به نظر می رسد این اظهارات نشان می دهد که SB 1047 ممکن است مورد تایید قرار نگیرد و این مکان و لحظه ای برای نشان دادن آنچه ممکن است در راه است باشد. شاید یک شاخص اولیه برای اینکه طرفداران لایحه متوجه شوند که ممکن است همه چیز در جهت خود پیش نرود. می توان آن را به هشدار قبل از وقوع زلزله تشبیه کرد، نوعی سیگنال دهی کالیفرنیا.
چرا SB 1047 ممکن است درست نشود بیایید برگهای چای را بخوانیم که چرا ممکن است واقعاً وتو در آینده باشد.

* نورپردازان هوش مصنوعی در مورد SB 1047 اختلاف نظر دارند. از آنجایی که متخصصان مشهور هوش مصنوعی در دو طرف SB 1047 در صف هستند، هیچ وسیله قابل قبولی برای اعلام اینکه افراد داخلی هوش مصنوعی کاملاً در یک طرف یا طرف دیگر هستند وجود ندارد. این به این معنی است که وقتی صحبت از این می شود که متخصصان هوش مصنوعی یا SB 1047 فی نفسه موافق هستند یا با آن مخالف هستند، یک سرگردانی است. این موضوع ظاهراً در رابطه با اظهارات معتبر متخصصان در ارتباط است.

* شرکت‌های بزرگ فناوری هوش مصنوعی با SB 1047 مخالفند. گروهی از شرکت‌های بزرگ فناوری هوش مصنوعی با SB 1047 مخالف هستند. این شرکت‌ها بسیار تأثیرگذار هستند و می‌توانند در خطرات و آرزوهای آینده در مورد تأثیرات امضا یا وتو شدن این لایحه نقش داشته باشند. به اندازه کافی گفت.

* نانسی پلوسی مخالف SB 1047 است. هنگامی که قانونگذار کالیفرنیا SB 1047 را تصویب کرد، نانسی پلوسی با این لایحه مخالفت کرد، همانطور که در بیانیه ای کتبی تحت عنوان “بیانیه پلوسی در مخالفت با لایحه 1047 سنای کالیفرنیا” اشاره شد که چنین گفت: “دیدگاه بسیاری از ما در کنگره بر این باوریم که SB 1047 با نیت خوب اما ناآگاه است. و در ادامه خاطرنشان کرد: «در حالی که ما می‌خواهیم کالیفرنیا در زمینه هوش مصنوعی به گونه‌ای پیشرو باشد که از مصرف‌کنندگان، داده‌ها، مالکیت معنوی و موارد دیگر محافظت کند، SB 1047 در این پیگیری مضرتر از مفید است.» (منبع: بیانیه رسمی مطبوعاتی، نانسی پلوسی، نمایندگان کنگره، ناحیه یازدهم کالیفرنیا، 16 اوت 2024). بدون شک، این یک مخالفت نسبتاً برجسته است که بدون شک در محاسبه امضا در مقابل وتوی SB 1047 سنگینی می کند.

* بسیاری از صورت‌حساب‌های هوش مصنوعی دیگر در کالیفرنیا امضا شدند و ممکن است تعداد بیشتری نیز امضا شوند. در ذهن کسانی که می‌دانند، SB 1047 فیل در اتاق، گوریل 600 پوندی، نهنگ یک صورت‌حساب هوش مصنوعی است. همانطور که گفته شد، عموم مردم به احتمال زیاد از ماهیت بیش از حد این قانون آگاه نیستند. همانطور که اشاره شد، لوایح مختلف هوش مصنوعی قبلاً در کالیفرنیا امضا شده است و بسیاری دیگر در انتظار امضا هستند و به احتمال زیاد بسیاری از آنها امضا خواهند شد. نکته اصلی این است که فرصت های زیادی برای تاکید بر این موضوع وجود دارد که تمام قوانین هوش مصنوعی در سال جاری وضع شده است. تبلیغ این امر می تواند به مقابله با هرگونه ضربه احتمالی در مورد عدم موفقیت SB 1047 کمک کند.

* قانونگذار کالیفرنیا احتمالاً می تواند سر خود را در مورد قوانین هوش مصنوعی بالا نگه دارد. فرض کنید SB 1047 وتو شود. با این حال، قانونگذار کالیفرنیا می تواند سر خود را بالا نگه دارد و بگوید که آنچه لازم بود برای پیشبرد این نوع قوانین هوش مصنوعی انجام داده است. پول در جای دیگری متوقف شد.

* بازی سرزنش آسان فدرال رزروها. یکی از موضوعاتی که به شدت مورد بحث قرار گرفته است این است که آیا کنگره باید این نوع قوانین هوش مصنوعی را تدوین و تصویب کند، بنابراین در سطح فدرال ایجاد می شود و اساساً یک الگو برای ایالت ها ارائه می دهد و از یک ایالت درهم و برهم احتمالی اجتناب می کند. رویکرد دولت لوایح کنگره پیشنهاد شده است، اما از دروازه خارج نشد. شما می توانید شرط ببندید که حداقل تا بعد از انتخابات نوامبر آینده هیچ کدام از آنها نخواهند گذشت. با درک اینکه 30 سپتامبر 2024 قرار است قبل از آن انتخابات فرا برسد، احتمال اینکه لایحه AI تغذیه شده به طور جادویی تصویب شود، تقریبا صفر است. به طور خلاصه، می توان به راحتی فدرال رزرو را به خاطر اقدام نکردن سرزنش کرد و بنابراین SB 1047 کالیفرنیا را با این بیانیه که این چیزی است که کنگره باید انجام دهد وتو کرد.

* لگد زدن به قوطی در جاده یک گزینه به نظر می رسد اولاً، توجه داشته باشید که سایر قوانین هوش مصنوعی که در کالیفرنیا تصویب شده است تمایل دارد بر اینجا و اکنون تأکید کند و به نگرانی های روزمره در مورد هوش مصنوعی صحبت می کند. SB 1047 بیشتر در مورد هوش مصنوعی به عنوان یک خطر وجودی است. اساساً مبتنی بر آینده است نه صرفاً مبتنی بر آنی. مطمئناً، برخی می گویند که ما باید فوراً اقدام کنیم، اما برخی دیگر ادعا می کنند که این امر زودرس است و نوآوری هوش مصنوعی را خفه می کند. اگر SB 1047 در این زمان وتو شود، این به نحوی مانع از پیگیری قانونی به طور کلی نمی شود. پس از مشخص شدن نتایج انتخابات نوامبر، ممکن است طرح یک لایحه مشابه دیگر و انتقال مجدد آن به میز فرمانداری کاملاً ساده باشد. زمان و مکان مناسب، همانطور که بود.

* فرماندار نیوسام سیگنال هایی داده است. برای یادآوری، اظهاراتی که در بالا ذکر شد که فرماندار نیوسام در کنفرانس فناوری اخیر بیان کرد به نظر می رسد قناری ضرب المثلی در قفس باشد. شما می توانید پیشنهاد کنید که نظرات برای کاهش ضربه احتمالی وتو انجام شده است. شروع به آماده کردن همه برای موضوع مهم کنید. این احتمالاً هوشمندانه تر از وتو کردن SB 1047 به ظاهر غیرآبی است و کسانی را که شدیداً طرفدار آن هستند در حالت شوک کامل قرار می دهد. شاید سیگنال های اضافی در این هفته آینده رخ دهد. آنتن های خود را بالا نگه دارید
بعداً چه اتفاقی خواهد افتاد می‌توانید وضعیت SB 1047 را تا زمانی که گاوها به خانه بازگردند، دور بزنید. خوب، در واقع، این تا 30 سپتامبر 2024 خواهد بود. تقویم های خود را بر این اساس تنظیم کنید.
بعید به نظر می رسد که یک امضای جیبی رخ دهد. این در صورتی است که فرماندار نیوسام هیچ اقدام آشکاری انجام ندهد و این لایحه به طور خودکار تصویب شود. این امر مانع از سر و صدای مخالفان این لایحه نمی شود. او همچنان بدون توجه به تایید پیش فرض یا امضای فعال آن پین می شود.
مشکل این است که تقریباً گزینه احتمالی امضای SB 1047 یا وتوی SB 1047 است. زندگی گاهی اوقات سخت است.
اگر قرار است SB 1047 امضا شود، احتمالاً انجام این کار در هر زمانی بین الان تا 30 سپتامبر تقریباً یکسان است. برای ایجاد سروصدای بزرگتر، شاید دوشنبه 30 سپتامبر خوب باشد، با این فرض که در آن روز فعالیت های خبری دیگری وجود ندارد. برای وتو، اگر ایده این است که این کم‌کلید نگه‌داشته شود، یک اقدام در اواخر بعد از ظهر در کالیفرنیا در روز جمعه، 27 سپتامبر 2024، مفید خواهد بود، که پس از کاهش چرخه اخبار در ساحل شرقی برای آن روز و ادامه آن اتفاق می‌افتد. یک آخر هفته
در حال حاضر، فقط می توانیم صبر کنیم و ببینیم.
خواهد کرد، یا نخواهد کرد؟
زمان به زودی نشان خواهد داد.
من را در توییتر دنبال کنید. لنس الیوت فالوینگ دکتر. لنس بی. الیوت یک متخصص مشهور جهانی در زمینه هوش مصنوعی (AI) است که بیش از 7.8 میلیون بازدید از ستون‌های هوش مصنوعی خود دارد و در CBS 60 Minutes نمایش داده شده است. او به عنوان یک مدیر اجرایی با تجربه و کارآفرین با فناوری بالا، تجربه عملی صنعت را با تحقیقات عمیق دانشگاهی ترکیب می کند. او که قبلاً استاد دانشگاه USC و UCLA بود و رئیس یک آزمایشگاه هوش مصنوعی پیشگام بود، اغلب در رویدادهای مهم صنعت هوش مصنوعی سخنرانی می‌کرد. او که بیش از 80 کتاب، 950 مقاله و 450 پادکست دارد، در رسانه‌های بزرگ ظاهر شده و یکی از مجریان برنامه رادیویی محبوب Technotrends بوده است. او مشاور کنگره و دیگر نهادهای قانونگذاری بوده و جوایز/ افتخارات متعددی دریافت کرده است. او در چندین هیئت مدیره خدمت می کند، به عنوان سرمایه گذار خطرپذیر، یک سرمایه گذار فرشته، و مربی کارآفرینان و استارتاپ های بنیانگذار کار کرده است.”>

* استانداردهای تحریریه
* جوایز فوربس

توسط elmikhabari