مدیر استودیوی Saber Interactive می‌گوید که روی توسعه‌ Star Wars: Knights of Republic Remake تمرکز کرده‌اند و در زمان مناسب اطلاعات بیشتری از آن به اشتراک خواهند گذاشت.

Warhammer 40,000: Space Marine 2 از استودیوی Saber Interactive بسیار خوب عمل کرده است، تا حدی که باعث شده توسعه‌دهنده رویکرد خود را نسبت به پروژه‌های فعلی بازنگری کند که این شامل Star Wars: Knights of the Republic Remake نیز می‌شود. این بازی در سال ۲۰۲۱ برای PS5 و PC معرفی و سپس گزارش‌های متناقضی از لغو شدن این بازی منتشر شد.

آیا موفقیت Space Marine 2 باعث می‌شود Saber Interactive به پایان ساخت این اثر نزدیک‌تر شود؟ مدیر کمپانی توسعه‌دهنده، تام ویلیتس (Tim Willits)، به IGN گفت:

در حال حاضر، ما روی توسعه تمرکز کرده‌ایم. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا در زمان مناسب اطلاعات بیشتری را به اشتراک بگذاریم.

Star Wars: Knights of the Republic Remake، که نسخه‌ی اصلی آن توسط BioWare ساخته شده است، در ابتدا توسط Aspyr Media در حال توسعه بود. با این حال، پس از اینکه مدیران استودیو، کارگردان طراحی و هنری خود را اخراج کردند، ساخت این اثر تا زمان نامعلومی به تعویق افتاد. Embracer Group، که همچنان مالک Aspyr است، هیچ نظری در مورد پیشرفت آن به اشتراک نگذاشته است.

source

توسط elmikhabari.ir