سایپا، قیمت جدید سهند و کوییک GXL را اعلام کرد. همانطور که قابل پیش‌بینی بود، افزایش قیمت این دو خودرو مشهود است و قطعاً بر بازار خودرو تأثیرگذار خواهد بود.

روز گذشته قیمت کارخانه محصولات سایپا ویژه مهر 1403 را منتشر کردیم و مشخص شد که دومین خودروساز برتر ایران هیچگونه افزایش قیمتی برای محصولاتش نسبت به ماه گذشته درنظر نگرفته است. اما امروز این شرکت در خبری غافلگیرکننده، قیمت جدید سهند و کوییک GXL را با افزایش اعلام کرد که مشخص نیست علت این افزایش چه می‌تواند باشد.

راهنمای خرید تکراتو

از طرفی شاید افزایش قیمت محصولات سایپا آغاز شده باشد. در این خصوص بد نیست بدانید که 2 ماه پیش جواد توسلی‌مهر، مدیرعامل سایپا با ارسال نامه‌ای به محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری دولت سیزدهم و مشاور رهبری در دولت چهاردهم، مجوز افزایش 30 درصدی قیمت محصولات گروه صنعتی سایپا را دریافت کرد. وی ضمن اشاره به این موضوع، گفت که افزایش قیمت 2 تا 3 ماه آینده اجرایی خواهد شد. حال به نظر روند افزایش قیمت محصولات سایپا آغاز شده و این خودروساز به تدریج افزایش قیمت را برای دیگر محصولاتش هم آغاز می‌کند. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

قیمت جدید سهند و کوییک GXL با افزایش قیمت اعلام شد

کوییک GXL و سهند S دو خودرو پرمخاطب و محبوب سایپا هستند که در طرح‌های فروش سایپا حضور پررنگی دارند. براساس اطلاعیه‌ سایپا، حالا قیمت این دو خودرو در بهای کارخانه افزایش یافته و این بدین ‌منظور است که در طرح‌های پیش‌فروش و طرح‌های آتی این شرکت، قیمت جدید لحاظ خواهد شد.

براساس این اطلاعیه، قیمت کوییک GXL از 384 میلیون تومان به 391 میلیون تومان و قیمت سهند S از 459 میلیون به 467 میلیون تومان رسیده است. همانطور که بالا هم گفتیم، افزایش قیمت کارخانه این دو محصول به شدت بر روی قیمت در بازار آزاد تأثیر خواهد گذاشت.

قیمت جدید سهند و کوییک GXL با افزایش قیمت اعلام شد

تست رانندگی سهند S

سهند S در نمایشگاه خودرو مشهد (28 لغایت 31 شهریور) و در غرفه پارس خودرو به معرض دید مردم قرار گرفت. پارس‌خودرو در این نمایشگاه، با محصولات جدید خود شامل سهند، رووی eRX5، محصول پلتفرم P90 و نیسان سیلفی شرکت کرد و با استقبال گسترده مردمی مواجه شد.

در ویدئوی زیر می‌توانید تست رانندگی سهند S و نظر مخاطبین نسبت یه جدیدترین سدان پارس خودرو را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد افزایش قیمت محصولات سایپا چیست؟ منتظر نقطه نظرات شما هستیم.

source

توسط elmikhabari.ir