استودیو مارول به تازگی تریلری را برای فیلم سینمایی و مورد انتظار *Thunderbolts منتشر کرده است.

فیلم *Thunderbolts قرار است در سال آینده میلادی به روی پرده سینماها بیاید ولی استودیو مارول به طور ناگهانی تریلری طولانی و مهیج برای این اثر سینمایی منتشر کرده است، تریلری که هایپ و هیجان نسبت به این اثر سینمایی را در بین مخاطبان و طرفداران زیاد می‌کند.

تریلر تازه منتشر شده برای فیلم «تاندربولتز» که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید، با مدت زمان سه و نیم دقیقه‌ای، شخصیت‌ها و اتفاقات مختلف این اثر سینمایی را به تصویر می‌کشد که در آن، جولیا لوئیس دریفوس تیمی از شخصیت‌های مختلف را برای خودش گرد هم می‌آورد.

در مرکز این تریلر نیز شخصیت یلنا بلووا با بازی فلورنس پیو قرار دارد که سعی دارد تا جایگاهش در دنیا را پیدا کند. در کنار او نیز شخصیت‌های مختلف دیگری نیز حضور دارند که شامل والنتینا آلگرا فونتین با بازی جولیا لوئیس دریفوس، باکی بارنز با بازی سباستین استن، رد گاردین با بازی دیوید هاربر، یو اس ایجنت با بازی وایات راسل، گوست با بازی هانا جان کیمن و تسک‌مستر با بازی اولگا کوریلنکو است. لوئیس پولمن نیز نقش باب را بازی می‌کند.

اریک پیرسون، لی سونگ جین و جوآنا کالو نویسندگان این اثر سینمایی هستند و سکان کارگردانی آن نیز در دستان جک شریر است. فیلم «تاندربولتز» یکی از مهیج‌ترین فیلم‌های استودیو مارول برای سال آینده میلادی به شمار می‌رود که قرار است در ماه مه سال ۲۰۲۵ میلادی روی پرده سینماها اکران شود.

منبع: collider

source

توسط elmikhabari.ir