شرکت BM Cars، طرح فروش اقساطی هونگچی EQM5 مهر 1403 را اعلام کرد. در این طرح خودرو برقی وارداتی بهمن موتور با قیمت قطعی به فروش می‌رسد.

خودرو تمام برقی هونگچی EQM5 ، اولین خودرو برقی وارداتی گروه بهمن است که در درو اول فروش خودروهای برقی در سامانه ویژه این خودروها به فروش گذاشته شد. این خودرو اگرچه ظاهری جذاب دارد، ولی در بسیاری از بخش‌ها خودرویی مناسب محسوب نمی‌شود. عمده دلایل عدم فروش خوب هونگچی EQM5، سیاست‌های غلط گروه بهمن و قیمتگذاری غلط‌تر این خودروساز بود که منجربه شکست در اولین گام فروش خودروهای برقی شد.

راهنمای خرید تکراتو

در جدیدترین طرح فروش خودروهای برقی، طرح فروش اقساطی هونگچی EQM5 مهر 1403 از طرف شرکت BM Cars به عنوان شرکت واردکننده خودروهای برقی گروه بهمن اعلام شده است. در ادامه مطلب با جزئیات شرایط فروش خودرو برقی هونگچی EQM5 همراه تگراتو باشید.

جزئیات طرح فروش اقساطی هونگچی EQM5 مهر 1403

طبق بخشنانه فروش هونگچی EQM5 ، شرایط ثبت‌نام این خودرو به صورت اعتباری یا همان اقساطی با قیمت قطعی و ظرفیت محدود، به صورت آنلاین از ساعت 10:00 صبح روز چهارشنبه، 4 مهر 1403 لغایت ساعت 24:00 روز دوشنبه، 30 مهر 1403 و یا تا زمان اتمام ظرفیت جهت متقاضیان حائز شرایط به شرح جدول ذیل ارائه می‌گردد:

جزئیات طرح فروش اقساطی هونگچی EQM5 مهر 1403مشخصات فنی هونگچی EQM5

در بخش مشخصات فنی، خودرو برقی گروه بهمن به یک موتور برقی با ظرفیت باتری 54 کیلووات ساعت مجهز است که حداکثر قدرت موتور به 140 کیلووات می‌رسد. این خودرو با یکبار شارژ می‌تواند با مسافت 431 کیلومتر را طی کند.

آپشن های هونگچی EQM5

در بخش امکانات رفاهی و ایمنی هونگچی EQM5 نیازی به توضیحات بیشتر نیست. در کاتالوگ هونگچی EQM5 جزئیات مشخصات فنی و آپشن‌های این خودرو برقی درج شده است:

جزئیات طرح فروش اقساطی هونگچی EQM5 مهر 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش قسطی هونگچی EQM5 چیست؟ آیا این خودرو ارزش خرید دارد؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

source

توسط elmikhabari.ir