موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت میزان (Libra)

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 😂
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
امروز روز خود را با احساس خوب و امید به آینده آغاز کرده‌اید. روابطتان به خوبی پیش رفته است و هم در مسائل کاری و هم در روابط عاطفی روزهای خوبی در پیش رو دارید. امروز همان طور که انتظار دارید تماس‌های تلفنی و دیدارهای زیادی خواهید داشت که اغلب مکالمات شما به خوبی ‍و با احساس خوب پیش خواهد رفت. شاید هم با یک دیدار غیر منتظره سوپرایز شوید.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 😨
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
امروز بیرون رفتن از خانه و داشتن ارتباطات اجتماعی برایتان خوب است. ممکن است ابتدا تاثیر  ارتباط با جهان بیرون را حس نکنید اما دیدن زیبایی‌های طبیعت و در کنار آن توجه و احترام مردم به شما احساس غرورانگیزی می‌دهد و موجب می‌شود نگرشتان به دنیا تغییر کند. این به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک شیوه کاملا جدید از زندگی کردن را درک کنید.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😐
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
امروز با ورود مهمان‌های ناخوانده یک انرژی ناخواسته به خانه شما وارد می‌شود! این مهمان‌ها به توجه و رسیدگی زیادی نیاز دارند، چراکه ممکن است نظافت خانه شما را بر هم بزنند و باعث آشفتگی شوند. با اینکه این افراد شلوغی زیادی ایجاد می‌کنند، اما معاشرت با آن‌ها کمی جالب است. از طرف دیگر، فهمیدن منظور حرف‌های دیگران برای شما دشوار است. شما نمی‌دانید که باید این حرف‌ها را جدی بگیرید یا بی‌توجه از کنار آن‌ها بگذرید؛ بنابراین برای مواجهه با حرف‌ها و رفتار‌های عجیب آماده باشید!

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 😎
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
اینکه دوست دارید در هر زمینه‌ای بهترین باشید یکی از ویژگی‌های شماست. این مسئله امروز به اوج خود رسیده و تحمل هیچ شکستی را نخواهید داشت. در برخورد با مشکلات احساساتی رفتار نکنید و از عقل و منطقتان یاری طلبید. مدتی است که از دوستانتان بی‌خبر هستید و احساس تنهایی می‌کنید. سعی کنید دلیل این بی‌خبری و دوری را دریابید. تنهایی بیش از حد می‌تواند شما را به سمت افسردگی شدید بکشاند.

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 🙃
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
شاید این اواخر چیزی که می‌خواهید یا نیاز دارید برایتان خیلی دور از دسترس بوده باشد و هیچ کمکی هم از عالم غیب برایتان نرسیده باشد، اما امروز همه چیز در دسترس شما قرار خواهد گرفت و به ویژه موانعی که به خاطر مسائل مادی سر راهتان قرار گرفته بودند از میان خواهند رفت. احساس می‌کنید که همه چیز عوض شده است، ولی به طور غریبی همه چیز سر جای خودش است. در واقع این نگرش شما است که تغییر یافته و به شرایط موجود از زاویه دیگری دارید نگاه می‌کنید و این موضوع می‌تواند روی رابطه عاطفی شما تاثیرات مثبتی داشته باشد. امروز انتخاب های خود را درست انجام  دهید تا فردا درباره آنها با حسرت و پشیمانی مواجه نشوید.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 😪
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
علاقه شما به مستقل بودن امروز به نهایت خود خواهد رسید و دوست دارید کارهایتان را به تنهایی پیش ببرید. امروز قادر به انجام کارهای شگفت انگیزی خواهید بود بنابراین با احتیاط به جلو پیش روید. در عین حال به ندای قلب خود گوش دهید. خوردن یک شام سبک در کنار فرد مورد علاقه تان در خانه، همان چیزی است که برای آرامش خود به آن احتیاج دارید. اگر آشپز ماهری هستید، دست پخت خود را به نمایش بگذارید. اگر هم وقت یا حوصله آن را ندارید، از بیرون سفارش دهید. زل زدن به چشم های معشوق تان بسیار جذاب تر از غذای داخل بشقاب خواهد بود. 

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 😀
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
در محل کارتان باید تلاش بیشتری از خودتان نشان داده و کاری نکنید که همکارانتان احساس کنند دارید از زیر کار در می‌روید و یا بخواهند بهانه ای برای زیر سوال بردن شما پیدا کنند. بیان کردن احساساتتان به صورت صریح و بدون پرده می‌تواند فشار و تنش موجود در روابطتان را تا حدود زیادی کاهش دهد. شما امروز بسیار همراه با احتیاط رفتار می‌کنید و همین باعث شده است که دیگران احساس کنند دارید مسئله مهمی را از آنها پنهان می‌کنید. شما نباید در حرف‌هایی که می‌خواهید بزنید تغییری ایجاد کنید، تنها چیزی که باید تغییر کند و با احتیاط همراه باشد روش بیان این حرف‌هاست.

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 😤
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
امروز در رابطه با اهدافتان می‌توانید به خوبی تصمیم گیری کنید، اما پای عملی کردن این تصمیمات که به میان می‌آید دچار تردید و دودلی خواهید شد. لزومی ندارد که حتما کارها را به همان روشی که قبلا برای آنها در نظر گرفته‌اید انجام دهید، گاهی لازم است در لحظه تصمیم گرفته و رویکرد قبلیتان را تغییر دهید. امروز راه های جدیدی برای برقراری ارتباط با دیگران برای شما باز خواهند شد. ممکن است با برخی همسایه هایتان که با شما علایق مشترکی دارند آشنا شوید و یا به صورت آنلاین با افرادی که افکاری شبیه به خودتان دارند ارتباط برقرار کنید. این آشنایی های تازه فرصت‌های جدیدی در زمینه فعالیت های اجتماعی و فکری برایتان فراهم خواهد کرد

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 😉
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
امروز اوضاع در محل کار چندان خوب نیست و احساس می‌کنید کنترل امور از دستتان خارج شده و نمی‌دانید چه باید بکنید، ولی یادتان باشد زیر سوال بردن خودتان شما را به جایی نخواهد رساند. کافی است اراده کنید تا اوضاع را روبراه کرده و یک استراتژی کاربردی برای از میان برداشتن تنش های موجود پیدا کنید. چنین عملکردی باعث خواهد شد موقعیت شما در محل کارتان بهتر شود و اعتماد بیشتری نسبت به شما پیدا کنند. امروز دلتان هوس مهمانی و خوش گذرانی کرده است. با دوستان و نزدیکانتان ارتباط برقرار کنید و به دیدار آنها بروید. امشب تا دیر وقت بیدار بمانید و در کنار خانواده و دوستان بگو و بخند کنید و از زمانی که می گذرانید نهایت لذت را ببرید.

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 🙂
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز…
با وجود این که امروز در ارتباط با دیگران خیلی سرحال و سرزنده به نظر می رسید در واقع پشت این ظاهر بشاش شما ناراحتی و اندوه زیادی نهفته است. زخم های عاطفی که از گذشته برجای مانده اند هنوز روی شما و احساسی که نسبت به خودتان دارید تأثیر می گذارند و گاهی حال و هوایتان را بهم می ریزند. بر خلاف آنچه خودتان فکر می‌کنید نشان دادن احساساتی که دارید نشان دهنده ضعف شما نیست و روی نگرشی که دیگران نسبت به شما دارند اثر منفی نخواهد گذاشت. در میان گذاشتن این احساس با افرادی که مورد اعتماد شما هستند نه تنها حال خودتان را بهتر می‌کند، بلکه می‌تواند برای آنها هم الهام بخش باشد.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 😊
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
این روزها غرق در رویاهایتان هستید. فکر کردن به ایده‌آل‌های زندگی بسیار خوب است ولی نه اینکه تمام وقت و انرژیتان را صرف آن کنید. بهتر است کمی از این حال و هوا بیرون بیایید و با استفاده از عقل و منطق به کارها بپردازید. وقتی با کسی هستید که مورد اعتمادتان است لزومی ندارد که گارد دفاعی به خودتان بگیرید، سپرتان را به زمین بیندازید تا از ساعاتی لذت بخش و تجربه هایی خوشایند لذت ببرید. اگر کارهایی در خانه هستند که چند وقتی است پشت گوش انداخته اید امروز فرصت خوبی است تا آنها را انجام دهید و خیال خودتان و بقیه را راحت کنید.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 😮
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
امروز ماه و ستارگان شما را در رسیدن به نتیجه دلخواه یاری می‌کنند و این برای شما ملموس خواهد بود. شاید نسبت به برخی خواسته هایتان بی میل و دلسرد شده باشید، ولی همین وضعیت تا زمان رسیدن به خواسته هایتان و احساس رضایت، صبوری لازم را به شما خواهد بخشید. گاهی بسیار در رویا فرو می‌روید و از واقعیت بسیار دور می‌شوید ولی امروز بخت با شما یار بوده و اگر زود تسلیم نشوید به آنچه که باب میلتان است خواهید رسید. در این که شما فرد خیلی مغروری هستید هیچ جای شکی نیست، ولی گاهی باید بخاطر عشق‌تان غرور را کنار گذاشته و برای به دست آوردن دل کسی که دوست دارید پا پیش بگذارید.

source

توسط elmikhabari.ir