جزئیات جدیدی درباره دوربین ویوو ایکس 200 اولترا منتشر شده است. ظاهرا این گوشی از یک دوربین پریسکوپ 200 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

چند روز پیش بود که شرکت ویوو تاریخ عرضه گوشی‌های سری X200 خود را برای 14 اکتبر تایید کرد. انتظار می‌رود که این مجموعه در ابتدا با دو عضو ویوو ایکس 200 و ویوو ایکس 200 پرو به بازار عرضه شود. پس از آن، در اوایل سال 2025 میلادی، مدل برتر این مجموعه با نام ویوو ایکس 200 اولترا به دو برادر خود می‌پیوندد. با اینکه هنوز زمان زیادی تا عرضه مدل اولترا باقی مانده اما درز اطلاعات درباره مشخصات آن آغاز شده است.

راهنمای خرید تکراتو

دوربین ویوو ایکس 200 اولترا

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina و همچنین طبق گفته‌های افشاگری به نام Digital Chat Station، گوشی پرچمدار ویوو به تراشه‌ای با اسم رمز SM8750 یعنی اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام مجهز خواهد شد. این افشاگر در ادامه بیان کرده که این گوشی از یک لنز پریسکوپ 200 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

دوربین ویوو ایکس 200 اولترا

سه لنز دیگر نیز در جزیره دوربین پشتی وجود خواهد داشت که هر کدام دارای وضوح 50 مگاپیکسل خواهند بود. بنابراین اگر این نشت واقعا درباره Vivo X200 Ultra باشد، به این معنی است که ویوو تنظیمات دوربین این نسل را در مقایسه با نسل پیشین یعنی ویوو ایکس 100 اولترا (چهار لنز در برابر سه لنز) ارتقا داده است.

در میان سه دوربین 50 مگاپیکسلی، یکی از آنها دوربین اصلی است که طبق گزارش‌ها دیافراگم بزرگ ثابت دارد. علاوه بر این، با اینکه Digital Chat Station هیچ اشاره‌ای به  دو لنز دیگر نداشته اما بدون شک این دو، دوربین فوق عریض و دوربین تله فوتو خواهند بود.

دوربین ویوو ایکس 200 اولترا

از سوی دیگر، امروز در یک نشت دیگر، اطلاعاتی درباره اندازه باتری گوشی‌های سری X200 ویوو فاش شده است. گفته می‌شود که بزرگ‌ترین باتری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت به ویوو X200 Pro تعلق خواهد داشت. همچنین شایعاتی درباره یک مدل کوچک با نام ویوو ایکس 200 مینی شنیده می‌شود که ممکن است باتری‌ای با ظرفیت 5700 میلی آمپر ساعت داشته باشد. این در حالی است که نسخه پایه یعنی ویوو ایکس 200 از یک باتری 5800 میلی آمپر ساعتی برخودار خواهد بود.

بنابراین، همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد، ویوو X200 Ultra برخلاف سایر برادران خود که از تراشه دایمنسیتی 9400 مدیاتک استفاده می‌کنند، به تراشه قدرتمند اسنپدارگون 8 نسل 4 کوالکام مجهز خواهد شد. متاسفانه درباره سایر مشخصات هنوز اطلاعات چندانی در دست نیست اما گفته می‌شود که صفحه نمایش آن احتمالا یک پنل اولد 120 هرتزی با وضوح 2K خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره دوربین ویوو ایکس 200 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

source

توسط elmikhabari.ir