وان پلاس 13 در پلتفرم صدور گواهی 3C چین ظاهر شده و این مسئله از نزدیک بودن زمان عرضه خبر می‌دهد. به زودی شاهد رونمایی از گوشی پرچمدار جدید وان پلاس خواهیم بود.

اگر به یاد داشته باشید، در اوایل ماه جاری، لوئیس لی، رئیس شعبه چینی برند وان پلاس، از زمان عرضه وان پلاس 13 خبر داد. اکنون، به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، گوشی پرچمدار OnePlus 13 با شماره مدل PJZ110 تأییدیه رسمی نهاد نظارتی چینی 3C را دریافت کرده و این مسئله نشان‌دهنده قریب‌الوقوع بودن زمان عرضه است.

راهنمای خرید تکراتو

تاریخ عرضه وان پلاس 13

همان‌طور که اشاره شد، لوئیس لی در تعاملی با یکی از طرفداران وان پلاس تایید کرده که پرچمدار جدید وان پلاس در ماه اکتبر سال جاری به بازار عرضه خواهد شد. البته این مقام رسمی به نام دستگاه اشاره نکرده اما تمام شواهد حاکی از آن است که منظور او وان پلاس 13 بوده و این گوشی به احتمال زیاد در اواخر ماه مذکور معرفی خواهد شد. در برخی از گزارش‌ها نیز ادعا شده که این شرکت وان پلاس 13 را در جشنواره خرید روز مجردان چین (11 نوامبر) برای خرید در دسترس قرار خواهد داد.

وان پلاس 13

گواهی 3C وان پلاس 13

گزارش‌های متعدد نشان می‌دهند که نسخه چینی وان پلاس 13 دارای شماره مدل PJZ110 خواهد بود. این دستگاه قبلا در پایگاه داده و اطلاعات Geekbench و همچنین مرجع صدور گواهی MIIT چین مشاهده شده است. اکنون، این گوشی تأییدیه نهاد نظارتی 3C در چین را هم دریافت کرده است. لیست 3C نشان می‌دهد که این دستگاه با شارژر سریع 100 واتی وارد بازار خواهد شد.

وان پلاس 13
گواهی 3C وان پلاس 13

علاوه بر این، افشاگران معتقدند که این گوشی دارای یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ بی‌سیم 50 واتی خواهد بود. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند با تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام، حداکثر 24 گیگابایت رم از نوع LPDDR5x، یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع UFS 4.0 و رابط کاربری ColorOS 15 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 15 معرفی شود. ممکن است که این دستگاه از یک صفحه نمایش خمیده 6.8 اینچی OLED 8T LTPO BOE X2 با وضوح 2K، نرخ نوسازی 120 هرتز و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک درون صفحه‌ای برخودار باشد.

گفته می‌شود که OP13 به یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و یک دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی (دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لنز سونی LYT-808 و لرزش‌گیر OIS، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی با لنز سونی LYT-600، دوربین پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با لنز سونی LYT-600 و زوم 3 برابر) مجهز خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این گوشی می‌توان به بدنه مقاوم در برابر آب با استاندارد IP69، نوار لغزنده هشدار، قاب فلزی و موتور لمسی 0916 توربو اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تاریخ عرضه و مشخصات وان پلاس 13 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

source

توسط elmikhabari.ir