بایوم جنگل کم‌رنگ همچنین یک هیولای جدید به‌نام The Creaking را در خود مخفی کرده است. این هیولا شب‌ها در این بایوم ظاهر می‌شود و قابلیت ویژه آن این است که اگر به او نگاه کنید مانند یک مجسمه ثابت و بی‌آزار است اما به‌محض اینکه به او پشت کنید، به سرعت به شما نزدیک می‌شود و بهتان ضربه می‌زند. این هیولا آسیب نمی‌بیند اما قابل نابودی است. برای نابودی او باید بلوک قلب کریکینگ را پیدا کنید که جایی در بدنه یک درخت مخفی شده است. اگر این بلوک را پیدا کنید و آن را از جای خود بکنید، هیولای کریکینگ غیرفعال می‌شود. همچنین می‌توانید با استفاده از تبری که روی آن مندینگ Silk Touch قرار گرفته است آن را سالم از جای خود بردارید و در جای دیگری قرار دهید. شاید مایل باشید یکی از دوستان خود را با یک کریکینگ سورپرایز کنید.

از دیگر تغییرات این بازی که در ماه‌های آینده در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد، آیتم جدیدی به‌نام باندل است. باندل درواقع یک کیسه چرمی است که بازیکنان می‌توانند دیگر آیتم‌های خود را در آن قرار دهند و فضای اینونتوری خود را بیشتر کنند. باندل‌ها قابلیت تغییر رنگ دارند و می‌توان آن‌ها را با وسایل درونشان به بازیکنان دیگر هدیه داد. دیگر ویژگی باندل این است که اگر در حالت هاردکور ماینکرفت بازی کنید و به هر دلیلی در جریان بازی بمیرید، باندل‌ها و وسایل درونشان در همان نقطه باقی می‌مانند و غیب نمی‌شوند تا بتوانید برگردید و وسایل خود را برگردانید.

تیم سازنده ماینکرفت در استودیو موجنگ اعلام کردند که این تغییرات جدید به‌زودی در نسخه بتای بازی قرار می‌گیرند و با فاصله کمی، در دسترس تمام بازیکنان هستند.

source

توسط elmikhabari.ir