تلگرام پرمیوم خدمات خود را به صورت مستقیم و غیر مستقیم به فروش میرساند. خدمات مستقیم شامل خرید اکانت تلگرام پرمیوم به صورت مستقیم از سایت‌های مجاز می‌‌باشد. اما خرید مستقیم به خرید اشتراکی تلگرام پرمیوم گفته می‌شود که امنیت بسیار پایینی دارد، به همین دلیل صرفا تلگرام پریمیوم بدون لاگین را بررسی خواهیم کرد.

  • اشتراک تلگرام پرمیوم 3 ماهه 12 دلار
  • اشتراک تلگرام پرمیوم 6 ماهه 16 دلار
  • اشتراک تلگرام پرمیوم 12 ماهه 29 دلار

 تمامی قیمت‌های ذکر شده در این بخش بدون احتساب شماره مجازی و همچنین دور زدن تحریم‌ها می‌‌باشد. هیچ یک از پیش‌ شماره های ایرانی حتی با وجود دسترسی به حساب دلاری امکان پرمیوم کردن حساب کاربری خود را نخواهند داشت. برای این منظور نیاز به سایت‌هایی داریم که اکانت کاربری پریمیوم بدون لاگین به ما تحویل دهند.

چگونه تلگرام پریمیوم را فعال کنیم؟

برای فعال سازی تلگرام پرمیوم لازم است که خرید شماره مجازی معتبر انجام دهید. سپس با استفاده از تلگرام استارز و یا TON اکانت خود را از حالت طبیعی به حالت پرمیوم تغییر دهید در نهایت با تغییر شماره نیز می‌توانید شماره ایرانی خود را به جای شماره پرمیوم قرار دهید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. به این نکته توجه کنید که خرید مستقیم تلگرام پرمیوم بسیار ساده تر است و با یوزر نیم تلگرام خود می‌توانید اکانت خود را از حالت استاندارد به حالت پرمیوم تغییر دهید. چرا که در این حالت نیاز به تغییر شماره و یا ورود به حساب کاربری فرد وجود ندارد.

گیفت کارت تلگرام پرمیوم

برخی مواقع افراد حساسیت بسیار زیادی نسبت به ” قیمت تلگرام پرمیوم به دلار” ندارند و به سادگی با خرید گیفت کارت از نوع مستر کارت حساب خود را تغییر میدهند. تنوع گیفت کارت ویژه فعال سازی تلگرام پرمیوم بسیار زیاد است و معمولا برای فعال کردن تلگرام پرمیوم 6 ماه و یا 12 ماهه می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. دقت کنید که آپدیت نمودن تلگرام پرمیوم با گیفت کارت اندکی زمانبر است. اگر به دنبال فعالسازی سریع تلگرام پریمیوم هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از خرید مستقیم استفاده کنید و صرفا با ثبت یوزر نیم حساب تلگرام خود را تبدیل کنید.

خرید تلگرام پرمیوم یک ماه

اغلب کسانی که سوال “قیمت تلگرام پرمیوم به دلار چقدر است؟” میپرسند به دنبال فعال سازی اشتراک تلگرام پرمیوم به صورت یک ماهه هستند. به صورت کلی تلگرام خدمات یک ماهه ندارد و به همین دلیل است که قیمتی که هر سایت ثبت می‌کند به صورت انحصاری است. معمولا قیمت تلگرام پریمیوم 1 ماهه بر حسب دلار عددی بین 6 تا 8 دلار است.  دقت کنید  که نحوه فعال سازی تلگرام پریمیوم روی این موضوع تاثیر ویژه ای دارد. برخی از سایت‌هایی که درخواست دسترسی به حساب شما را دارند و مبلغی بین 3 تا 4 دلار دریافت می‌کنند که این روش امنیت به شدت پایینی دارد و اصلا توصیه نمی‌شود.

اگر قصد تست کردن اکانت تلگرام پرمیوم دارید و میخواهید از خدمات آن بهره‌مند شوید به جای خرید یک ماه اشتراک طلایی می‌توانید خرید شماره مجازی را امتحان کنید و  از قابلیت استوری گذاشتن تلگرام و همچنین برخی خدمات جانبی پرمیوم تلگرام به مدت محدود بهره‌مند شوید. در این صورت یک حساب تلگرام پشتیبان خواهید داشت که در صورت ایراد و اشکال رو حساب اصلی می‌توانید از آن استفاده کنید.

تلگرام پرمیوم رایگان

یکی از سوالات پرتکرار که قبل از پرسش ” قیمت تلگرام پرمیوم به دلار چقدر است؟” مطرح می‌شود، نحوه فعالسازی تلگرام پرمیوم رایگان است. شما با کمک یکی از روش‌های زیر می‌توانید تلگرام پرمیوم رایگان به دست آورید.

استفاده از ربات بازی تلگرام

برخی از بازی‌های تلگرامی به شما اکانت یک ماهه و سه ماهه پرمیوم تلگرام هدیه میدهند. البته که این بازی ها نیاز به رفرال گیری «دعوت از دیگران» و همچنین کسب رتبه برتر دارد. در صورتی که بتوانید در این بازی ها خوب عمل کنید Tron خواهید گرفت و با آن نیز می‌توانید به صورت رایگان حساب کاربری خود را از حالت استاندارد به حالت پرمیوم تبدیل نمایید.

شرکت در ایردراپ تلگرامی

برخی از پروژه‌های ارز دیجیتال برای اینکه بهتر دیده شوند و در مرحله Initial Public Offerings ورودی خوبی دریافت کنند تبلیغات انبوه تلگرامی انجام میدهند. برای جذب ورودی و دریافت اشتراک رایگان تلگرام پرمیوم کاربر باید آن ها را در شبکه‌های اجتماعی شخصی خود تبلیغ کند و در شبکه سازی آن ها نقش موثر داشته باشد. دقت کنید که این موضوع ارتباطی به ربات‌های بازی تلگرامی ندارد و در اغلب موارد ماموریت روزانه افراد از طریق کانال رسمی اطلاع رسانی می‌شود و یک اکانت پرمیوم وظیفه ثبت آدرس کیف پول و یا ثبت اکانت تلگرام شما را خواهد داشت.

استفاده از نسخه مود شده

اگر مبلغ دلاری اشتراک تلگرام پرمیوم برای شما زیاد است و توانایی پرداخت آن را ندارید، می‌توانید از نسخه مود شده تلگرام نیز استفاده کنید. در این حالت تمام قابلیت‌های تلگرام پرمیوم را به دست خواهید آورد، اما نکته منفی آن نداشتن حریم خصوصی است. به نوعی می‌تواند گفت که صاحب اپلیکیشن به اطلاعات حساب شما دسترسی دارد و در صورت نیاز می‌تواند از آن ها استفاده کند. استفاده از چنین روشی اصلا توصیه نمی‌شود و حفظ امنیت اطلاعات از هر چیزی واجب تر است.

خرید تلگرام پرمیوم با ton

با توجه به این که همه دسترسی به حساب دلاری و یا گیفت کارت تلگرام پرمیوم ندارند، برخی  ترجیح میدهند که تلگرام پرمیوم را با TON فعال کنند. برای این هدف کافیست که مراحل زیر را دنبال کنید.

  • در سایت Fragment ثبت نام کنید.
  • کیف پول تون کیپر خود را به آن وصل نمایید.
  • اکانت تلگرام پرمیوم خود را در سایت ثبت و تایید کنید.
  • بر مبنای قیمت دلاری اشتراک تلگرام پرمیوم، ارز دیجیتال Ton به حساب فرگمنت منتقل کنید.

پس از گذشت چند ثانیه حساب کاربری شما از حالت استاندارد به حالت پرمیوم تبدیل خواهد شد. برخی مواقع تلگرام به سایت فرگمنت تخفیف ارائه می‌کند و شما می‌تواند در خرید خود تخفیف نیز دریافت کنید. اگر فعال فضای مجازی هستید با سر زدن به سایت فرگمنت می‌توانید درآمد دلاری خوبی تجربه کنید، در این صورت دیگر نیاز به پاسخ سوال ” قیمت تلگرام پرمیوم به دلار چقدر است؟ نخواهید داشت.

سخن پایانی

در این بخش به صورت کامل و جامع در مورد قیمت دلار تلگرام پرمیوم و همچنین نحوه خرید مستقیم تلگرام پرمیوم صحبت کردیم. در صورتی که به قابلیت استوری گذاشتن تلگرام نیاز دارید می‌توانید از قابلیت خرید شماره مجازی آمریکا نیز استفاده کنید. چرا که برای شماره مجازی معتبر آمریکا قابلیت استوری گذاشتن فعال است. البته که استفاده از شماره مجازی رایگان و اسپم شده چنین قابلیتی نخواهد داشت. به هیچ وجه خرید غیرمستقیم تلگرام پرمیوم و یا خرید همراه با لاگین به حساب کاربری را فعال نکنید. چرا که امنیت حساب کاربری شما به خطر می‌افتد و همچنین احتمال فیشینگ اطلاعات شخصی شما بسیار بالا خواهد بود.

در صورتی که سایتی معتبر برای خرید تلگرام پریمیوم میشناسید در بخش نظرات به ما و دیگر دوستان خود معرفی کنید. با توجه به نوسانات بازار ارز کاملا طبیعی است که قیمت تلگرام پرمیوم اندکی نوسان داشته باشد، در نتیجه خرید مستقیم تلگرام پرمیوم همین امروز بهتر از فرداست. در صورتی که مزایای اشتراک تلگرام پرمیوم را بدانید تمام تلاش خود را به کار خواهید گرفت که در کوتاهترین زمان ممکن آن را تهیه کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

source

توسط elmikhabari.ir