هفته گذشته بود که سامسونگ بالاخره جدیدترین گوشی سری فن ادیشن را معرفی کرد. حالا ویدیوی کالبدشکافی گلکسی S24 FE منتشر شده و جزئیات سخت‌افزارهای داخلی را به نمایش گذاشته است.

نمایشگر گلکسی S24 FE هوشمند نسبت به گلکسی S23 FE بزرگتر شده. همچنین از تراشه جدید اگزینوس 2400e بهره می‌برد. مخزن بخار نیز 1.1 برابر بزرگتر شده و ظرفیت باتری نیز از 4500 در S23 FE به 4700 افزایش یافته است.

راهنمای خرید تکراتو

به‌لطف این ویدیوی کلبدشکافی، نگاه دقیق‌تری به سخت‌افزارهای داخلی خواهیم داشت.

نمایش سخت‌افزارهای داخلی در ویدیوی کالبدشکافی گلکسی S24 FE

وقتی پنل پشتی شیشه‌ای برداشته می‌شود، می‌بینیم که چیدمان سخت‌افزارها شبیه به گلکسی اس 23 اف ای است. پخش‌کننده دما که روی مادربورد قرار گرفته، یکی از مهم‌ترین تغییرات این گوشی نسبت به نسل قبلی را پنهان می‌کند. این تغییر بزرگ، تراشه‌ی اگزینوس 2400e است که نسخه‌ای از تراشه اگزینوس 2400 به حساب می‌آید.

یک لایه گرافیتی و مقداری خمیر حرارتی به کمتر‌شدن گرما کمک می‌کنند. با برداشته‌شدن اجزاء دیگر، باتری ظاهر می‌شود که ظرفیت آن 4700 میلی‌آمپر ساعت است. بعد از اینکه باتری به‌کمک نوارهای کششی برداشته می‌شود، بالاخره مخزن بخار نمایان می‌شود که 1.1 برابر بزرگتر از نسل قبلی است.

طبق گفته‌ی gsmarena، گلکسی اس 24 اف ای امتیاز تعمیرپذیری 8.5 از 10 را دریافت کرده؛ دقیقا مثل گلکسی S23 FE. نگرانی‌هایی که پیرامون طراحی کلی، سهولت تعویض صفحه نمایش و سهولت تامین قطعات وجود داشت، از جمله دلایلی هستند که باعث شده گلکسی S24 FE چنین امتیازی دریافت کند.

سامسونگ تا 7 سال از این گوشی پشتیبانی می‌کند که شامل تامین قطعات هم می‌شود. پیش‌فروش گلکسی S24 FE آغاز شده و فروش رسمی آن از 3 اکتبر (12 مهر) آغاز می‌شود. آیا تمایلی به خرید این گوشی دارید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

source

توسط elmikhabari.ir