به گزارش اینسایدر گیمینگ، تریلر جدیدی از بازی  Life is Strange: Double Exposure در نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۲۴ منتشر شد. این تریلر دو دقیقه‌ای، نگاهی به داستان بازی می‌اندازد که در آن بازیکن‌ها پس از نزدیک به یک دهه، بار دیگر به سراغ شخصیت مکس کالفیلد با صداپیشگی هانا تل می‌روند.

Life is Strange: Double Exposure مکس کالفیلد را تقریبا ده سال پس از انتشار اولین بازی به مجموعه بازمی‌گرداند. از زمان وقایع آرکیدیا بی، اتفاقات زیادی رخ داده و حالا مکس پس از سال‌ها زندگی در جاده، در دانشگاه مستقر شده است. او با افراد جدیدی آشنا شده و مهم‌تر از همه، قدرت‌های تازه‌ای به دست آورده است.

در Life is Strange: Double Exposure، مکس می‌تواند از دنیای ما فراتر رفته و بین دو جهان حرکت کند. او از توانایی‌های قدرتمند جدیدش برای بررسی قتل یکی از دوستان نزدیکش استفاده خواهد کرد.

این بازی توسط استودیو Deck Nine در حال توسعه است؛ همان تیم خلاقی که در سال ۲۰۲۱ بازی Life is Strange: True Colors را ساخت. اگرچه Deck Nine سازنده اصلی مجموعه Life is Strange نیست، اما با توجه به عملکرد درخشانشان در True Colors و تریلرهای منتشر شده از Life is Strange: Double Exposure، انتظارات طرفداران از این بازی جدید بالاست.

هواداران مشتاقانه منتظرند تا بار دیگر در نقش مکس کالفیلد، شخصیت نمادینی که سال‌ها پیش این مجموعه را آغاز کرد، به این دنیا بازگردند. پایان نسبتا باز در بازی اول که قلب بازیکنان را شکست، تنها با برخی محتواهای پس از بازی مانند یک رمان گرافیکی تا حدودی جمع‌بندی شد.

source

توسط elmikhabari.ir