ریحانه حسینی دوبلور، مجری و به تازگی بازیگر ایرانی است که کارنامه فعالیت پر و پیمانی در دنیای کودک و نوجوان دارد و پنج سالی است که پا به عرصه بازیگری در فیلم‌های بزرگسالان گذاشته است. با بیوگرافی این بازیگر خوش چهره و نیک نام همراه شما هستیم.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی ستایش رجایی نیا [کارنامه کاری، حواشی، تصاویر شخصی اینستاگرام و …]

بیوگرافی ریحانه حسینی

ریحانه حسینی بازیگر، صدا پیشه و مجری ایرانی متولد ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۶۳ است و تحصیلات خانم حسینی کاردانی آموزش زبان انگلیسی بوده است. خانم ریحانه حسینی متاهل بوده و دو فرزند به نام‌های آوا و آرش دارد. 

ریحانه حسینی و فرزندانش
ریحانه حسینی و دخترش آوا به همراه پسرش آرش

زندگی کاری ریحانه حسینی

ریحانه حسینی آموزش فن بیان و دوبله را زیر نظر استاد محمدرضا علیمردانی گذراند و دوبلوری آثار جذابی نظیر فیلم‌های  “۵ همخون”، “کابوس خیابان اِلِم” و سریال‌های “سرنوشت حماسه وینکس” و انیمیشن‌های “بادی تاندرستراک”، “one piece”، “قوانین مایلو مورفی” را به عهده داشته است. 

سریال کودک و نوجوان بالش‌ها (۱۳۹۷) به کارگردانی احمد علیپور و تهیه‌کنندگی مسلم آقاجان‌زاده اولین کار این خانم بازیگر زیبا و خوش چهره بوده است که در کنار بازیگران مطرحی نظیر ملیکا شریفی‌نیا، رامبد شکرآبی، ارژنگ امیرفضلی و امیر نوری بر تجارب او افزود.

دومین تجربه بازیگری ریحانه حسینی نیز مجموعه سریال ناخونک در سال ۱۳۹۸ بود که این مجموعه تلاش کرد با نگاهی طنز و با استفاده از آیتم‌های نمایشی چند دقیقه‌ای و شوخی با برنامه‌‌های پرمخاطب تلویزیون مانند “عصرجدید”، فرهنگ سازی و نقد عادتهای ناپسند شهروندی و اجتماعی لحظاتی شاد را برای بیننده بسازد. محمدرضا امانی، سجاد آذری نیا در نقش یزدان فتوحی، عزت‌الله مهرآوران، حسین رفیعی، مختار سائقی، مهران ضیغمی و مریم امیرجلالی جز بازیگران مطرح این مجموعه سریالی بودند و کارگردان آن نیز یزدان فتوحی بوده است.

ریحانه حسینی
استایل کلاسیک ریحانه حسینی

ریحانه حسینی در سریال راز بقا (سال ۱۴۰۰) به کارگردانی سعید آقاخانی در نقش “همسر سابق حاتم” نقش آفرینی کرد و به چشم مخاطب شناخته شد.

نقش آفرینی بعدی ریحانه حسینی سریال طوبی (۱۴۰۳) به کارگردانی سعید سلطانی، نویسندگی سید حسین امیرجهانی و تهیه‌کنندگی سید حامد حسینی بود که اقتباسی آزاد از کتاب اربعین طوبی نوشته محسن امامیان پژوهشگر و مترجم است و خانم حسینی در کنار بازیگران مطرحی مانند امین زندگانی، هومن برق‌نورد، رامین راستاد و فریبا متخصص ایفای نقش کرد.

سریال لالایی (۱۴۰۳) نیز کار بعدی ریحانه حسینی بود که به کارگردانی احمد درویش‌علی‌پور و بازیگری امیرمحمد متقیان، داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) و گوهر خیراندیش در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود. داستان این سریال چنین است که: پاداش حکمت به همراه دستیارش طوفان،بهدقصد تعمیرات وارد موسسه گلشنِ جاوید می شوند. همزمان خانم گلشن مالک خیریه برای تخلیه موسسه در آنجا حضور پیدا میکند.برو بچه های خیریه با خواهش و اصرار سعی در منصرف کردن گلشن از تصمیمش دارند.این اتفاق پاداش و طوفان را درگیر ماجراهایی غیرقابل پیش بینی می کند. 

بیشتر بخوانید: لیست کامل زوج های بازیگر ایرانی به همراه عکس و بیوگرافی

تصاویر شخصی ریحانه حسینی

ریحانه حسینی
ریحانه حسینی با استایل هنری
ریحانه حسینی
ریحانه حسینی در تاکسی اینترنتی
ریحانه حسینی
استایل شیک و مدرن ریحانه حسینی
ریحانه حسینی
ریحانه حسینی
ریحانه حسینی
خانم ریحانه حسینی

شما از زندگی خانم ریحانه حسینی چه اطلاعاتی دارید که با ما و خوانندگان محترم در میان بگذارید؟

بیشتر بخوانید: لیست اسامی بازیگران زن قدیمی قبل از انقلاب (عکس و سرگذشت آن ها پس از انقلاب)

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما و کاربران محترم سایت ستاره به اشتراک بگذارید.

source

توسط elmikhabari.ir