به نوشته گیمینگ‌بولت، بااینکه هنوز تاریخ عرضه بازی مخفی‌کاری Metal Gear Solid Delta: Snake Eater نامشخص است، اطلاعات گسترده‌ای از آن شامل ویدیوها و تصاویر جدید از گیم‌پلی در مراسم توکیو گیم شو امسال با مخاطبان به اشتراک گذاشته شد. علاوه‌براین کونامی دموی این بازی را برای بازدیدکنندگان در دسترس قرار داد که به‌لطف آن هم‌اکنون می‌توانیم بخش‌هایی از گیم‌پلی را بامحوریت سیستم‌های مبارزه و استتار، مشاهده کنیم.

این ویدیو که بیش از پنج دقیقه از گیم‌پلی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater را نشان می‌دهد، توسط کاربر supanda_YouTube در ایکس پخش شد. باتوجه‌به اینکه این ویدیو مستقیما از روی صفحه نمایش ضبط شده است، انتظار نشان دادن کیفیت گرافیکی بازی را نداریم، اما به‌خوبی مکانیسم‌های گیم‌پلی ازجمله مبارزه با تفنگ و نارنجک، مخفی‌کاری، استتار، سیستم جراحت پویا، رابط کاربری بهبودیافته و موارد دیگر را نشان می‌دهد.

بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater برای عرضه روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در حال توسعه است. با تایید کونامی، بازی در زمان عرضه شامل نسخه ارتقایافته برای پلی استیشن 5 پرو خواهد بود.

source

توسط elmikhabari.ir