ریمیک بازی Until Dawn از استودیوی Ballistic Moon در تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر) برای کامپیوتر و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. در این فاصله، تریلر زمان عرضه بازی منتشر شد تا مخاطبان خود را آماده عرضه بازی کند. در این ویدیو مبارزات و صحنه‌های اکشن بازی به نمایش گذاشته می‌شود، اما در این بین، گرافیک ارتقاء یافته بازی به خوبی به چشم می‌آید. در ادامه می‌توانید به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

تماشای ویدیو از یوتیوب

براساس توضیحات وبسایت Gamingbolt، نسخه ریمیک بازی Until Dawn، با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 از پایه بازطراحی شده و به جز جلوه‌های گرافیکی، سایر جوانب بازی را برپایه نسخه‌ی اورجینال بازی Supermassive Games از سال ۲۰۱۵ ساخته است. جلوه‌های گرافیکی بازی از نظر تکسچرها، انیمیشن چهره‌ها و متریال محیط بازی بهبود قابل توجهی داشته و جلوه‌های جریان آب و جراحت‌های واقع گرایانه در کاراکترها به خوبی قابل مشاهده است.

علاوه بر این، یک سری نواحی جدید به دنیای بازی اضافه شده است و Hunger Totemهای بیشتر برای کالکت کردن در دسترس قرار گرفته است. ضمن این که یک دوربین نمای سوم شخص جدید نیز به گیم پلی بازی اضافه شده است.

source

توسط elmikhabari.ir